Weer zwanger worden na een miskraam! #4!

02-08-2007 19:28 3528 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toosje: heel veel sterkte vandaag!!!

en een dikke knuf!!

Nala24: hoe gaat het met je?

Vervelend dat je er zo'n last van hebt, doe rustig aan!

Bounty: welkom!

Riz: hoe gaat het nu met je rug?

Ik werd na mijn miskraam, na 30 dagen weer ongesteld.

Tos: wat een onzekerheid, wel spannend!

joy34: de roosvicee staat op het boodschappenlijstje!

Elska: een collega van mij heeft ook helemaal geen kwaaltjes, is nu 18 weken

zwanger,geniet er lekker van!

hier gaat alles prima, maandag mij nod...

mijn lichaam voelt anders, maar ik ben al eens eerder voor de gek gehouden..

we wachten "rustig" af.....

nou nog effe naar het werk, vanavond een feestje, druk,druk.

morgen feestje van het werk, gezellig weer bijkleppen!

ik ga nu, anders kom ik ook nog te laat,

liefs,kim.
Nou, het bloedverlies blijft heftig. Wel balen hoor. Vooral als ik op de wc zit, echt veel stolsels raak ik kwijt. Hou het nog ff goed in de gaten.

Met mijn schoonzus gaat het steeds beter. Wel nog veel last van d'r buik, dus doet het echt nog rustig aan. En slaapt nog veel.

Met mijn petekind gaat het ook wel goed. Hij zit bijna weer op zijn geboortegewicht!

Ze waren wel bang dat hij een bacterie of virus had, omdat hij bloed bij zijn ontlasting had. Maar dit is ws niet zo.

Zou eigenlijk morgen mee gaan, maar dat ga ik nog niet redden. Dus ws volgende week.

Jep Pinder, ze hebben ook gelijk het HSG onderzoek gedaan maandag, maar konden geen blokkade vinden. Maar dat zeiden ze de vorige keer ook en toen raakte ik zwanger.

Caro, bij mij moest de Persona echt een paar maanden wennen. Ik had niet gelijk de eerste maand een ei teken. Dus ben benieuwd hoe snel dat bij jou gaat!

Toosje, hoop voor je dat het vandaag een beetje meevalt meid, ik zal aan je denken...

Wat lief van je bazin, dat ze zo meeleeft. De mijne had vroeguh ook 3 mk gehad, maar zij is nooit zo begripvol...

Verveel me verder best wel. Mannetje is de hele dag naar een beurs. Zit dus maar Bassie en Adriaan te kijken. Ook wel weer eens leuk!

Net ff naar het dorp gelopen, was toch nog iets te ver...
Hallo allemaal!

Even kort want ik duik zo m'n bedje even in. Nika slaapt nu, dus ik kan ook eventjes rusten.

Elska; bij mij begonnen de klachten ook pas met zo'n 7 weken. Zegt echt niets dus. Maar ik was, net als jij, ook zo onzeker. Ik voelde niets, maar met zo'n 6,5 week begon de misselijkheid en moeheid toe te slaan. Ook zijn m'n borsten toch nog gevoelig en groter geworden, ondanks het feit dat ik nog 1x per dag BV geef. Nu nog met vlagen weeig, maar het neemt inmiddels ietsjes af, gelukkig! Probeer je niet te druk te maken, makkelijker gezegd dan gedaan, he?

Nala: Balen dat je flink wat bloed blijft verliezen... hopelijk neemt het snel af...

Toosje: Lief van je bazin dat je de tijd mag nemen, moet je ook echt doen hoor. Ik hoop dat je geen curretage hoeft te onderrgaan, maar het feit dat het bloeden bijna weg is, is natuurlijk een goed teken! Het is achter de rug, gelukkig maar. Je krijgt ook een aantal onderzoeken, las ik? je weet het nooit, misschien komt er wel iets uit. Succes!

Ik heb nog steeds een beetje bruinverlies, wel veel minder. Blijft toch spannend ondanks dat de gyn zei dat de kans dat het mis gaat heel klein is, ben ik toch weer alert. Voel me wel erg zwanger nog, dus ik hou maar vast aan die gedachte.

Truste.
Hoi allemaal,

Wat zijn jullie aardig en wat leuk dat iedereen zo met elkaar meeleefd Fijn dat ik deze site/dit forum heb gevonden. 17-10 NOD, dus afwachten maar weer....

Ik wil Toosje heel erg veel sterkte wensen vandaag!! Hou je taai hoor!
Hoi Bounty, ook namens mij welkom! Goh dat is heftig een vleesboom van 10 cm. Heb je daar veel pijn van gehad en heftige menstruaties? Fijn dat je nu weer "van start" kan gaan.

Heb zelf een vleesboom van 3 cm, weet ik sinds een half jaar, daar heb ik nu vrij pijnlijke en hevige menstruaties van. Maar het staat een zwangerschap niet in de weg qua grootte.

Toosje, heb aan je gedacht en hoop zo dat je niet richting ok hoefde. Maar omdat je hier nog niet hebt gepost, ben ik toch een beetje bang aan het worden dat je wel een curretage moest.
Bounty, als je in de tabel wilt moet je even je gegevens schrijven dan zal ik ze toevoegen.

Nala, balen dat het nog zo heftig is........

Toosje, hoe is het met je?

ik ga lekker relaxen.

XX
Effe snel een egoberichtje.

HElaas was de curretage toch nog nodig. Viel me wel reuze mee. Ben nog beetje moe en raar in mijn hoofd van de narcose, maar verder gaat alles goed! Bloedverlies valt me reuze mee en pijn is ook uit te houden. Maar kruip nu weer op de bank, lekker slapen.
Dank je voor jullie berichtjes!!! Ik heb vandaag geen pijn in me rug meer gehad, dus dat is echt een opluchting, die paracetamol werd ik echt zat. Wel "fijn" om te lezen dat sommige van jullie dat ook hebben!

Ongesteld ben ik ook nog niet, alleen beetje bruin, zit nu op dag 34, dus we wachten nog maar rustig af...heb een lekker dagje vandaag en kan me er ff bij neerleggen dat mn lichaam niet doet wat ik wil.

Toosje, hoe is het vandaag gegaan? Fijn dat je bijna geen krampen hebt gehad zeg!!!

Bounty, fijn he, dat wachten GRRR ^@@*&&@#%@

Joy, hoe is het met jou?

Brite, nog steeds bruin....jeetje. Maar idd, vasthouden aan de gedachte dat je je goed zwanger voelt!!!

Nala, wat vervelend, al dat bloed! heb op de groep ff naar de foto's van je neefje gekeken, wat een scheetje zo klein!!!

Kimmie, weer ff in de stress tot maandag dus ;) Ik duim voor je dat het wegblijft!!!

Ik ga caro volgen en lekker relaxen!

XXX
Toosje, ik mis net je berichtje...waardeloos dat je toch nog gecurriteerd moest worden zeg, maar beter dat het je is meegevallen! Laat je ff lekker verwennen en doe rustig aan...dat heb je wel verdiend! dikke voor jou!
Toosje, balen dat je toch gecuretteerd moest worden.

Gelukkig viel het je wel mee.

Nu ff goed herstellen en alles een plekje geven!

Dikke knuf!!!
ben vanavond MOE dus hou het superkort, maar lees dat je toch een curretage hebt gehad Toosje. Voor jou dus een dikke
He balen Toosje. Veel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer opknapt.

Hele dikke knuffel voor jou!!!!

XX
Wow, wat is er weer veel geschreven....was het maar niet nodig.....toch vind ik het superfijn om op klote momenten op m'n werk even stiekum hier te kijken hoe het met iedereen gaat.

Toosje, shit zeg dat je toch gecurreteerd moest worden. Hopelijk houdt het gezeur van bloed en pijn snel op. En ik hoop ook dat je je geestelijk snel wat beter voelt....maar ik weet helaas uit ervaring dat dat lang kan duren. Hele dikke knuff en doe het rustig aan.

Bounty, welkom. Fijn dat je hier je hart kan luchten.....moet je ook echt doen want het lucht zo op!

Brite, ook voor jou en je kleintje in je buik een knuff. Weg met dat bruin. Ik snap héél goed dat je onzeker blijft, ookal heb je positief bericht gehad van de vk.

Pfff, nala, wat een nasleep zeg. Het valt wel tegen zo. Blijf lekker rustig aan doen. Ha, ha en als je daar Bassie en Adriaan voor nodig hebt: veel kijkplezier!

Kimmie, succes met "rustig" afwachten, moeilijk is dat he! Ik blijf het hier goed in de gaten houden: want we willen POSITIEVE testen zien hiero!!!!

Joy, ook hier stat de roosvicee op het boodschappenlijstje. Ben nog heel slap enne toevallig vind ik roosvicee erg lekker. Normaal hebben we gewone vruchtensmaak, maar nu gaan we voor de ferro.

Riz, ook jij wacht "rustig"af begrijp ik. Fijn hoor dat er nu ook dagen komen dat je je goed voelt. Dan gaat het langzaam aan de goede kant op: volhouden zo!

En ook ik ga nu languit op de bank. Ben doodop val het slechte slapen. Ik heb nu ook weer 4 dagen gewerkt. Ging op zich best goed. Ik moest vandaag ook wat dingetjes op de ok regelen (ik werk in het ziekenhuis), en natuurlijk kom ik daar allemaal mensen tegen die bij de laaste curretage aanwezig waren...slik....máár ik kon er goed mee omgaan en zij reageerden ook professioneel op mij. Weer een stapje verder dus!

Truste allemaal, kus van mij!
Toosje, wat balen dat er toch een curettage nodig was, maar gelukkig is het je wel aardig meegevallen. Nu kun je gaan proberen om het echt af te sluiten en een plekje te gaan geven. Heel veel sterkte daarbij. Ik hoop dat je je vandaag weer een beetje beter voelt dat gisteren. In elk geval een heeeele dikke knuffel voor jou.

Nala, ook balen zeg dat die nabloedingen nog zo heftig zijn. Hou het inderdaad maar even goed in de gaten. En jammer dat je dan niet mee kan naar je neefje. Zorg maar goed voor jezelf. En ben je inmiddelsde hele serie Bassie en Adriaan alweer door? En nu maar weer hopen dat de HSG weer hetzelfde effect heeft als de vorige keer.

Ik ben lekker vrij (herfstvakantie). Mijn oudste was vanaf woensdagmiddag al vrij, dus al met al heb ik bijna twee weken vakantie. Heerlijk. Vandaag lekker een rustig dagje met de kindjes in huis en niet teveel plannen en willen. Kan af en toe erg lekker zijn! Volgende week gaan ze samen nog twee nachtjes logeren bij opa en oma. Ik hoop dan ook even snel verder te kunnen gaan met het klussen op onze zolder. Is inmiddels echt zo'n langdurige klus die maar in onze nek blijft hijgen....Altijd is het ook veel meer werk dan je denkt...gromm. Maar ik hou maar in mijn achterhoofd dat het eindresultaat vast prachtig wordt!

Verder heb ik niet zo heel veel te melden. Volgende week weer ergens mijn NOD als het goed is. Ben benieuwd. Ik merk dat ik het wachten inmiddels wel weer een beetje zat begin te raken. Ach, wie niet natuurlijk, maar wachten lijkt altijd erg lang te duren. En inmiddels wordt onze jongste natuurlijk ook steeds ouder...

Nou, ik ga maar even wat doen!

X

Pinder
Hier ff een leuk ego-berichtje voor de verandering!

Ik heb net de laatste pas voor mijn jurk gehad en hij zit geweldig. Ben er helemaal blij mee! Vorige pas was net na de curretage en toen stond ik daar met een sip gezichtje en een pijnlijke opgezette buik. Dus ben wel blij dat het nu helemaal leuk en goed was....pffff ben echt blij!

Ben inmiddels wel weer bekaf, maar ik heb al weekend dus ik ga nu even languit in bad met een boek en een kopje thee erbij!

Dikke knuffel van mij, en een fijn weekend voor iedereen!
Pinder, lekker vakantie!

Traveler, goed zeg dat de jurk past! Ooow ik had toen ik trouwde een dan van te voren nog even gepast (een week ervoor was ie goed). Bleek de jurk opeens veel te wijd! Dus de naaister in rap tempo de jurk nog vermaakt, haha.

Hier gaat het wel goed. Af en toe wel krampen, maar met pijnstillers wel te doen. En voel me nog wat moe in mijn hoofd. Dus hang een beetje op de bank. Ga nu even viooltjes poten die ik gekregen heb. Kunnen die mooi op mijn tuintafeltje staan.
Lieve allemaal,

Ook ik heb moeite om alles bij te houden en heb net ongeveer een half uur moeten lezen om weer bij te zijn van een halve week (!).

Heb ook echt een shitty week achter de rug. Lijkt wel mijn verhaal Toosje. Zo herkenbaar allemaal. Bij mij begon de ellende dinsdagavond. Ik kreeg ineens echt heel erge buikkramp en verloor toen al snel twee heel grote stolsels, of misschien wel het vruchtzakje. Echt geen idee, maar ik voelde gewoon dat er iets heel groots uitviel. Viel me eigenlijk toch wel tegen. Best een heel naar gevoel. Was wel opgelucht dat het nu waarschijnlijk toch op een natuurlijke weg tot een einde was gekomen.

Helaas werd woensdagochtend de buikpijn ineens weer erger en begon ik ook heel erg te bloeden. Ik kon niet eens opstaan, want dan liep het bloed alweer langs mijn benen. Mocht 's middags gelijk naar de spoedpoli in het ziekenhuis. Daar zag het er op zich wel goed uit. Het vruchtzakje was niet meer te zien en ook was het vrij schoon allemaal. Was ik toch wel erg blij mee, want had me op het ergste voorbereid (spoedcurretage). Toen ik opstond was het nog wel even heel erg genant, want er viel ook toen een heel groot stolsel uit en alles zat onder bloed. Ik voelde me echt zo ongelukkig en vies.

Sindsdien lijkt het wel wat beter te gaan. Minder bloedverlies en geen krampen meer. Moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een echo en hoop zo dat het zonder curretage kan. Maar als ik het verhaal van Toosje dan weer lees, bekruipt me toch een ongerust gevoel. Bah, wat is dit toch een ellendige periode. Al die onzekerheid. Heb vandaag echt even een off day door alles. Mentaal trek ik het best goed, maar dat lichaam dat me zo in de steek laat. Helemaal niet cool!

Dit stuk heb ik dus vanmorgen geschreven vlak voor ik mijn dochter van school moest halen. Inmiddels ben ik net terug uit het ziekenhuis en zag het er allemaal goed uit. Mijn baarmoeder schijnt schoon te zijn en er was alleen nog wat verdikt baarmoederslijm te zien, maar dat was normaal. Het kan nog een week of 2 tot 3 duren voor het bloeden ophoudt en anders moet ik weer bellen. Maar de gyn had er een goed gevoel over en het zag er mooi uit, voor zover dat natuurlijk van toepassing is in situaties als deze.

Ben wel een stuk opgeluchter inmiddels, maar baal gewoon van al dat bloeden en mijn buik doet nu ook weer zeer. Waarschijnlijk door het gepoer met dat fijne echo ding.

Fingers crossed dat een curretage toch niet nodig is.

Riz, fijn dat je de situatie enigszins kan accepteren zoals die is, hoe moeilijk dat soms ook is. Heb zelf wel gemerkt dat als je probeert het te accepteren, je ook gemakkelijker weer vooruit kunt kijken. Maar soms lukt dat natuurlijk helemaal niet, hoe graag je dat misschien ook zou willen.

Nog even over die rugklachten. Heb ik ook heel veel last van. Ik heb sowieso al vaak pijn in mijn rug, maar sinds ik zwanger was, was het weer heel erg. Wilde ook niets nemen, dus begrijp je gevoel volledig. Kon soms niet eens opstaan van ellende. Ook tijdens de miskraam heb ik heel veel last gehad, maar paracetamol met coffeïne hielp toen vrij aardig.

Goed om te horen dat het wat beter gaat.

Traveler, balen dat je je zo voelt, maar wel fijn als er begrip is voor je situatie en er iets gedaan wordt.

En naar je bruiloft uitkijken is natuurlijk helemaal leuk.

Merder, dat gevoel van het zo snel mogelijk weg willen hebben, heb ik dus ook heel erg. Nu het toch niet is geworden wat ik hoopte wil ik gewoon mijn lijf terug. Bleh!

Caro, fijn dat je weer gewoon ongesteld bent. Kan niet wachten tot ik weer een keer bloed zie op een tijdstip dat het klopt volgens mijn cyclus.

Is het vroeg naar bed gaan nog gelukt

Oja, zou je mij in het schema kunnen zetten en aan de groep willen toevoegen?

Nog even voor de zekerheid: ben 35 jaar, heb 2 kinderen en in oktober mijn eerste miskraam gehad.

Tos, zo'n onaardige echoscopiste had ik vorige week ook. Geen greintje medeleven, of wat dan ook. Ze deed gewoon haar werk en dat ik een traantje liet boeide haar totaal niet. Kan me niet voorstellen dat mensen zo zijn. Natuurlijk heeft ze het al 100 x gezien, maar het minste dat je kunt doen is toch zeggen dat je het rot voor iemand vindt? Van communicatie trainingen hebben ze zeker nog nooit gehoord.

Balen van die onzekerheid weer. Hoop natuurlijk dat het goed voor je uitpakt allemaal. Zou erg leuk zijn.

Nicolette, gefeliciteerd met het goede nieuws. Altijd weer leuk om te horen.

Elska, ik zou me echt niet zoveel zorgen maken hoor. Dat je geen klachten hebt wil absoluut niets zeggen. Bij mij was het gewoon pech, maar je hoort ook vaak genoeg dat iemand kotsmisselijk is geweest en toch een miskraam krijgt. Zegt dus allemaal niet zoveel. Maar ik snap je twijfels wel heel goed. Blij als je straks je eerste echo hebt gehad hè?

De tabel stoort mij ook niet hoor. Vind al die drukte hier ook wel erg gezellig en al dat positieve nieuws heeft wel wat.

Nala, balen zeg van dat bloed. Hopelijk kun je echt een beetje rustig aan doen en stopt het bloeden dan snel. Sterkte.

Bounty, helaas ook welkom hier. Zit hier ook maar pas, maar doet me erg goed. Hopelijk helpt het jou ook.

Kimmie, ik zal voor je duimen.

Pinder, heerlijk zeg vakantie. Geniet ervan!

Fijn weekend allemaal,

Puck
Traveler, fijn dat je jurk zo goed zat. Als je daar niet gelijk een stuk vrolijker van wordt. Heerlijk.

Toosje, hou je taai hè!
Puck;

wat naar allemaal voor je. Hoop echt voor je dat het allemaal schoon is en niet nog naar het ziekenhuis moet. kan me voorstellen dat het genant voor je was, maar kop op ze zijn daar wel wat gewend. Ik had toen ook een inwendige echo en die zat ook helemaal onder het bloed, maar d egyn verblikte of verbloosde er niet van<- dat deed ik wel voor haar! Het is allemaal heel herkenbaar, heel veel sterkte voor jou!

Traveler;

fijn dat de jurk goed zat, toch even je gedachte verzetten. En iets leuks om naar uit te kijken.

Toosje;

hoop dat je je vandaag wat beter voelt, lekker uitrusten en genieten van het weekend. Laat je maar lekker verwennen.

Pinder;

fijne vakantie voor jou!

Hier gaat alles goed, alleen het zwanger zijn / worden / miskraam zit de laatste tijd toch wel heel erg in mn hoofd. Zou heel graag even een kijkje in de toekomst nemen en dan kijken hoe we er allemaal over een half jaar voorstaan. Als ik nu maar gewoon snel mn cycles terugkrijg dan kun je daar een beetje rekening meehouden, maar nu...... (heb niet zoveel geduld)

Kunnen jullie er een beetje overpraten met je vriend/ man? Die van mij vraagt er nooit meer naar. Zouden hun het knopje sneller kunnen omzetten ofzo?

Nou ja ga zo maar weer eens een avondje werken, dan kan ik mn gedachten weer even parkeren...

Fijne avond,

liefs
Nou, het bloedverlies is sinds gisteravond veel minder! Echt gek dat dat opeens weer zo kan stoppen.

Maar merk dat ik toch nog teveel doe. Nu net boodschappen met mijn man gedaan, maar heb toch wel weer pijn in mijn zij (waar die cyste is weg gehaald) en dizzy door de narcose denk.

Pinder, heb maar 1 serie gekeken hoor, van Bassie & Adriaan. Ga ik niet redden dit weekend, alles kijken.

Lekker hoor herfstvakantie. Wie weet komt de zolder deze week wel klaar.

Leuk hoor Trav, weer een pas voor je jurk. Nog paar weekjes toch? (vergeet het iedere keer wanneer het is ) Wordt het het een grootse bruiloft, met alles erop en eraan, of wat kleiner?

Toosje:

He bah Puck, wat een week. Gelukkig viel het mee in het zh.

Nut, wij hebben er vlak na de mk ook weinig over gepraat, hoe nu verder en zo. Maar merk dat mijn man door dat hele gedoe wel anders is gaan denken. Hij denkt veel meer mee en heeft vaak hetzelfde gevoel als mij. Heb het idee dat 'ie me wat meer begrijpt.

We praten er de laatste tijd dus heel veel over, maar dat heeft ook wel 3 jaar geduurd. Iedereen verwerkt het op z'n eigen manier.

Maar het blijft moeilijk, dat zeker.

Ff wat eten en dan vanaaf naar vrienden. Even een bakkie doen.
Hallo allemaal....

Puck, wat shit allemaal zeg!!! Ik hoop dat er snel betere weken aankomen! In ieder geval fijn dat je niet meteen gecurriteerd hoefde te worden. en bloedverlies tijdens de echo, hou maar op....ik schaamde me dood, en zij keek er niet eens naar! Ze zijn het idd wel gewend natuurlijk.

Nala, yeah! Minder bloed, fijn is dat he? Moeilijk zeker, om niets te doen en rustig aan te moeten doen...

Nut, heel herkenbaar...ben er ook zo veel mee bezig, zwanger worden zijn en blijven....pfff...maar het wordt wel minder moet ik zeggen!

Traveler, beter dat je jurk perfect is!!! Lijkt me heerlijk die te kunnen passen!!

Pinder, geniet van de vakantie!!

Toosje voor jou

Hier alles nog hetzelfde....gisteravond toch nog erge rugpijn gehad, vandaag naar de HA geweest, moet het afwachten ( het welbekende antwoord) en ik ben ook nog niet ongesteld...."rustig" afwachten nog maar!

Fijn weekend allemaal!

XXX
Puck, gelukkig is het allemaal weg nu. Ook ik vond het genant dat ik bij de gyn een beetje bloedde. Maar ja, ze zijn het inderdaad gewend daar. Ik vind het alleen nog wel een beetje gek als ik haar nu tegenkom in het ziekenhuis. Slaat nergens op, maar ja...

Nala, sterkte met rustig aan doen. Fijn dat het goed gaat met je neefje.

Toosje, balen dat je toch voor de curettage moest ondanks het bloedverlies. Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen.

Nut, mijn vriend praat nu juist erover dat hij de miskraam zo rot vond, en hoe het heeft ervaren. Terwijl hij juist geen prater is. Ook baalt hij er nog veel meer van dan ik dat ik nog niet zwanger ben. Ik denk dat elke man daar anders in is.

Ik verveel me echt te pletter... Mijn vriend is dit weekend naar Londen. Hopen dat mijn ei niet valt dit weekend... Duim, duim!

Traveler, fijn is dat toch he, die professionaliteit. Tenminste, ik ervaar het wel zo...
hoi,

ik ga even niet reageren want ik ben helemaal kapot en de bank roept...

Willen jullie alles wat in de tabel moet in kleur schrijven? Dan kan ik het makkelijker terugvinden. Vast bedankt.

Puck, ik zet de link naar de group hier nog een keer neer, als je daarop klikt moet je toestemming vragen. Ik krijg dan een mail en dan kan ik je accepteren.

Ik ga naar de bank.

XX
Rust maar lekker uit Caro.
Pfff, best weer veel heftige (bloederige) verhalen hier. Voor iedereen die het nodig heeft nog een dikke knuff!!! Ik had een jaar geleden nooit kunnen denken dat ik nu op dit punt beland zou zijn, maar ik denk dat dat wel voor meer meiden geldt.

Heel herkenbaar trouwens die schaamtegevoelens van jullie. Ik heb het afgelopen jaar zoveel echo's gehad, ook een aantal tijdens bloedverlies. En ik heb inmiddels al wel 10 verschillende gynaecologen "tussen m'n benen" gehad......dames, het went!!! Na de zoveelste keer ga je zelf ook niet meer blikken of blozen!

Caro, wat goed dat je de tabel bij wilt houden. Ik weet nooit wanneer mijn nod is dus voor mij hoeft er niets te veranderen. En de komende maanden gaan we ook niet actief aan de gang om een babytje te maken want we staan dus ff op "rustpauze" iom de gyn. Ik voel me daar heel rustig bij dus waarschijnlijk is het niet zo'n gek plan.

Doe het allemaal lekker rustig aan komend weekend en tot schrijfs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven