saai - saaier - saaist
zondag 9 mei 2010 om 18:32
maandag 10 mei 2010 om 11:06
maandag 10 mei 2010 om 12:38
Dez, het is heel normaal dat je niet 27 uur achter elkaar kunt werken. Dat kan niemand volhouden. En dan die reuma ook nog eens. idd, Saai dutje doen meid.
Eh, alles goed. Ff kijken, schoonpa is door de scanner gegaan en nu kunnen we alleen maar wachten. Doordat schoonma geen vervoer had zijn wij uiteraard met haar gaan boodschappen in een voor ons totaal vreemde winkel. Dus een x-aantal boodschappen vergeten. Nu ff dutten, naar het ZH en dan koken (schoonma eet mee). Daarna gaat Lief slapen voor nachtdienst.
Alles prima saai hier hoor.
Eh, alles goed. Ff kijken, schoonpa is door de scanner gegaan en nu kunnen we alleen maar wachten. Doordat schoonma geen vervoer had zijn wij uiteraard met haar gaan boodschappen in een voor ons totaal vreemde winkel. Dus een x-aantal boodschappen vergeten. Nu ff dutten, naar het ZH en dan koken (schoonma eet mee). Daarna gaat Lief slapen voor nachtdienst.
Alles prima saai hier hoor.
dinsdag 11 mei 2010 om 13:35
dinsdag 11 mei 2010 om 20:26
Ben het eens met Steph Dez, niemand kan 27 uur werken zonder daar gevolgen van te voelen/ merken. En als je dan ook nog reuma hebt hakt het er nog meer in. Fijn dat je auto weer in orde is en dat je donderdag vrij bent (hemelvaartsdag)
Steph saai hoor je konijnenhok. Wordt idd een villa Ik hoop dat er morgen een goede/ positieve uitslag komt voor schoonpa.
Abusu saai dat je weer thuis bent en lekker met je katten saai kunt knuffelen.
Steph saai hoor je konijnenhok. Wordt idd een villa Ik hoop dat er morgen een goede/ positieve uitslag komt voor schoonpa.
Abusu saai dat je weer thuis bent en lekker met je katten saai kunt knuffelen.
dinsdag 11 mei 2010 om 22:06
Nou, ik ben heel saai geweest afgelopen weekend en door die megasaaie vulkaan moest de familie nog een dagje blijven.
Jullie hebben ook je best gedaan om hier saai te zijn, mijn saaie complimenten daarvoor.
Dezzz, 27 uur achter elkaar werken is niet goed voor een mens, dat is reuze saai.
Abusu: saai hoor, je eigen katten in je eigen saaie optrekje. Saai van genieten hoor (ik ben een weekendje weggeweest en ben "populair" hier in huis )
Steph: we willen graag nog een foto van de konijnenvilla (als 'ie op z'n plek staat).
Jullie hebben ook je best gedaan om hier saai te zijn, mijn saaie complimenten daarvoor.
Dezzz, 27 uur achter elkaar werken is niet goed voor een mens, dat is reuze saai.
Abusu: saai hoor, je eigen katten in je eigen saaie optrekje. Saai van genieten hoor (ik ben een weekendje weggeweest en ben "populair" hier in huis )
Steph: we willen graag nog een foto van de konijnenvilla (als 'ie op z'n plek staat).
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 11 mei 2010 om 22:17
Hok is nu ook nog voorzien van gaas (kennen de beessies lucht krijgen). Nu nog tochstrips erop, tocht het niet (dat snap je toch niet/wel?) en verven. Pffff, wat een saai werk.
Het is in de garage te donker om saaie foto's te maken dus idd Snjo als hij op zijn plaats staat maak ik saaie foto's.
Het gaat slecht met schoonpa, hij heeft vanochtend en vanmiddag overgegeven en in één dag weer een kilo eraf *jank*.
Saaie vulkaan Snjookie.
Het is in de garage te donker om saaie foto's te maken dus idd Snjo als hij op zijn plaats staat maak ik saaie foto's.
Het gaat slecht met schoonpa, hij heeft vanochtend en vanmiddag overgegeven en in één dag weer een kilo eraf *jank*.
Saaie vulkaan Snjookie.
woensdag 12 mei 2010 om 22:17