toets vragen
woensdag 12 mei 2010 om 00:25
hallo gastouders,
ik ben zelf ook een gastouder en heb maandag 17 april examen,
mijn vraag is dan ook,kan iemand mij een paar vragen geven die voorkomen in het examen??
ik vind het leren erg lastig moet overal wat vandaan halen en een hoop spreekt elkaar tegen! waar uit hebben jullie allemaal geleerd???
hopelijk kan iemand mij helpen
groetjes wenny
ik ben zelf ook een gastouder en heb maandag 17 april examen,
mijn vraag is dan ook,kan iemand mij een paar vragen geven die voorkomen in het examen??
ik vind het leren erg lastig moet overal wat vandaan halen en een hoop spreekt elkaar tegen! waar uit hebben jullie allemaal geleerd???
hopelijk kan iemand mij helpen
groetjes wenny
anoniem_105627 wijzigde dit bericht op 12-05-2010 00:27
Reden: geen
Reden: geen
% gewijzigd
woensdag 12 mei 2010 om 07:31
Psies Kusunum, heb er al vier binnen.
Heb daardoor geen tijd om te leren, zijn er hier gastouders die het examen even voor me willen doen?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groetjes Mamalief.
Tsssskkkk Wenny door zulke berichten haal je het imago van de gastouder dat hier op het forum en in het algemeen toch al niet zo hoog is niet goed is niet echt omhoog he.
Dankjewel.
Heb daardoor geen tijd om te leren, zijn er hier gastouders die het examen even voor me willen doen?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Groetjes Mamalief.
Tsssskkkk Wenny door zulke berichten haal je het imago van de gastouder dat hier op het forum en in het algemeen toch al niet zo hoog is niet goed is niet echt omhoog he.
Dankjewel.
woensdag 12 mei 2010 om 07:40
Och, ik snap het wel hoor, als je het totaal niet overziet wat je moet leren.. Dan is het toch fijn als iemand je een beeld geeft van wat voor dingen er gevraagd worden?
Ik neem aan dat TO daar naar op zoek is.. zodat ze een idee heeft waar ze de nadruk op moet leggen. Ben helaas geen gastouder, anders had ik je wel willen helpen
Ik neem aan dat TO daar naar op zoek is.. zodat ze een idee heeft waar ze de nadruk op moet leggen. Ben helaas geen gastouder, anders had ik je wel willen helpen