Plank in bed

12-10-2007 08:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hoi!

Sinds een maandje of 2 heb ik een nieuwe vriend. Hij is erg op seks gericht, niks mis mee, ben zelf ook dol op seks, maar zodra ik bij hem in bed lig, verander ik in een initiatiefloze plank en dat frusteert me enorm! Bij vorige vriendjes had ik dat helemaal niet, maar bij hem sla ik compleet dicht. Ik snap niet hoe dat komt, en ik weet niet wat ik er aan moet doen! Iemand tips?

Liefs,

Greta2
Praten met hem?
Misschien onzekerheid omdat je hem nog niet heel lang kent? Het is op zich wel normaal dat je naarmate je elkaar langer kent, je steeds wat losser naar elkaar wordt.
Nou gewoon een beetje initiatief tonen of ben ik nu simpel?

Je handen gebruiken daar zijn ze voor
quote:badmeester schreef op 12 oktober 2007 @ 11:09:

Nou gewoon een beetje initiatief tonen of ben ik nu simpel?

Je handen gebruiken daar zijn ze voor

ze weet hoe t werkt. maar ze slaat dicht. tips over hoe t in de praktijk werkt heeft ze volgens mij ook niet nodig... ze is immers gericht op sex en er dus niet vies van...

iig... zo lees ik het nu even...

praat idd met hem! leg hem uit dat je normaliter niet zo 'plankerig' bent. msschien ben je wel zo erg onder de indruk van hem dat je last van faalangst krijgt? en geef het ook vooral wat tijd, want t kan best zijn dat je gewoon aan hem moet wennen.

iedere kerel is immers weer anders.
Gauw de laan uit sturen nu kan het nog
pluk de dag
kijk je erg tegen hem op misschien?

Is hij een stuk ouder, staat hij gevoelsmatig boven je, voel je je klein of dommig bij hem? Of zie je hem als geweldige god waar niemand aan kan tippen? Dat soort dingen kunnen je straalonzeker maken natuurlijk.

Misschien gewoon overdag zeggen dat je hem straks heerlijk gaat masseren, niet perse in bed want daar krijg je het blijkbaar nogal benauwd van.

Lekker op de bank masseren en naar een flinke vrijpartij toewerken. Moet toch lukken? Kun je het voor jezelf langzaam opbouwen
Hallo allemaal,

Bedankt voor de reacties. Ik ben voor mezelf aan het uitpuzzelen wat het nou is. Het is niet dat er geen actie is in bed (integendeel!!!!), maar het probleem zit hem erin dat ik alles van hem uit laat komen, en zelf niks onderneem. Ik voel me in bed inderdaad onzeker bij hem, hij is in bed heel instinctief ingesteld, doet wat er bij hem opkomt, terwijl ik toch iets meer van een denker ben denk ik. En hij heeft veel meer ervaring dan ik, wat me ook onzeker maakt. Ik vind het zo'n vervelend gevoel, ben normaal helemaal niet onzeker, en ook niet zo initiatiefloos, maar hij overrompeld me af en toe gewoon. Ik heb het hem wel gezegd, en hij is wel lief en begrijpend erover, maar ik wil gewoon weer de 'gretige greta' zijn die ik normaal ben. Bah.

Liefs,

Greta2
Heej gretige Greta,

Goed van je dat je het er met hem over hebt gehad hoor!

Nog een keer doen en dan naast zijn begrip ook vragen

hoe hij je denkt te kunnen helpen. Leuke, sexy plannetjes

bedenken samen is leuk misschien?
quote:klets schreef op 12 oktober 2007 @ 15:11:

Gauw de laan uit sturen nu kan het nogVerveel jij je ofzo? Een posting die slaat als een kut op een drumstel.... En ja...ik verveel me ook...ik schrijf het maar ff voordat ik commentaar krijg...
volgens mij gaat t vanzelf wel goed komen greta je hebt de goeie instelling iig

probeer alleen niet te geforceerd actief te doen ;)
Neem gewoon een borrel, daar word je vanzelf losser van....
Ik zou niet eerst praten, ik zou eerst eens gaan doen.

Stuur hem spannende smsjes, mailtjes whatever... dat is al een voorspel.

En verder je handjes wat laten wapperen ... want hij neemt nu steeds de 1e stap, maar er komt een moment dat hij denkt pffffffffff... het mág ook wel eens uit jou komen.
Vraag hem of hij eens plank wil zijn, zodat jij op jouw tempo het initiatief kan nemen. Hij zal er geen nee tegen zeggen, geloof me.

Als man is initiatief van een vrouw ook leuk hoor. Zou het ook wat meer willen, ma ja, je bent met 2 he.
Als hij zij is leg hem en keer in de boeie, zal hij heel spannend vinden. Dan moet je wel zelf stappen nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven