Good luck!
woensdag 12 mei 2010 om 19:44
Leuke avator Mal! Fijn dat het enigszins mee viel
Meeting was gezellig,goeie kledingruil gedaan en onwijs lekkere taart gegeten!!
Kinderen waren druk maar ik vond ze wel heel leuk met elkaar. En druk.. nouja, wat wil je met 8 kinderen binnen bij elkaar Deden ze eigenlijk nog goed. Nu ik tel valt me pas op dat het er 8 waren!
Meeting was gezellig,goeie kledingruil gedaan en onwijs lekkere taart gegeten!!
Kinderen waren druk maar ik vond ze wel heel leuk met elkaar. En druk.. nouja, wat wil je met 8 kinderen binnen bij elkaar Deden ze eigenlijk nog goed. Nu ik tel valt me pas op dat het er 8 waren!
woensdag 12 mei 2010 om 19:52
Vreselijk hè... Zie nu pas beelden. Wordt er stil van... Las het wel al op internet maar bah. Vreselijk. En dat jongetje...
8 kinderen ja. Was best druk inderdaad. Maar volgens mij hebben ze niks gesloopt. (Toch Mamax?)
Mal: fijn dat het goed ging, ondanks pijn! Lekker even rustig aan nu!
Star: wie is Maria mosterd en waar is er iets van te zien? Hoe ging het met Starman vandaag?
8 kinderen ja. Was best druk inderdaad. Maar volgens mij hebben ze niks gesloopt. (Toch Mamax?)
Mal: fijn dat het goed ging, ondanks pijn! Lekker even rustig aan nu!
Star: wie is Maria mosterd en waar is er iets van te zien? Hoe ging het met Starman vandaag?
woensdag 12 mei 2010 om 19:54
Jij woont toch niet in de polderT of wel Bridge?
Maria Mosterd, Echte mannen eten geen kaas?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Mosterd
Maria Mosterd, Echte mannen eten geen kaas?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Mosterd
woensdag 12 mei 2010 om 20:00
Ja heftig zeg dat vliegtuigongeluk Ik heb er nog geen beelden van gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen na het gelezen te hebben
Mhh Mal, mn vriendin heeft dat 'onderzoek' ook gehad en het was zeker geen pretje. Ze vond het zo erg dat ze dus nu eigenlijk niet wilt gaan, ondanks dat ze nu alweer een jaar bezig is voor een tweede. Dus lekker rustig aan, laat je lekker vertroetelen.
Wijnhuis en Vliegerhuys.. even googlen
Star, heb je zondagavond ook gekeken? Ik ben halverwege afgehaakt, vond het maar vaag.
Ik ga zo maar eens the princess en the frog afkijken, was er gister mee begonnen,maar ik vond het een beetje suf. Misschien is ie vandaag beter
Mhh Mal, mn vriendin heeft dat 'onderzoek' ook gehad en het was zeker geen pretje. Ze vond het zo erg dat ze dus nu eigenlijk niet wilt gaan, ondanks dat ze nu alweer een jaar bezig is voor een tweede. Dus lekker rustig aan, laat je lekker vertroetelen.
Wijnhuis en Vliegerhuys.. even googlen
Star, heb je zondagavond ook gekeken? Ik ben halverwege afgehaakt, vond het maar vaag.
Ik ga zo maar eens the princess en the frog afkijken, was er gister mee begonnen,maar ik vond het een beetje suf. Misschien is ie vandaag beter
woensdag 12 mei 2010 om 20:09
Naatie, bij het Wijnhuis krijg je je wijn in een beugelflesje en het eten is goedkoop en lekker. En het Vliegerhuys ie jeugdsentiment voor mij, daar gingen we in tussenuren warme choco drinken aan de lange tafel met zijn allen. Allebei leuke tentjes om wat te eten.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 12 mei 2010 om 20:22
Zo, pittig interview/discussie bij Mattijs. Die arme uitgever...
Bridges, is het boek geen verplichte kost in jouw klas?
Pff, die brokstukken van dat vliegtuig! Helemaal in stukjes,niet normaal! Het arme kind dat er nog levend uit is gekomen... ik weet niet of je dan blij moet zijn. Neem aan dat hij met zijn ouders reisde.
Bridges, is het boek geen verplichte kost in jouw klas?
Pff, die brokstukken van dat vliegtuig! Helemaal in stukjes,niet normaal! Het arme kind dat er nog levend uit is gekomen... ik weet niet of je dan blij moet zijn. Neem aan dat hij met zijn ouders reisde.