Begintune De Beach
woensdag 12 mei 2010 om 20:02
Hoi,
Wie-o-wie weet welk melodietje / tune je hoort aan het begin van de film ' The Beach' met Leonardo di Caprio. Ik ben al een tijdje aan het googelen maar kan het werkelijk nergens vinden.
Het begint zeg maar helemaal aan het begin tot het moment dat Leo Francoise ontmoet voor zijn hotelkamer. Hij ratelt constant door het melodietje heen.
Ik vind dit melodietje zo mooi, mysterieus en exotisch en ben gewoon benieuwd of ik het ergens kan beluisteren.
Hopelijk weet iemand om welke melodie / tune het gaat.
Groetjes,
R.
Wie-o-wie weet welk melodietje / tune je hoort aan het begin van de film ' The Beach' met Leonardo di Caprio. Ik ben al een tijdje aan het googelen maar kan het werkelijk nergens vinden.
Het begint zeg maar helemaal aan het begin tot het moment dat Leo Francoise ontmoet voor zijn hotelkamer. Hij ratelt constant door het melodietje heen.
Ik vind dit melodietje zo mooi, mysterieus en exotisch en ben gewoon benieuwd of ik het ergens kan beluisteren.
Hopelijk weet iemand om welke melodie / tune het gaat.
Groetjes,
R.
woensdag 12 mei 2010 om 20:08
woensdag 12 mei 2010 om 20:14
woensdag 12 mei 2010 om 20:15
woensdag 12 mei 2010 om 20:16
quote:ninon schreef op 12 mei 2010 @ 20:14:
[...]
Graag gedaan, ik wou alleen net het linkje naar Snake Blood posten, je was me voor
Allemaal helemaal mijn muziek trouwens, ik moet die film maar eens gaan kijken.
De film is erg leuk. Als je tenminste van avontuur, spanning en sensatie houdt. Sommige vinden 'm wel erg langdradig en hij duurt ook wel lang eerlijk gezegd.
Veel kijkplezier
[...]
Graag gedaan, ik wou alleen net het linkje naar Snake Blood posten, je was me voor
Allemaal helemaal mijn muziek trouwens, ik moet die film maar eens gaan kijken.
De film is erg leuk. Als je tenminste van avontuur, spanning en sensatie houdt. Sommige vinden 'm wel erg langdradig en hij duurt ook wel lang eerlijk gezegd.
Veel kijkplezier
woensdag 12 mei 2010 om 20:21
en anders is www.imdb.com ook een goeie... kan je ook altijd alle film muziek vinden
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!