Kappers fail.....what to do ???
donderdag 13 mei 2010 om 12:23
Hey allemaal,
Gister naar de kapper geweest met dit plaatje :
Maar kreeg dit
( ik hoop dat de foto's goed te zien zijn zo )
Maar goed, kleur is dus compleet anders, terwijl mijn eigen kleur middenbruin is dus dat had het probleem niet hoeven zijn.
Wat zal ik nu doen, nog een keer er overheen met donkerbruin ?
Dan blijf je het rood wel er doorheen zien hoop ik.
Ik wil graag een mooie diepe donkerbruine kleur met een rode gloed.
Alle reacties zijn welkom
Gister naar de kapper geweest met dit plaatje :
Maar kreeg dit
( ik hoop dat de foto's goed te zien zijn zo )
Maar goed, kleur is dus compleet anders, terwijl mijn eigen kleur middenbruin is dus dat had het probleem niet hoeven zijn.
Wat zal ik nu doen, nog een keer er overheen met donkerbruin ?
Dan blijf je het rood wel er doorheen zien hoop ik.
Ik wil graag een mooie diepe donkerbruine kleur met een rode gloed.
Alle reacties zijn welkom
donderdag 13 mei 2010 om 12:34
Ja inderdaad als je nog een keer bij de kapper langs gaat en zegt dat je niet tevreden bent (laat het plaatje nog eens zien) verft hij het vast opnieuw.
Als je hier geen zin in hebt kan je het ook zelf proberen met een mooie bruine verf van de drogist. Bruine haarverf is sowieso opgebouwd op roodtinten maar zo rood als op het tweede plaatje is niet de bedoeling natuurlijk.
Als je hier geen zin in hebt kan je het ook zelf proberen met een mooie bruine verf van de drogist. Bruine haarverf is sowieso opgebouwd op roodtinten maar zo rood als op het tweede plaatje is niet de bedoeling natuurlijk.
donderdag 13 mei 2010 om 12:38
Ik heb gelijk gezegd dat ik het veel te rood vond, maar hij maar stellig beweren dat dit de kleur was die ik wou...dat zo'n kleur bij iedereen anders uitvalt.....echt van dat kappers blabla om de fout niet te hoeven toe geven.
Hij zij wel dat er in mijn punten en bij mijn hoofdhuid nogal wat verschil in zat en bood aan om mijn punten te bleken en dan opnieuw de kleur er in te zetten, ja daaaaaaag, geen bleek in m'n haar, no thank you !
Volgens hem had ik wel 14 dagen tevredenheidsgarantie, maar ga er eigenlijk liever niet naar terug.
Wat zal ik nu doen om alsnog die kleur te krijgen, 2 keer achter elkaar verven lijkt me niet verstandig ( of kan dit voor een keer geen kwaad )
O, en ik heb er 38,50 voor betaald.
Hij zij wel dat er in mijn punten en bij mijn hoofdhuid nogal wat verschil in zat en bood aan om mijn punten te bleken en dan opnieuw de kleur er in te zetten, ja daaaaaaag, geen bleek in m'n haar, no thank you !
Volgens hem had ik wel 14 dagen tevredenheidsgarantie, maar ga er eigenlijk liever niet naar terug.
Wat zal ik nu doen om alsnog die kleur te krijgen, 2 keer achter elkaar verven lijkt me niet verstandig ( of kan dit voor een keer geen kwaad )
O, en ik heb er 38,50 voor betaald.
donderdag 13 mei 2010 om 12:44
donderdag 13 mei 2010 om 12:47
donderdag 13 mei 2010 om 12:49
quote:Martinimama schreef op 13 mei 2010 @ 12:44:
Ehm....38,50 voor knippen en kleuren? Das toch niet duur? dat is spotgoedkoop. Ik ben meestal rond de 70,00 euro kwijt, maar dan ben ik ook intens tevreden met mijn haar! Mijn advies: een betere kapper zoeken (zonder smoezen als het niet goed uitpakt) of idd zelf gaan verven!
De laatste keer dat ik het liet verven was ik 180 euro kwijt. Ja, bij een uitmuntende kapper. Helaas was het niet alleen in de verste verte niet de kleur die ik wilde, de kleur was er ook nog na anderhalve maand weer uit (ach ja, een geluk bij een ongeluk. Jammer dat me dat 180 euro moest kosten).
Mijn advies: doe het voortaan gewoon zelf.
Ehm....38,50 voor knippen en kleuren? Das toch niet duur? dat is spotgoedkoop. Ik ben meestal rond de 70,00 euro kwijt, maar dan ben ik ook intens tevreden met mijn haar! Mijn advies: een betere kapper zoeken (zonder smoezen als het niet goed uitpakt) of idd zelf gaan verven!
De laatste keer dat ik het liet verven was ik 180 euro kwijt. Ja, bij een uitmuntende kapper. Helaas was het niet alleen in de verste verte niet de kleur die ik wilde, de kleur was er ook nog na anderhalve maand weer uit (ach ja, een geluk bij een ongeluk. Jammer dat me dat 180 euro moest kosten).
Mijn advies: doe het voortaan gewoon zelf.
donderdag 13 mei 2010 om 12:51
donderdag 13 mei 2010 om 12:53
geloof dat voor kleuren de lengte en hoeveel haar ook flink uitmaken (ik kan me herinneren dat ik voor highlights een fractie betaalde bij dezelfde kapper als vriendin; ik had vrij dun blond schouderlengte haar en zij een gigadikke bos echt lang haar...ze was bij haar dan ook 3-4 keer zo lang bezig )
zonde van die ¤38,50 maar zou het idd zelf verven....(of een vriendin vragen je te helpen)
zonde van die ¤38,50 maar zou het idd zelf verven....(of een vriendin vragen je te helpen)
donderdag 13 mei 2010 om 12:54
Hij wou de punten dus bleken om vervolgens alles in die egale penen kleur te verven, het drong blijkbaar niet helemaal tot hem door dat dit totaal niet was wat ik wou, hij gaf me ook het gevoel alsof ik de achterlijke was, maar HALLO kijk dan naar dat plaatje, not the same !
Vandaar ook echt geen zin om naar hem terug te gaan.
die 38,50 was alleen voor het kleuren, heb niet laten knippen.
Als ik die donkerbruin er overheen doe houd ik dan wel die rode gloed, want dat wil ik dus graag, donkerbruin met een rode gloed.
Hoe zou uberhaupt de kleur van de foto eigenlijk heten ?
Vandaar ook echt geen zin om naar hem terug te gaan.
die 38,50 was alleen voor het kleuren, heb niet laten knippen.
Als ik die donkerbruin er overheen doe houd ik dan wel die rode gloed, want dat wil ik dus graag, donkerbruin met een rode gloed.
Hoe zou uberhaupt de kleur van de foto eigenlijk heten ?
donderdag 13 mei 2010 om 13:00
donderdag 13 mei 2010 om 13:00
Ben een keer naar een kapper geweest waar ik mijn haar liet blonderen. Voor 120 euro. Ik kom buiten, haar droogt helemaal op, geen veschil tussen voor en na. Ik was pissig, ben terug gegaan en kreeg woorden met het wijf dat me kwam helpen. Toen de manager erbij geroepen en die zei met grote tegenzin tegen dat wijf dat ze het toch maar moest doen op hun kosten. Keek me ook niet aan. Hop weer een keer geverfd en daarna nog bijna geen verschil. "Ja het zal wel aan je haar liggen dan!!" Bij een andere kapper had ik daarna een prachtige blonde coupe.
Ja, er zijn zat prutsers helaas. Ik zou toch terug gaan als ik jou was, ze moeten het maar in orde maken! Is er niet een andere medewerker daar die het dan kan doen voor je?
Ja, er zijn zat prutsers helaas. Ik zou toch terug gaan als ik jou was, ze moeten het maar in orde maken! Is er niet een andere medewerker daar die het dan kan doen voor je?
donderdag 13 mei 2010 om 13:02
Daar hebben sommige kappers inderdaad een handje van, doen alsof je achterlijk bent. Als je je haa niet meer zo deze niet-zo-professionele man wil laten behandelen, zou ik toch mijn geld terugvragen (ja, ik projecteer nu al mijn kappersfrustraties en de keren dat ik niet terug durfde op jou ) (Dus ga, voor al die mensen wiens haar ooit verprutst is! )