wat te doen,

13-05-2010 20:05 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen.

ik ben een jongeman van 22. heb nu een relatie van 4 jaar en ik zie mijn vriendin graag.

het probleem is dat de passie, de vlam.., helemaal verdwenen is. (voor mij toch).

wij wonen niet samen/geen kinderen ofzo...

nu is het probleem dat ik volgens mij verlieft ben op een collega.

eerst begon het met spelen en plagen enzo..

wij zijn heel erg bevriend (zij heeft ook een relatie van 4 jaar)

nu is het zo dat ik/wij tijdens het spelen/plagen zijn beginnen zoenen...

ik zij haar rechtuit dat het niet kon dat ik een relatie had en ze verontschuldigde haar....

maar zo'n half uur later net voor de winkel sloot (waar we beiden werken) heb ik haar vastgenomen en zelf gekust!!

... heel de nacht wakker geweest en sms'jes zitten sturen met elkaar... ik wou haar terugzien en dat heb ik dus vandaag gedaan.

we zijn samen op stap geweest, en van het een kwam het ander..

voor ik het wist hadden we seks in de auto (was zeeeer goed/spannend)...

nu vraag ik mij af wat ik moet doen? ga ik verder met mijn huidige vriendin (die tevens mijn 1ste echte liefde is) of blijf ik stiekem afspreken met mijn collega die eigenlijk in dezelfde situatie zit als mij?

iemand hetzelfde meegemaakt ofzo?

alvast bedankt.
Dat vraag je je NU pas af? Waarom niet voordat je actie ondernam met je collega? Beetje mosterd nu.
Netjes uitmaken met je vriendinnetje meneer. En nooit meer doen.
Uitmaken met je vriendin en dan zelf maar eerst eens uitzoeken wat je zelf eigenlijk wilt. Verboden vruchten zijn altijd aantrekkelijk he....
ik heb er geen idee van .. ik denk gewoon dat ik sukkel met mijn emoties...

bij mijn vriendin is er geen spanning meer... altijd hetzelfde....

ik voel mij ook meer fysiek aangetrokken tot mijn collega.

ik ging gewoon mee echt zonder nadenken...

zij wil stiekem verder doen (want zij woont samen met haar vriend).

bedankt voor snelle reactie

(ook is er het probleem van relaties op het werk)
Eens met Twinkeling

Ik vind je nick trouwens wel geniaal.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Uitmaken met je vriendin en verder gaan met je leven.
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
draai het even om, als jou vriendin zoiets jou aan doet....hoe zou jij je voelen....en zou je haar nog willen als zij met haar mannelijke collega achter jou rug om kust de hele nacht smst en seks heeft in de auto.....ik denk dat je zou denken...blijf daar maar waar jij zo graag je benen wilde spreiden die nacht... dus blijf jij dan maar lekker waar jij die dag zo graag je pik in wou steken.

tussen het flirten en daadwerkelijk seks hebben met elkaar zit nog genoeg tijd....genoeg tijd om te bedenken hoeveel pijn je een ander doet en hoe egoistisch zoiets is...genoeg tijd om te beseffen dat het verkeerd is...maar nee je liep je pik achterna.....doe dan 1 x fatsoenlijk ...biecht het op en laat haar beslissen of maak ht uit

voortaan eerst uitmaken voordat je met een ander naar bed gaat
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:05:

nu vraag ik mij af wat ik moet doen? ga ik verder met mijn huidige vriendin (die tevens mijn 1ste echte liefde is) of blijf ik stiekem afspreken met mijn collega die eigenlijk in dezelfde situatie zit als mij?

iemand hetzelfde meegemaakt ofzo?

alvast bedankt.stiekem blijven afspreken en je vriendin die je graag ziet bedonderen natuurlijk.... heb je nog stommere vragen?????
22, 4 jaar een relatie ....

Als je nu al open staat voor andere dames moet je misschien eens in je hart kijken of ze nog steeds je liefde is....

Zo niet , uitmaken en verder gaan, het leven is te kort om bij iemand te blijven waar je niet genoeg voor voelt !

(ook voor haar is het natuurlijk geen pretje om bij iemand te zijn die eigenlijk geen 100% voor haar gaat!)

Ik wens je wijsheid
Je bent dus een vreemdganger. Bah!
Vind ik toch wel huftergedrag. Als je problemen hebt in je relatie moet je er over praten en niet de spanning elders zoeken, hoe verleidelijk de verboden vrucht ook is. Het is moeilijk maar wees een kerel praat met je vriendin.
Be a man, Don Brian, en maak het netjes uit met jouw vriendin. Daarna blijf je een tijdje alleen en zoek je iemand die net zo single is als jou.
zou mij nu zelf toch geen "hufter" noemen eerlijk gezegd.

ok wat ik gedaan heb is HELEMAAL VERKEERD .. ik versta dit

maar behalve die ene keer heb ik haar al altijd zeer goed behandelt/liefgehad/financieel geholpen/ was er altijd wanneer ze hulp nodig had..

ik kan mijn gevoelens toch niet negeren (ofwel?)
Don, je vraagt wat je moet doen?

Simpel, gewoon tegen je vriendinnetje zeggen wat er is gebeurd

En dan aan haar de keus laten.

Ik snap alleen deze zin niet zo goed...

"en ineens hadden we seks"

Hoezo ineens?

Viel je eerst in een zwart gat, kwam je daaruit en hadden jullie ineens geen kleren meer aan?

Sloeg je ze bewusteloos en bracht ze je al tongworstelend weer bij?

Sloeg acuut je hersens op non actief en kwam je seksend weer bij??

HOE dan ineens?????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:19:

maar behalve die ene keer heb ik haar al altijd zeer goed behandelt/liefgehad/financieel geholpen/ was er altijd wanneer ze hulp nodig had..

ik kan mijn gevoelens toch niet negeren (ofwel?)

jawel dat heet nou beschaving.......... en de gevoelens voor je vriendin????

Waarom maak je het dan niet uit?

Waarom wil jij een stiekeme seks relatie?
(summerdance)

nee, het ding is wij voelen ons allebei tot elkaar aangetrokken.

we zijn beginnen kussen in een park/ beetje rollebollen en daarna ja ... seks in auto..

ik ben eerlijk gezegd niet gegaan om seks te hebben hoor. ik wou het rustig aan doen maarja... zeg dat eens tegen uw hart....

bedankt voor ZEER snelle reacties

(kan niet snel genoeg antwoorden)
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:19:

ik kan mijn gevoelens toch niet negeren (ofwel?)Nou ja, neem dan ook de consequenties van jouw keuzes, namelijk jouw vriendin eerlijk vertellen wat je mist (hét gesprek) en niet zomaar met de eerste de beste bezette vrouw die je tegenkomt wat gaan flikflooien achter haar rug om. Dat dat niet netjes is, kan je toch ook niet gaan negeren, toch?
(liselore) ik weet het niet .. ik ben nu al 4 jaar bij haar.. altijd al goed gegaan enzo maar de laatste tijd (laat ons zeggen 2-3 maand) is de passie er gewoon vandoor voor mij toch

(volgens mij is zij nog zeer verliefd op mij)
Ach soms overkomt je iets in een roes misschien .....

Opbiechten zou ik ook niet perse doen, waarom zou je haar nog meer pijn doen?

Of je gaat met haar verder, doet het dus nooit meer met een ander en houdt je mond

Of je gaat weg, houdt je mond en gaat lekker een poosje de beest uit hangen.

Je bent nog jong, Enjoy !!
"mellie001" volgens mij omdat ik niet weet of het misschien een tijdelijk "dipje" is ofzo (is mijn eerste echte relatie).

"dare2bme" dat is ook wat mijn collega zegt..; zij wil stiekem doordoen.

gaat alles goed na 2/3 maand biechten we alles op en gaan we samen... gaat het niet ... is er niet gebeurd (zogezegt, ik weet het,)

we niet weert niet deert
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:22:

(summerdance)

nee, het ding is wij voelen ons allebei tot elkaar aangetrokken.

we zijn beginnen kussen in een park/ beetje rollebollen en daarna ja ... seks in auto..

Dat kan ik ben ook wel eens ontzettend aangetrokken tot mensen

Dan kijk ik wat ik thuis heb zitten, en dan maak ik een keuze

En die keuze is echt NOOIT seksen met een ander terwijl ik een lief thuis heb zitten..

Das het mooie van het menselijk brein...je hebt altijd een keus!

ik ben eerlijk gezegd niet gegaan om seks te hebben hoor. ik wou het rustig aan doen maarja... zeg dat eens tegen uw hart....

Ohhh....je bent in de auto gaan zitten om de ruitenwissers te bewonderen?

Niet uit je nek gaan zitten kletsen hè?

Wel gewoon eerlijk blijven...

het punt van rustig aan doen zou niet aan de orde moeten zijn

Je HEBT namelijk al een vriendin, dus daar zou je je tijd en energie in moeten steken...OF de relatie verbreken en dan misschien ergens iets rustig aan gaan doen!

bedankt voor ZEER snelle reacties

(kan niet snel genoeg antwoorden)
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:23:

(liselore) ik weet het niet .. ik ben nu al 4 jaar bij haar.. altijd al goed gegaan enzo maar de laatste tijd (laat ons zeggen 2-3 maand) is de passie er gewoon vandoor voor mij toch

(volgens mij is zij nog zeer verliefd op mij)Praten jullie daar dan nooit over?????
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:23:

(volgens mij is zij nog zeer verliefd op mij)

dus???dan steek je leuter in een ander???

En hoe werkt dat voor jullie relatie? Komt de passie daardoor terug?
quote:donbrian schreef op 13 mei 2010 @ 20:26:

"mellie001" volgens mij omdat ik niet weet of het misschien een tijdelijk "dipje" is ofzo (is mijn eerste echte relatie).

"dare2bme" dat is ook wat mijn collega zegt..; zij wil stiekem doordoen.

gaat alles goed na 2/3 maand biechten we alles op en gaan we samen... gaat het niet ... is er niet gebeurd (zogezegt, ik weet het,)

we niet weert niet deertBen je nu serieus? JIJ weet het toch? vind jij jezelf nu echt een leuke vent? ben je trots op jezelf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven