3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Bi because of You van Kelly Clakson
Heb ik dat?!
ik weet dat ik met mijn leven speel, maar het moet even

Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh die is mooi Sgaapie!!

En weet je welke ook? Because you loved me.. van Celientje (sorry No)... supermooie tekst!!

En 'Greatest love of all' van Whitney Housten... vooral dat stukje waarin ze zingt: you can't take away my dignity (schrijf ik dat goed?).

Krachtige liedjes zijn dat!
Min ik reageer niet omdat ik niet op je post wil reageren maar omdat het zo dichtbij komt dat ik gewoon niet kan reageren
Heb ik dat?!
Ik hou niet zo van dat liedje, vind het veels te slachtofferig en vingerwijzerig. Wat nou "because of you"? Waar is het gedeelte eigen verantwoordelijkheid gebleven?
Denken jullie dat jullie ouders ook dachten dat ze het goed deden/doen?
Omdat verantwoordelijkheid begint bij een redelijk volgroeid en volwassen mens. En voor een bepaalde leeftijd heb je geen keuze en kun je er geen verantwoordelijkheid voor nemen.
Heb ik dat?!
Bianc, mijn moeder deed maar wat vanuit haar eigen angst/frustratie/haat/ervaring/god weet hoe ze het verzon eigenlijk.

Mijn vader heeft eerlijk toegegeven het niet te willen en kunnen zien................
Heb ik dat?!
quote:rosanna08 schreef op 13 mei 2010 @ 20:33:

ik weet dat ik met mijn leven speel, maar het moet even

Min Juist ja...meteen misbruik maken van de situatie...
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 20:34:

Denken jullie dat jullie ouders ook dachten dat ze het goed deden/doen? ik denk het wel, zij zijn per slot van rekening ook een product van hun opvoeding. Als ik naar mijn moeder kijk, die is al veel opener en beter in het tonen van haar liefde naar mij als dat haar moeder naar haar was. Mijn oma was geen koude vrouw, maar eentje van no-nonsens en doorgaan
Groepshug!!!!

quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 20:36:

[...]

Juist ja...meteen misbruik maken van de situatie...
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 20:34:

Denken jullie dat jullie ouders ook dachten dat ze het goed deden/doen?Yep, en die van mij deden het ook wel goed, alleen hadden ze er niet de passende dochter bij.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Wat Pop schrijft om 20:13u is voor mij heel herkenbaar. Dat is voor mij ook de reden dat ik voor 3000+ heb gekozen, hier meeschrijf en met jullie meeleef.
Straatje
quote:Sgaapie schreef op 13 mei 2010 @ 20:32:

Bi because of You van Kelly Clakson

Gatver Sgaap, dat is een van mijn janknummers als ik mij even heel zielig wil voelen

Hoe weet je dat
*poef*
quote:Sgaapie schreef op 13 mei 2010 @ 20:35:

Omdat verantwoordelijkheid begint bij een redelijk volgroeid en volwassen mens. En voor een bepaalde leeftijd heb je geen keuze en kun je er geen verantwoordelijkheid voor nemen.Degene die het zingt is volwassen. Ik heb een slechte start gehad, en dat komt voor een groot deel door mijn ouders, maar ik ga niet de rest van mijn leven al mijn fouten op mijn ouders afschuiven. Er komt een punt waarop je echt verantwoordelijk bent voor jezelf. Ik weiger pertinent om de rest van mijn leven slachtoffer te blijven van twee egoïstische en incompetente ouders die zich nooit hadden moeten voortplanten en al helemaal niet met elkander. Dat verrek ik.
SP, als we zakelijk tips kunnen geven kan dat ook hier. We zijn maar een bizar clubke met de meest uiteenlopende mensen met uiteenlopende kennis dus wie weet
Heb ik dat?!
Ik denk inderdaad dat ouders vanuit hun eigen jeugd/ervaringen prioriteiten stellen.

Mijn moeder kwam alleen te staan met drie kinderen ( ik was 2 jaar) en heeft er altijd op gehamerd om zelfstandig te zijn, je niks door een man te laten vertellen.. en het liefst stiekem een spaarrekening hebben zodat je opnieuw kan beginnen wanneer dat nodig is. Dat was haar prioriteit.
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 20:34:

Ik hou niet zo van dat liedje, vind het veels te slachtofferig en vingerwijzerig. Wat nou "because of you"? Waar is het gedeelte eigen verantwoordelijkheid gebleven? Das nie waar Min, You heeft het allemaal uitgelokt
Veel van wat jij zegt is herkenbaar Poppedotje. Vooral dat er maar bijhangen.
Heftig Poppedotje... en onbegrijpelijk!!
Wat leuk dat we allemaal wat anders in dat lied horen.

Voor mij is het juist een reminder voor de dingen waar ik af en toe in terug val uit gewoonte te herkennen. Ik deed dingen om een reden. Die reden ben ik mee klaar dus doe ik 80% van de tijd dingen ander maar heel af en toe val ik terug in een vertrouwde modus en dat is dus "because of you" en dus een schop onder mijn eigen kont
Heb ik dat?!
quote:iry schreef op 13 mei 2010 @ 20:41:

[...]

Das nie waar Min, You heeft het allemaal uitgelokt Dan had ze haar grenzen maar moeten bewaken!!
anoniem_64c8d7a3e6e27 wijzigde dit bericht op 13-05-2010 20:45
Reden: het bleek een meisje te zijn
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven