Survivaltips liefdesverdriet nodig

14-05-2010 04:41 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

afgelopen avond heeft mijn vriend er na vier jaar een punt achter gezet. Als reden gaf hij geen klik meer te voelen en al zenuwachtig te worden als hij aan mij dacht. We wonen beiden nog thuis, maar het probleem is dat ik hem waarschijnlijk regelmatig blijf zien ivm hobby/werk. Wordt een pijnlijke periode. Wil het enerzijds niet uit de weg gaan, anderzijds wil ik hem niet meer zien. Iemand tips?
Moeilijke situatie!

Ik zou niet dingen voor jezelf opgegeven door hem. Maar ik snap dat het heel moeilijk is. Wat ik begrijp is dat jullie niet met ruzie uit elkaar zijn gegaan. Waardoor het minder ongemakkelijk is. Ik zou gewoon me ding blijven doen. Waarschijnlijk is hij ook niet blij met deze situatie. Maar door elkaar te ontlopen wordt het alleen maar moeilijker!

Succes!
Lieve Kelov,

Wees komende weken lekker verdrietig en krop het niet op, Ga met een lekkere bak ben&Jerry's op de bank naar verdrietige films kijken, praat erover met je vriendinnen.

En ga dan eens rustig verder kijken wat je kunt doen.

Probeer dit eerst eens voor jezelf te verwerken.
hoi kelov. eerst een dikke knuffel voor jou.

Ik weet hoe moeilijk dat het voor je is omdat je hem nog steeds zal blijven zien, maar dat wordt echt minder hoor.

Mijn ex en ik hadden 7 jaar een relatie en hij is ook nog eens mijn werkgever, ik zie hem dus 5 dagen per week.

In het begin vond ik dat heel zwaar maar nu ( 2 maanden later)

gaat het heel erg goed.

Ik werk weer met plezier en hoop dat hij dat ook doet.
Hee Kelov, wat naar voor je!

Zal nu wel eerst vooral het verdriet verwerken worden.

Inderdaad: bak ijs op de bank, chocola, uithuilen... dat soort dingen. Maar ook leuke dingen gaan doen met vriendinnen, of voor jezelf.

Wat bij mij hielp is nieuwe muziek downloaden die NIET aan de tijd samen doet denken, iets kopen dat nu helemaal van jou is, en niet in de tijd gekocht dat hij er ook was. en nieuwe dingen doen die je voorheen niet deed. En vooral heel hard denken aan zijn negatieve dingen

Dat je hem nog ziet is wel lastig. Kan me voorstellen dat je dan vaker pijnlijke momenten hebt omdat je dan bijv weer ziet hoe leuk 'ie lacht/doet/watdanook. Maar de beste tip blijft nog altijd: geef het de tijd. Het moet echt slijten. Afkicken.

En het duurt altijd langer dan je wilt, maar het slijt echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven