dry nites luiers
vrijdag 14 mei 2010 om 13:00
vrijdag 14 mei 2010 om 14:47
vrijdag 14 mei 2010 om 18:43
Mijn zoontje is 13 maanden en lekte 's nachts ook altijd door luiers heen, maar de enige luier waarbij dat niet gebeurt is die van het Kruidvat. De moeite waard om eens te proberen, aangezien die hier heel veel genoemd worden. Je hebt er ook van die instapbroekjes van, die gebruikte ik voor mijn dochter altijd, maar die is nu gelukkig zindelijk, yes!
Drinkt jouw zoontje altijd veel voor het slapen gaan? Mijn dochter is van dezelfde leeftijd en die lekte echt nooit door luiers heen. De tip om hem 's avonds laat even op de wc te zetten is ook een goede.
Drinkt jouw zoontje altijd veel voor het slapen gaan? Mijn dochter is van dezelfde leeftijd en die lekte echt nooit door luiers heen. De tip om hem 's avonds laat even op de wc te zetten is ook een goede.
zaterdag 15 mei 2010 om 09:35
zaterdag 15 mei 2010 om 13:52
Witchke, je zegt dat hij nog niet zindelijk is. Dan is dat juist een goed begin, om elke avon voor het slapen gaan even op de wc/potje te plassen. En dat langzaam uitbreiden, bv als hij in bad gaat, of elke keer met de luier verschonen. Ik zou hem niet dwingen, het moet wel 'leuk' blijven. Wat hier hielp om hem over de streep te halen, was een sticker -beloningssysteem. Elke keer als hij een plasje had gedaan kreeg hij een sticker op zijn vel, en toen het vol was mocht hij een kleinigheidje uitzoeken. Heeft goed geholpen! Succes.
zaterdag 15 mei 2010 om 17:54
Ik vind de dry nites juist wel goed voor mijn zoontje van dik 2,5 jaar oud.
Hij word eind augustus 3 jaar en is 23,5 kilo,past ook geen luiers meer en de dry nites zijn perfect bij hem.
Hij plast en poept meestal wel gewoon op de wc,maar snachts gaat dat best moeilijk.
Ik ben tevreden over de dry nites.
Hij word eind augustus 3 jaar en is 23,5 kilo,past ook geen luiers meer en de dry nites zijn perfect bij hem.
Hij plast en poept meestal wel gewoon op de wc,maar snachts gaat dat best moeilijk.
zaterdag 15 mei 2010 om 23:18
quote:Biancamv2boys schreef op 15 mei 2010 @ 17:54:
2,5 jaar en 23,5 kg? Dat is een flinke jongen!
ik dacht dat die drynites idd bedoeld waren voor kindjes die overdag al zindelijk zijn maar 's nachts nog wel eens een ongelukje hebben? Als Xander echt veel plast zou ik gewone luiers proberen, Zahra heeft ook de luiers van het Kruidvat (zowel de gewone als de luierbroekjes) en die blijven prima droog 's nachts.
2,5 jaar en 23,5 kg? Dat is een flinke jongen!
ik dacht dat die drynites idd bedoeld waren voor kindjes die overdag al zindelijk zijn maar 's nachts nog wel eens een ongelukje hebben? Als Xander echt veel plast zou ik gewone luiers proberen, Zahra heeft ook de luiers van het Kruidvat (zowel de gewone als de luierbroekjes) en die blijven prima droog 's nachts.