Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd zo naar van die stem van Sumera. Gaat werkelijk door merg en been!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Wat een toepasselijk liedje. Ze ziet er wel mooi uit!
quote:minny schreef op 14 mei 2010 @ 21:12:

He leuk, labiele Sumera. Misschien dat ze deze week wel een inzinking krijgt. Alleen al daarom wil haar er in houden, het is elke keer weer spannend.hahahahah ...gaat gebeuren hoor
Wat ziet ze eruit met die bijenkof op d'r hoofd.
quote:MissKiek schreef op 14 mei 2010 @ 21:13:

Het was idd niet zo slecht! Stuk beter dan verwacht!

Hm Sumera, hm nee die vind ik niks. Ze irriteert me, zonder duidelijke reden.Same here.
Huts!
ziet er lekker uit binkie, wat is het?
Ze zijn weer uitgeschoten met de wimpers.
Dit is de eerste keer dat ik op dit onderwerp schrijf, maar ik moet gewoon even kwijt dat ik Gordon ook zoooo´n l*l vindt!! Eerst Donny afzeiken dat ik ie een te kleine blouse aanheeft en dat ie liever een mars en bitterballen wilt dan knuffelbeesten.

En dan krijgen de BadBoyz 1 stukje commentaar wat iets minder is, en dan is ie over de zeik!!!

*Zo, dat ben ik ook weer kwijt*
Niet verkeerd vind ik.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik heb er gewoon helemaal geen gevoel bij.
ze zingt wat mij betreft net zo mooi als dat ze labiel is.
alleen haar mascara is echt zoooo lelijk op gebracht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik moet toegeven dat ik dit wel een mooi lied vind voor Sumera. Maar ik vind haar gewoon zo aanstelster.
quote:biebelie schreef op 14 mei 2010 @ 21:13:

ze ziet er in ieder geval mooi uit..Ja prachtig! Maar ondanks alle onzekerheid vind ik haar maar arrogant doen
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Illumi schreef op 14 mei 2010 @ 21:12:

Yep! Surimi. Ik vind haar dus wel leuk... *Zet helm op*Team Sumera. Ik vind dat ze mooi kan zingen hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
zit stees nou te janken?
Ik snap die verering van Smurrera niet. Het doet mij echt helemaal niks al zij zingt.
quote:nolleke schreef op 14 mei 2010 @ 21:13:

Dit is de eerste keer dat ik op dit onderwerp schrijf, maar ik moet gewoon even kwijt dat ik Gordon ook zoooo´n l*l vindt!! Eerst Donny afzeiken dat ie een te kleine blouse aanheeft en dat ie liever een mars en bitterballen wilt dan knuffelbeesten.

En dan krijgen de BadBoyz 1 stukje commentaar wat iets minder is, en dan is ie over de zeik!!!

*Zo, dat ben ik ook weer kwijt*
ik val net in. Wie is er al geweest? Hoe waren ze?
Goed gedaan, beetje saai wel.
ik vindur een muts,maar wel mooi gezongen!
quote:Twister2010 schreef op 14 mei 2010 @ 21:13:

Ik word altijd zo naar van die stem van Sumera. Gaat werkelijk door merg en been! Ze maakt altijd van die hikjes aan het eind van zinnen of bepaalde woorden.. "Smiiiilieieie". Brrrr...
Wat een KUT is die Stees zeg, lekker zielig/ontroerd kijken alleen als de camera er is.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Lekker Binkie!

Ze ziet er mooi uit, en ook wel goed gezongen. Ik mis alleen wat warmte in haar stem ofzo.. ik weet niet.
Zielloos..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven