Cruise jobs.
zaterdag 15 mei 2010 om 21:02
Hallo allemaal!
Heeft iemand van jullie eens op een cruise schip gewerkt? Of ken je iemand die dit gedaan heeft?
Ik wil dit namelijk erg graag doen (maar geen Europese/riviercruises..), maar zie door de bomen het bos niet meer hoe ik dit moet aanpakken.. Heeft iemand tips voor mij?
Héél erg bedankt!
Groetjes Miss305
Heeft iemand van jullie eens op een cruise schip gewerkt? Of ken je iemand die dit gedaan heeft?
Ik wil dit namelijk erg graag doen (maar geen Europese/riviercruises..), maar zie door de bomen het bos niet meer hoe ik dit moet aanpakken.. Heeft iemand tips voor mij?
Héél erg bedankt!
Groetjes Miss305
zaterdag 15 mei 2010 om 21:56
Een vriendin van mij dacht precies hetzelfde en heeft 2 maanden op een cruiseschip gewerkt. Het is haar vies tegengevallen. Het werd slecht betaald, was hard werken en weinig vrije tijd. Onderling veel kliekjesvorming, geen leuke werksfeer. Echt jammer, want ze had haar vaste baan, appartement etc. opgegeven voor die baan. Wat haar betreft geen aanrader dus.
zaterdag 15 mei 2010 om 22:10
quote:layla1969 schreef op 15 mei 2010 @ 21:56:
Echt jammer, want ze had haar vaste baan, appartement etc. opgegeven voor die baan. Wat haar betreft geen aanrader dus.
Zal er een beetje vanaf hangen op welk en wat voor schip je zit natuurlijk.
Ook een beetje dom om je hele leven direct op te geven voor een baantje.
Echt jammer, want ze had haar vaste baan, appartement etc. opgegeven voor die baan. Wat haar betreft geen aanrader dus.
Ook een beetje dom om je hele leven direct op te geven voor een baantje.
zaterdag 15 mei 2010 om 22:38
quote:Pannetje schreef op 15 mei 2010 @ 22:10:
[...]
Ook een beetje dom om je hele leven direct op te geven voor een baantje.Tja ik vond het ook niet echt slim, maar goed, haar plan was om een paar jaar op zo'n cruiseschip te werken en dan flink te sparen voor een eigen huisje. Als ze haar appartementje zou aanhouden kon ze niet veel meer sparen. Gelukkig heeft ze na het cruise avontuur wel weer snel een leuke baan en appartement gevonden.
[...]
Ook een beetje dom om je hele leven direct op te geven voor een baantje.Tja ik vond het ook niet echt slim, maar goed, haar plan was om een paar jaar op zo'n cruiseschip te werken en dan flink te sparen voor een eigen huisje. Als ze haar appartementje zou aanhouden kon ze niet veel meer sparen. Gelukkig heeft ze na het cruise avontuur wel weer snel een leuke baan en appartement gevonden.
zaterdag 15 mei 2010 om 22:50
vriendin van mij heeft dit ook gedaan. Na haar studie (dus zat niet vast aan baan e.d.). Het was erg hard werken, blije kop moeten houden als je doodmoe bent, erg weinig vrij, en nog wat andere nadelen. Maar wel is ze in mooie gebieden geweest (waar ze niet veel van heeft gezien), en heeft ze lekker geld verdient.
zondag 16 mei 2010 om 18:04
Twinkeling, dank je voor je site! Deze had ik inderdaad als langs zien komen tijdens mijn zoektocht Als ik in Verweggistan kom, wil ik je best een kaartje sturen. Maar ik heb nog nooit van dat land gehoord
Haha. 
De rest, van het harde werken, geen vrije tijd en de andere nadelen heb ik inmiddels ook al veel van gelezen. Dit kan mij niet tegenhouden en ik wil het zelf ervaren, mochten de nadelen inderdaad zo overheersen, dan kan ik dan nog de keuze maken om er mee te stoppen. Zoals hierboven als staat over een ander, momenteel heb ik ook niets te verliezen en kan ik zo verder met waar ik mee bezig was als ik terug kom..
Meubeltje en Layla, hebben jullie misschien meer (contact)informatie? Via via schijnt men namelijk eerder aan een baan te komen dan solliciteren op het Internet.
De rest, van het harde werken, geen vrije tijd en de andere nadelen heb ik inmiddels ook al veel van gelezen. Dit kan mij niet tegenhouden en ik wil het zelf ervaren, mochten de nadelen inderdaad zo overheersen, dan kan ik dan nog de keuze maken om er mee te stoppen. Zoals hierboven als staat over een ander, momenteel heb ik ook niets te verliezen en kan ik zo verder met waar ik mee bezig was als ik terug kom..
Meubeltje en Layla, hebben jullie misschien meer (contact)informatie? Via via schijnt men namelijk eerder aan een baan te komen dan solliciteren op het Internet.