3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:iry schreef op 16 mei 2010 @ 00:40:

En ja ik lach hier ook nog steeds veel, of... lachen wij samen dan alleen maar Zou dat het zijn Iry
LLL

Hoe kan het dan dat ik die stoten onder de gordel mis en vind dat het niet alleen over ellende/verkeerde uitspraken gaat?

Ik ben er niet altijd maar lees meerendeels wel terug.
quote:LLLman schreef op 16 mei 2010 @ 00:42:

ik zal de laatste wezen/zijn die daar iets van zal zeggen Iry, iedereen mag zijn haar sores ventileren!!! dat zal ik niet betwisten, maar ik krijg de indruk dat het bijna alleen maar gaat over ellende/verkeerde uitspraken/stoten onder de gordel en weinig lont meer...DAT is waar ik mij merendeel aan stoor terwijl het een tijdje terug gewoon gezellig was, een traan, en een lach stonden als post naast elkaar... maar dat 3000 weer gezellig wordt moeten we met zn allen doen en met zn allen blijven!! dus ook voor diegenen die ergens erg mee zitten en ruggespraak nodig hebben, probeer het dan kort en bondig te houden en val niet meteen iemand aan als een opmerking verkeerd blijkt/valt...tis hier niet het zondebokken topic.Niet iedereen kan een voorstelling maken van iemands gedachten/probleem dus die mensen moet je ook respecteren..ik respecteer ieders probleem. Laten we het zo houden....er komen ook mensen voor een lach..en hoop dat we nu verder kunnen gaan met een leuk 3000...voor iedereen een steun en toeverlaat..

Ik zou het niet beter kunnen zeggen.

Eensch dus.
Trusten iedereen.

Ik ga ook slapen. Morgenochtend ga ik sporten.
Maar weet je LLL., want ik zit er zelf ook zo eens over te denken.

Is het niet als je je kennelijk aan iets irriteerd dat het groot uitgemeten wordt?

Want als ik voor mijzelf spreek vind ik het bijv. wel meevallen dat het hier alleen maar zwaar is, en vind ik het nog steeds gezellig, leuke en mooie gesprekken en lach ik ook nog steeds veel.

En die korte lontjes, dat is soms actie reactie.

Dat komt in de beste familie's voor

Het is ook utopia als het alleen maar lachen gieren brullen is toch?
quote:stratego schreef op 16 mei 2010 @ 00:43:

ach weet je, Iry, humor is ook iets relatiefs, wat de een grappig vindt doet de ander weer niets enzovoort.

Het is onmogelijk om iedereen tevreden te stellen of iedereen te vriend houden, zo is het nu eenmaal Poeh, dat is ook zo waar straat.
Trusten SP.
Tustuh sp.
Wordt dan misschien bedoeld LLL en Bam, dat er teveel tussen 2 op bijv. een probleem door wordt gegaan?

Zo ja, daar werd vroeger dan toch gewoon om heen gepost? Was toen toch ook geen probleem?
quote:iry schreef op 16 mei 2010 @ 00:51:

Dat komt in de beste familie's voor

quote:mocy schreef op 16 mei 2010 @ 00:54:

Wordt dan misschien bedoeld LLL en Bam, dat er teveel tussen 2 op bijv. een probleem door wordt gegaan?

Zo ja, daar werd vroeger dan toch gewoon om heen gepost? Was toen toch ook geen probleem?ben ik met jullie eens, maar de lontjes worden kort, misschien komt het doordat het voorjaar wordt en er overal problemen ontstaan(in de lente zijn de meeste scheidingen) en dat is mijn indruk dus..er gaan veel mensen in mee en wordt het een ellenlang verhaal waar iemand iets verkeert zegt, al dan niet per ongeluk/not knowing en krijgt het halve forum over zich heen...en dat is nu een paar keer voor gekomen en ook een reden dat mensen zich terug trekken, wat beslist niet moet. en natuurlijk is dat vaak een emo reactie maar als iedereen nu eerst eens nadenkt voordat men een reaktie plaatst worden er minder mensen voor de kop gestoten...maar goed das mijn mening en iedereen moet het zijne/hare er maar van denken...
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
Ik persoonlijk stoor mij er niet zo snel aan als anderen persoonlijke dingen posten.

Of dat nou 100 keer over trouwen gaat, verbouwen, scheiden, ziek zijn, kinderen, huizenjacht, moeilijke momenten, lekkere mannen, dat leuke jurkje, werk, vakantie, stoornissen van je zelf of je kinderen,wat je gaat koken,sporten, lijnen, de boerderie,... etc.

Ik lees het gewoon.

Heb ik wat erover te zeggen, dan post ik het, heb ik het niet, dan niet, denk ik het zal wel, dan post ik niet, denk ik wat zinnigs toe te kunnen voegen dan doe ik een poging, komt er een discussie dan ga ik hem aan, ben ik het absoluut niet eens dan steek ik dat niet onder stoelen of banken, is er wat uit te praten dan praat ik het uit, snap ik iets niet dan vraag ik het, denk ik dat men mij niet snapt dan wil ik het graag uit leggen.

Wil ik als volwassenen behandeld worden dan meld ik dat.

Het is hier net het echte leven.

Weet je wel, lief en leed, lach en traan, dat staat toch in de OP?

O ja en tussen dat alles doe ik ook nog grappig, daar lacht natuurlijk niet iedereen om, maar ikzelf altijd wel want ik vind mijn eigen grapjes altijd hilarisch
quote:mamalief schreef op 16 mei 2010 @ 01:02:

[...]

Goed gejat he
LLL ik vind dat je als meer meelezert dan postert hele ware dingen zegt.

Op 1 ding na, dat nadenken voordat je iets post dat hoefde nooit.

En als je eens wat zei wat verkeerd begrepen of opgevat of tegen het zere been was dan was dat zo weer opgelost.

Humor was het toverwoord, eerlijke, open, rauwe en rake humor.

Een lach en een traan zoals je zei en dan tegelijk of afgewisseld maar wel in balans en die is een beetje zoek.

Ik ben zelf weg omdat ik mezelf teveel liet meeslepen in de negativiteit en daar word ik niet beter van dus was ik weg.

Pijn, ellende en zere benen horen erbij maar als dat teveel de overhand neemt dan is het voor mij niet meer leuk en niet meer goed.

Om deze reden heb ik al twee keer eerder even afstand genomen van 3000 en steeds kwam het weer goed/kwam ik weer terug en ik hoop dat dat binnenkort ook weer gebeurt.
helemaal mee eens iry en humor heb je..
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
LLL, de korte lontjes worden korter...hmmm.

Als ik even bedenk, zonder de beestjes bij de naam te noemen.

Er zit in dit topic op het moment best even wat forummers die niet al te best zitten in de prive sfeer, of met zichzelf.

Zou het daar mee te maken kunnen hebben?

Bovendien is het actie reactie natuurlijk.

En als ik voor mijzelf spreek, ik heb over het algemeen niet snel een kort lontje, maar je moet mij niet de les gaan lezen, want daar jaag je mij 10 meter mee de boom in.

Ik ben hier namelijk een volwassen forummer en geen underdog
Oké LLL ik respecteer jouw mening.

Ik persoonlijk kan niet anders doen dan posten zoals ik doe en als ik er mensen mee voor het hoofd stoot, doordraaf, irritant ben, niet grappig terwijl ik denk van wel (wat meestal altijd zo is) vind ik het helemaal niet erg daar op aangesproken te worden hoor. Mijn lont is erg lang ontbreekt.
Jeetje al een deel 52 en er zitten hier ook al van die nachtbrakers.
Iry, je bent me nog even lief als eerst, maar het lukt even niet. Ik voel me niet meer thuis op 3000 op dit moment. Ik ben wellicht wat korter door de bocht en wat meer recht door zee dan de gemiddelde ander, dat maakt echter mijn intentie niet anders.

Ik werd vanochtend wakker met het idee, goffer nu moet ik wéér sorry zeggen. En waarom? Omdat ik tegen jou zeg dat je niet met je pillen moet lopen kloten?

Mijn uitdrukkingsvaardigheid kan misschien 1000 keer handiger, maar mijn boodschap verandert er niet door.

Ik kan genuanceerder zijn, ik kan andere woorden gebruiken, ik kan minder uitroeptekens gebruiken, maar mijn boodschap verandert niet.

We lopen tegen een muur op bij elkaar en op dit moment kies ik ervoor om daar even uit te stappen. Ik heb daar geen trek in nu en ik trek het niet nu.

Ik gun je alle geluk. Echt waar, maar ik wil even niet vechten over een mening of standpunt, dus ik trek me even terug.
quote:mamalief schreef op 16 mei 2010 @ 01:13:

kwam het weer goed/kwam ik weer terug en ik hoop dat dat binnenkort ook weer gebeurt.Hoop ik ook Bam.
Weet je... en stiekem baal ik er best wel van, want het voelt alsof ik een onwelkome gast ben in mijn eigen huis.
quote:floor72 schreef op 16 mei 2010 @ 01:21:

Weet je... en stiekem baal ik er best wel van, want het voelt alsof ik een onwelkome gast ben in mijn eigen huis.Floohoohoor
Het is juist zo fijn al die verschillende meningen etc.
En zo ook alle andere verschillen.
quote:mocy schreef op 16 mei 2010 @ 01:17:

[...]

Hoop ik ook Bam.

En zo niet, dan niet.

Soms scheiden wegen om andere wegen te bewandelen.

Het ene stukje loop je op met de een, het andere stukje met een ander en soms kom je weer terug bij waar je was, soms kom je op de nieuwe weg dezelfde mensen tegen of je loopt een stukje terug om die mensen op te zoeken en met hen mee te lopen.

Maar vaak loop je je weg alleen en kom je onderweg mensen tegen die een stukje meelopen, je op weg helpen of andersom en dat is goed.

Zolang je je eigen weg bewandeld en het goede meeneemt van wat en wie je onderweg tegenkomt is het goed.

of je stapt op de trein....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven