Kruidvat Dinerweken

16-05-2010 08:59 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de treinkaartjes en de hotelbon heeft kruidvat weer iets nieuws namenlijk de Dinerweken.

Deze Diner Bon is goed voor een speciaal voor je samengesteld arrangement dat bestaat uit:

- Voorgerecht

- Hoofdgerecht

en Koffie de Luxe

+ gratis welkomsdrankje

¤19,95 per persoon

( Restaurants met een ster hebben een toeslag van ¤10 pp)

Je moet dan een bon kopen en via de website reserveren.

Wie is dit van plan om te doen?
ik heb in zoiets altijd interesse. Is er een lijst met deelnemende restaurants? Ik zal even googlen.
Waar kun je dan dineren? Als het bij een superdeluxe duur restaurant is, dan zou het misschien nog de moeite zijn. Persoonlijk vind ik 19.95 per persoon vrij prijzig. Je kunt op zoveel plekken heerlijk eten voor minder
Wij houden van lekker uiteten maar dit vind ik wel weer het andere uiterste. De restaurantweek doe ik wel eens en zelfs nu in juni dining with de stars ( dineren bij een sterren restaurant) maar ik denk niet dat ik zo`n bon ga kopen. Ik vind nergens voor welke restaurants het geld, het als het net zo`n drama is met reserveren als die hotelbon.... voor het zelfde geld kan ik dan naar verwegistan ergens in limburg om te gaan eten, dit risico wil ik hier vanuit het noorden niet lopen
Totaal geen belangstelling voor.
Op http://www.diningcity.com kun je de deelnemende restaurants zien.
Ik zal hem niet kopen. Straks is die geldig in die restaurantjes waar je normaal ook voor 15 euro kan eten, dan schiet het niet op.

Ik bepaal liever zelf waar ik ga eten en wanneer.

Ik heb heel vroeger een keer de hotelbon gehad en die beviel ook niet. Wij geboekt in Luxemburg, kregen we een vieze kamer die net iets groter was dan de meterkast. Dus toen nog voor veel geld bij betaald om een gewone kamer te krijgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:SammieP schreef op 16 mei 2010 @ 09:05:

Op http://www.diningcity.com kun je de deelnemende restaurants zien.Dat is toch die lijst van De Restaurantweek?
Zo, dat dining with the stars klinkt goed, ik zie zoveel staan waar ik nog heen zou willen! Flashy, kun je me uitleggen hoe het gaat? Is er ook een code zoals bij de restarantweek? Moet je er snel bij zijn?
quote:schuddebuikje schreef op 16 mei 2010 @ 09:09:

Zo, dat dining with the stars klinkt goed, ik zie zoveel staan waar ik nog heen zou willen! Flashy, kun je me uitleggen hoe het gaat? Is er ook een code zoals bij de restarantweek? Moet je er snel bij zijn?Ik meen dat het al vol geboekt is, ik kon hier in het noorden nog net een plekje vinden maar de rest was al vol! vanaf 3 juni komen er nieuwe plekken vrij geloof ik.
Klinkt wel interessant, maar zie nergens de deelnemende restaurants staan.
Ik kom ook niet echter de deelnemende restaurants? Dit lijkt me toch wel essentieel...

@Flashy; ik zie dat je kunt boeken vanaf 20 mei, maar dat klopt dus niet...
quote:schuddebuikje schreef op 16 mei 2010 @ 09:18:

Ik kom ook niet echter de deelnemende restaurants? Dit lijkt me toch wel essentieel...

@Flashy; ik zie dat je kunt boeken vanaf 20 mei, maar dat klopt dus niet...

Nope! tenminste ik was zelf al vrij laat dus, geen idee meer hoe ik dat gedaan heb. Maar alles was toch al vol verder.

Misschien dat er in Friesland nog wel plek is.
Als het leuke restaurants zijn, zou ik het wel doen. Maar inderdaad nergens een deelnemerslijst te vinden. Op diningcity.com is het me niet duidelijk of dat de "Kruidvat-restaurants' zijn.
ja, precies. Als het de 'restaurant-week-restaurants' zijn heb ik zeker interesse.
Lijkt me leuk, misschien kan ik het combineren met het Kruidvat treinkaartje!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
http://www.kruidvatdinerweken.nl/lang/n ... s/overview

Daar kun je het op zien, ik vind het echt niet de moeite wat er hier mee doet.
Ik kijk op die site Flashy, maar het * over wat sterrestaurants zijn en dus een toeslag vragen klopt niet. Die restaurants zullen dan wel gewoon een toeslag vragen, maar bij Gelderland staan er zeker weten verschillende die echt geen ster hebben (en ook niet zullen krijgen).
Op de kruidvatsite staan maar 6 deelnemende restaurants in de grote stad waar ik woon. Totaal geen interessante restaurants en overal staat een * bij en dat zou dan impliceren dat het een restaurant met michelin ster is.

Jaja: wie kan mij vertellen sinds wanneer Eetcafe Charlie een michelinster heeft (staat er echt bij!!!).
Ik heb ook even gekeken en het zijn niet dezelfde restaurants die meedoen aan de Restaurantweek. Het zijn meer eetcafé's dan echt goede restaurants en dan vind ik het de moeite niet waard. Als ik bijv. kijk in Breda staat Humphrey's erbij. Volgens mij kost een 3 gangen menu bij hen normaal ook zo rond de 20 euro. Ik weet het niet exact, want het is zo'n slecht restaurant dat ik er 1 x gegeten heb en daarna nooit meer.
quote:sweetcandy schreef op 16 mei 2010 @ 09:02:

Waar kun je dan dineren? Als het bij een superdeluxe duur restaurant is, dan zou het misschien nog de moeite zijn. Persoonlijk vind ik 19.95 per persoon vrij prijzig. Je kunt op zoveel plekken heerlijk eten voor minder Niet voor die prijs hoor en zeker niet drie gangen, koffie etc.
quote:Pannetje schreef op 16 mei 2010 @ 12:58:

[...]

Niet voor die prijs hoor en zeker niet drie gangen, koffie etc.3 gangen? Alleen voor en hoofdgerecht. Koffie noem ik geen gang. Wat ik overigens ook niet lust maar dat heeft er niets mee te maken.
De vrijdag en de weekenden doen niet mee, ja zo kan ik het ook. Nou ja, geen leuke aktie.

In mijn stad doet niemand mee, in Amsterdam doet alleen Humpreys en nog een mee.
Oh ik zie in Gelderland er best leuke tussen staan oa weetjewel in Nijmegen, heerlijk eetcafé waar je normaal een stuk meer kwijt bent. Door de week uit eten ook geen probleem dus wellicht dat ik wel mee ga doen. Kan ik de bonnen alleen in de winkel kopen of ook online?
In de stad waar ik woon doen er maar 3 mee. Waarvan ik er van 1 weet, dat je normaal ook wel voor zo rond de 20 euro kunt eten (excl. drank, maar dat zit er bij het Kruidvat ook niet bij). Bij de andere 2 kost en 3-gangenmenu (dus 1 gang meer dan bij de Kruidvataanbieding) zo rond de 27 euro. Niet echt de moeite dus lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven