Combi

16-05-2010 15:30 69 berichten
Een paar vragen.

1. Ik ben op zoek naar een combi oven/magnetron. Het hoeft geen hoogstandjes te kunnen doen maar gewoon de basis dingen die je van een oven/magnetron mag verwachten. Wat is een goeie voor een betaalbare prijs (200-300 Euro)?

2. Aansluiten van een gasstel. Doen jullie dit zelf (wanneer de gelegenheid zicht voordoet) of huren jullie hiervoor iemand in?

3. Hoe krijg je (oud) opgedroogde verf van een raam?

Dank !
Alle reacties Link kopieren
offtopic.
offtopic.
quote:noahtb schreef op 16 mei 2010 @ 16:41:

Jullie weten best dat een nieuw lid die meteen een website komt melden, meestal een spammert is.. Doe niet zo schijnheilig zeg.

Daarom heb ik het gemeld. De angel beslist of het wel of geen reclame is..Ik ga hier geen woord over vuil maken maar zullen we de heksenjacht niet op mijn topic gaan voortzetten? Jij noemt net zo goed een merk en prijs als zij dat doet en ik vind het te belachelijk voor woorden dat jij dan maar even bepaalt dat een nieuwe forummer bij uitstek schuldig is aan spam.
quote:noahtb schreef op 16 mei 2010 @ 16:46:

[...]Verder graag gedaan hoor, de tips geven.. Stank voor dank..

Er is vast een onderliggende reden voor jouw reactie maar misschien is het forum niet de juiste manier om het te ventileren?
Sorry hoor Noahtb, maar ik vind je reactie inderdaad ietwat overdreven. Waarom waarschuw je haar eerst zelf niet even?! Als ze het dan laat staan zijn haar "motieven" misschien wel duidelijk.

Paloma, ik zou voor gas een expert erbij halen, vind dat toch altijd wat eng om daarmee te lopen "rommelen"

Combimagnetron weet ik niet. En voor verf is een speciaal krabbertje te koop. En volgens mij bestaat er ook een spulletje wat het vooraf wat los kan weken. Geen idee hoe dat heet.

Succes
quote:BrightEyes80 schreef op 16 mei 2010 @ 16:37:

[...]

Effe rustig aan dame En welkom natuurlijk, haha.

Paloma, grootse plannen in huis/verhuisd? Succes met alles in ieder geval!*grijns* Thanx!! Kheb besloten de overige berichten die wellicht over mij gaan als niet-gelezen te beschouwen..
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2010 @ 16:52:

Paloma, ik zou voor gas een expert erbij halen, vind dat toch altijd wat eng om daarmee te lopen "rommelen"Ik neig hier toch ook naar, denk ik. Straks gaat het niet goed en dan ben ik letterlijk nog verder van huis.
Wellicht is er een "Willem met de waterpomptang" in je kennissenkring Paloma?
noahtb bedoelt het goed en ik stel de tips van iedereen op prijs.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2010 @ 16:52:

Sorry hoor Noahtb, maar ik vind je reactie inderdaad ietwat overdreven. Waarom waarschuw je haar eerst zelf niet even?! Als ze het dan laat staan zijn haar "motieven" misschien wel duidelijk.

Paloma, ik zou voor gas een expert erbij halen, vind dat toch altijd wat eng om daarmee te lopen "rommelen"

Combimagnetron weet ik niet. En voor verf is een speciaal krabbertje te koop. En volgens mij bestaat er ook een spulletje wat het vooraf wat los kan weken. Geen idee hoe dat heet.

Succes

Mijn laatste reactie aangezien Paloma vroeg mijn mening ergens anders te ventileren.. Nieuw lid, op dat moment 6 posts die meteen een website komt melden= over het algemeen aan het reclame maken. Vandaar. Aangezien hij zelf de website al heeft weggehaald is er niets meer aan het handje.

Sorry voor het verpesten van je topic Paloma.
quote:Kurlie schreef op 16 mei 2010 @ 17:05:

Wellicht is er een "Willem met de waterpomptang" in je kennissenkring Paloma?

Je bedoelt toch niet Willem1959 van het forum ?!

Genoeg Willem's in de buurt maar niet één die ik aan mijn gaskraan laat komen .
niks verpest toch Noahtb, is al goed
Willem1959 die gebruikt zijn waterpomptang toch voor hele andere doeleinden?
quote:noahtb schreef op 16 mei 2010 @ 17:05:

[...]Mijn laatste reactie aangezien Paloma vroeg mijn mening ergens anders te ventileren.. Nieuw lid, op dat moment 6 posts die meteen een website komt melden= over het algemeen aan het reclame maken. Vandaar. Aangezien hij zelf de website al heeft weggehaald is er niets meer aan het handje.

Sorry voor het verpesten van je topic Paloma.

Ik was je net 3 seconden voor met te zeggen dat ik weet dat jij het goed bedoelt en sorry voor mijn reactie .

De website is inderdaad weg wel genoteerd dus eind goed al goed.
Hup daar is Willem met de waterpomptang

De nijptang en de combinatietang

Hup daar is willem met de waterpomptang

Want Willem is niet bang

quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2010 @ 17:10:

Willem1959 die gebruikt zijn waterpomptang toch voor hele andere doeleinden?
Kga even wat aan mn gasstel prutsen en dan die Willem opsporen hier..
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 mei 2010 @ 17:10:

Willem1959 die gebruikt zijn waterpomptang toch voor hele andere doeleinden?Ik heb dit gemeld voor het aanbrengen van zware psychologische en zo mentale leed die het voor de geest halen van deze doeleinden teweeg hebben gebracht .
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Xander68 schreef op 16 mei 2010 @ 17:11:

Hup daar is Willem met de waterpomptang

De nijptang en de combinatietang

Hup daar is willem met de waterpomptang

Want Willem is niet bang

Ksssstttttttttt scheer je weg jij topic vervuiler .

Ik wihhhhilllll een slotje !

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:paloma schreef op 16 mei 2010 @ 17:13:

[...]

Ik heb dit gemeld voor het aanbrengen van zware psychologische en zo mentale leed die het voor de geest halen van deze doeleinden teweeg hebben gebracht . Arme jij. Blijf vandaag zeker maar bij het gas vandaan...
quote:Kurlie schreef op 16 mei 2010 @ 17:12:

Kga even wat aan mn gasstel prutsen en dan die Willem opsporen hier.. Is goed spammert .
Heeft Willem een ban?!

Ach wat vervelend voor hem .
quote:paloma schreef op 16 mei 2010 @ 17:15:

[...]

Ksssstttttttttt scheer je weg jij topic vervuiler .

Ik wihhhhilllll een slotje !

Stom kind!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven