Slijmverlies?

16-05-2010 18:46 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje,

Ben nu net zwanger..maandje...

Maar lees overal over afscheiding mega veel bla bla.

Bij mij is het dus kurkdroog...net als altijd voor mijn ong.

Is dit normaal, zijn er meer vrouwen die heel droog waren en geen afscheiding hadden in het begin?
Ik denk dat het gewoon erg verschilt, volgens mij heb ik eens gelezen dat meestal ook echt erge afscheiding later komt.
check! Ik laat nu (17 wkn) overigens wel een slakkenspoor achter.
Ja ik heb echt niks namelijk..en als je google moet geloven is dat niet normaal...
quote:stukje_cake schreef op 16 mei 2010 @ 18:48:

check! Ik laat nu (17 wkn) overigens wel een slakkenspoor achter.Oke maar in het begin toen je net overtijd was?
niemand?
quote:midnight01 schreef op 16 mei 2010 @ 18:48:

Ja ik heb echt niks namelijk..en als je google moet geloven is dat niet normaal...Maar je moet google ook niet altijd geloven! Meid, dat is vast bij iedereen anders. Don't worry!
Meid, laat je niet zo opnaaien! Ja, ergens halverwege de zwangerschap slijmde ik als een idioot, maar de eerste weken echt niet hoor. Net als normaal: bijna niks. Dus niet stressen, als het mis gaat gaat het toch wel mis. Dat hangt niet samen met je slijm, maar met pijn, bloed en ellende. En gefeliciteerd met je zwangerschap!
ok dus dat ik nu kurkdroog ben is normaal hahaha

Ja als je leest van andere....en echt ook de info sites....ben je een uitzondering als je het niet hebt..

thanks!
ow, vandaar dat check! de eerste 12 weken had ik ook geen slijm, ik was dus ook kurkdroog.

Google willekeurig 2 zwangerschapskwaaltjes en je komt op allerlei ziektes uit. Kun je dus beter niet doen
owwww ok haha
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ook bij babysites zijn ze elkaar aan het opnaaien met kwaaltjes, daar ontkom je niet aan.

Die eerste 12 weken zijn gewoon erg onzeker. Daarna is de onzekerheid wat gezakt, maar er blijft wel wat van hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven