Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 16 mei 2010 @ 18:31:

Zeg Suze, wil je ruzie? 5 weken zitten, tsss. Even positief denken hoor!

Ik denk ik zeg wat anders, misschien helpt dat om Destenie te lokken. Aangezien ik er altijd mijlen naast zit zeg maar.

Maar goed, het wordt weer niet gewaardeerd, mijn best doen
Positief: We hadden ingezet op 10 dagen overtijd dit keer Amaal, zet 'm op
quote:Star schreef op 16 mei 2010 @ 18:36:

Hè?!?!?!?! Je wilde toch romantisch thuis bevallen enzo?

Ja maar dat ga ik niet doen. Denk dat dat helemaal niet romantisch wordt aangezien man nog getraumatiseerd is van de bevalling van L en al in de stress schiet als ik zeg dat ik met volledige ontsluiting tóch niet meer naar het zkh ga.

Ik ga dus gewoon op tijd naar het zkh maar ga deze keer wel weer meteen met baby terug naar huis hoor.
quote:Suze2 schreef op 16 mei 2010 @ 19:49:

[...]

Ik denk ik zeg wat anders, misschien helpt dat om Destenie te lokken. Aangezien ik er altijd mijlen naast zit zeg maar.

Maar goed, het wordt weer niet gewaardeerd, mijn best doen

Oh, ik dacht dat je op mijn olifantdrachten doelde

Ja, prikkel Desteny maar een beetje
Hel, vloer 1 staat mooi bij jullie bed!

Amalia, ik zit op de tribune! Met een reep chocolade en een bak thee. Zo, kom maar op .
Olifantendracht? Doen we niet aan hoor Amalia... Deze tribune heeft houdbaarheidsdatum tot 13 juni. Nou vooruit. 14 juni. eerst wedstrijd NL elftal. Maar dan is het echt mooi geweest en moet destenie eruit zijn! (En anders gaan we weer van die verschrikkelijke topictitels bedenken, dat zal d'r wel lokken toch? )

Zo. spullen liggen klaar. Duimen jullie voor mooi weer voor ons op kamp? Of in ieder geval niet te koude nachten? Rest vind ik nog tot daar aan toe... En morgen graag droog tenten opzetten. Morgen oma gedotterd, dus ook spannend. En Ties ging vanavond spugen dus ik hoop hoop hoop maar dat hij niet ziek wordt...
Zo Amalia, jij bent er klaar voor haha! Nu nog de aankleding van het kamertje. Goed behang!!

Vish, daar zijn geen hertjes hoor. Die andere kinderboerderij weetjewel. Daar is een buurtje waar je vast nog nooit bent geweest. Links van een fietstunneltje.

Knoppie gemaakt?

Hee Jin, ik vind het ook goed van hem zeg, dat hij dat uberhaupt aanvoelt. Echt een pluim voor hem.

Ik bedoelde dat ik hoop dat hij gauw went op de Vorschule.

Het is toch een andere ruimte, dag, kindjes, toch?

Ik ben niet zo moe, want ik mag in mijn handen knijpen met een Doornroosje. Wij houden elke dag siesta samen.

CV is soms alleen, soms hulp van familie of professional.

Wij gaan ook voor novilon, Hel! W.s. als no. 3. Ik zou het liefst strak beton willen, CV met een wolkje.

Oja, je zag het laatst goed met onze retro smaak enzo. Wil nu wat warmer en meer naar seventies. Dus bruin, aaibare stofjes, hout op de vloer etc.

Lekker zo'n fris kamertje! Wat zijn de plannen voor Maatjes kamer? Mag ze meedenken?

Contact houden zorg ik wel voor. Maar irritaties zijn onontkoombaar he. Ik zit op het ei en hij zorgt voor het nest zullen we maar zeggen.

Bridges, alvast alle sterkte voor deze week! Als het maar droog is! En gauw voorbij.
Aaah Ties. Lees het nu pas. Vervelend net nu je in de startblokken staat. Hoop een rustig nachtje voor je!
Bridges veel plezier deze week! Je kunt het . Sterkte ook voor oma. Gek weekje voor jou zo!

Compu, leuk he, bezig met het nieuwe huis. Positief! Oudste komt dus nu in een klasje met alleen maar "Vorschulkinder". Hij krijgt dus elke dag Vorschule (soort gewone Kita, maar dan afgestemd op de wat oudere kindjes). Ik heb hem ook zeer geprezen, dat hij voor het eerst zelf aangaf dat hij zo moe was en rust nam.
Juuuuuud, hoe is het eigenlijk met jou? Ons kadootje al ontvangen????
Ik dacht dat ik slecht lees/las?, maar jij kan er ook wat van Amalia
Bam, Amalia is zwanger! Laat haar!

(Amalia, Juud heeft al lang gemeld dat ze het heel leuk van ons vond en zo vreselijk attent en dat we van die leuke vriendinnen zijn en dat ze vooral jou zo leuk vindt).
Wat voor excuus zal ik dan eens bedenken?
Goedemorgen!
Whahahahahaha dat doorgestreepte stukje

Bridge, sterkte deze week met alles, klinkt als een hoop ellende/spannende dingen.

Zo, kind eindelijk weer op school. Twee weken vakantie is TE LANG. Wat een draak werd dat weer
nou berg je dan maar, over een week of 8 hebben ze 6 weken.....................heb er zin an....

Aan het werk?
Same here Star. Ik ga vanmiddag de BSO bellen over de zomervakantie.....
Ja aan het werk.

Vakantie-opvang voor Jeetje dus Suus?
Hebben jullie al besloten trouwens Bam?
Jonathan heeft nog maar 1 jaartje 3 weken zomervakantie.

Bridge, veel plezier en ik hoop dat Ties verder niet ziek is geworden. Succes voor je moeder.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 17 mei 2010 @ 09:07:

Hebben jullie al besloten trouwens Bam?

Nee, heb al twee herinneringen liggen

Ik heb zojuist gebeld: overeenkomst moet eind deze week binnen zijn, anders dan vervalt het.... heb ik dus nog een paar dagen.....

Ik kan straks bellen ( na 16:00 ), voor een afspraak om even te gaan kijken.
Gaat cee naar oma in de Vakantie? neem aan dat je geen 6 weken vrij kunt krijgen?
ideaal 3 weken, begrijp die 6 weken ook niet haha
Twijfelkont jij Bam

Ik ben drie weken vrij en Starman drie maandagen en de drie resterende vrijdagen naar mijn moeder.
quote:Jinny schreef op 16 mei 2010 @ 22:36:

Bam, Amalia is zwanger! Laat haar!

(Amalia, Juud heeft al lang gemeld dat ze het heel leuk van ons vond en zo vreselijk attent en dat we van die leuke vriendinnen zijn en dat ze vooral jou zo leuk vindt). Toen zat ik zeker in een tent. Deel van de hersenen afgestorven door kou dus niet opgenomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven