3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
google even op Yourgamezone.nl (of zet er www. voor )
Die cd wil ik met liefde voor je regelen hoor Moos

Zodra ik er helemaal klaar mee ben zal ik je een seintje geven?

misschien wil jij sommige liedjes er liever niet op en sommige wel?

Kan ik kijken of ik dat dan kan aanpassen.
Oh niet met een hoofdletter y zie ik nu.
Iry ik vind het al heel ilef als je hem zo kopieert, onze smaak loopt niet zoveel uiteen dacht ik.
Oke, nou..ik post de defintieve track list nog in mijn topic als ik het helemaal gevonden heb.

Geef ik hier wel een gil , kan je daar kijken of je het wat vindt en dan brand ik hem twee keer, stuur ik hem op voor je.
Hmm... ik kan voor de ps2 nog steeds niet echt goedkope aanbiedingen vinden.

Ik baal nog steeds dat die aanbieding, twee voor de prijs van 1 bij bol. com kennelijk net was afgelopen toen ik nog wat wilde bestellen, terwijl het wel op de site nog stond.

Had ik overigens over gebeld naar de klantenservice, maar ze wist het ok niet hoe het precies zat wie ik aan de telefoon zat, dus zou ze het gaan navragen bij het hoofdkantoor en mij over berichten via mail.

Nooit wat van gehoord,echt niet netjes eigenlijk.
Oké, tx Iry.

Ik ga zakken, heb teveel gedronken vanavond, maar geen spijt want het was zo gezellig en ik ben veilig thuis gekomen op de fiets en kan nog redelijk normaal functioneren.....

Trustuh lieverd!
Ga je roes dan maar uitslapen:)

Trusten lieve moos!
Goeiemorgen
Tjee ik ben echt de eerste
Ik ga maar eens even naar de garage. Auto van vriend is een beetje kapot, er hangt een stuk uitlaat onderuit. Kijken of ze er wat aan kunnen doen....
Leuk klusje op mijn vrije dag, nietwaar. Hopen dat er nog tijd overblijft om koffie te drinken met mijn vriendin en dat ik een leenauto of zo krijg
Tot latersssss
Morning! Ik heb een dikke pukkel op mn neus Hij is rood, glimt en doet pijn. Possiedikkie..

Nou ik ga naar therapie. Tot later en fijne dag!

Ik heb lekker vrij, dus ik ga in de zon zitten

Toedels.
Ik heb ook vrij, maar hier is geen zon!!! Ik ga lekker koffiedrinken bij mijn vriendin. Auto is alweer 'gemaakt', kan bij de volgende beurt een nieuwe uitlaat erondergezet worden
Goedemorgen iedereen! Had wat moeite met wakker worden dus moest afspraak van vanmorgen verzetten naar vanmiddag. Gelukkig had ik nog wat ruimte. Ga zo dus wel echt aan de slag.
Tssss,

Ik lees net dat Schiphol weer dicht is door die stomme aswolk, en we hadden vandaag allemaal aankomsten..
Nee echt Lunaan. Wat een gedoe. Balen!!!
Ik ben binnen een uur klaar met mijn tentamen. Was gewoon bijna alles kwijt en heb het op pure logica en een beetje bij elkaar geschraapte feitjes die wel bleven hangen, getracht te doen. Mijn eerste ingeving heb ik maar aangehouden bij de vragen, dat is meestal het beste.

Nu maar hopen...
Oh dat is mooi balen Lunaan.... Ik hoop ook dat het snel is opgelost want ik vlieg volgende week naar Brighton! Hoop ik althans...
Morgens!

Hoe is je gevoel Minny?

Ik ga weer aan de slag en ws vanmiddag even metimen met het forum, als ik er toe kom.

Tandpasta smeren Choco.
Schiphol is volgens mij alleen maar dicht voor de binnenlandse vluchten??
Ik denk dat het er net om gaat hangen, maar een hoog cijfer wordt het niet.
Zolang het maar een voldoende is toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven