ik zoek vriendinnen
maandag 17 mei 2010 om 09:19
Hoi,
sinds kort sta ik er als man alleen voor. en omdat ik niet uit ben op een relatie, seks avondtuurtjes of wat dan ook maar gewoon vriendinnen zoek, vraag ik jullie om hulp. Wie weet er een manier om (nieuwe) vriendinnen te vinden om mee te mailen, bellen, naar de kroeg te gaan. Misschien dat iemand een leuke website weet. (waar ik in iedergeval annoniem kan starten).
sinds kort sta ik er als man alleen voor. en omdat ik niet uit ben op een relatie, seks avondtuurtjes of wat dan ook maar gewoon vriendinnen zoek, vraag ik jullie om hulp. Wie weet er een manier om (nieuwe) vriendinnen te vinden om mee te mailen, bellen, naar de kroeg te gaan. Misschien dat iemand een leuke website weet. (waar ik in iedergeval annoniem kan starten).
maandag 17 mei 2010 om 09:49
Toen ik de titel laas dacht aan het een vrouw was die (nieuwe) vriendinnen zocht. Maar het blijkt een man te zijn.
Oke ...dus jij wil lekker anoniem met vrouwen kennis makken.
Waar ben jij bang voor of wat heb je te verbergen dat je anoniem wil zijn?
Ik heb hier een slecht gevoel over, over dit topic ... baaaahh
Oke ...dus jij wil lekker anoniem met vrouwen kennis makken.
Waar ben jij bang voor of wat heb je te verbergen dat je anoniem wil zijn?
Ik heb hier een slecht gevoel over, over dit topic ... baaaahh
maandag 17 mei 2010 om 10:02
maandag 17 mei 2010 om 10:23
www.nieuwemensenlerenkennen.nl
of....Relatieplanet kun je volgens mij ook 'zoeken' naar alleen vriendschap!
Succes...
of....Relatieplanet kun je volgens mij ook 'zoeken' naar alleen vriendschap!
Succes...
maandag 17 mei 2010 om 11:09
maandag 17 mei 2010 om 11:19
quote:miggiel schreef op 17 mei 2010 @ 11:09:
hoi,
valt niet mee hoor topickje plaatsen, als jij je afvraagt waarom annoniem, misschien omdat je afgezeken wordt. Soms zijn er dingen in het verleden gebeurd waardoor je juist nieuwe mensen wilt leren kennen. En bedankt voor de reacties waar ik wel wat aan heb.Het was maar een vraag hoor...... Het is volgens mij namelijk juist gemakkelijker nieuwe mensen ontmoeten / vrienden maken als je níet anoniem bent.
hoi,
valt niet mee hoor topickje plaatsen, als jij je afvraagt waarom annoniem, misschien omdat je afgezeken wordt. Soms zijn er dingen in het verleden gebeurd waardoor je juist nieuwe mensen wilt leren kennen. En bedankt voor de reacties waar ik wel wat aan heb.Het was maar een vraag hoor...... Het is volgens mij namelijk juist gemakkelijker nieuwe mensen ontmoeten / vrienden maken als je níet anoniem bent.
maandag 17 mei 2010 om 13:02
anoniem, je wil anononiem mensen leren kennen waarmee je de kroeg in kan?
Je hebt allerlei websites(geen datingsites) waar je nieuwe mensen kan leren kennen.
Je moet dan wel een pasfoto uploaden maar je kan mee doen met uitjes en omgekeerd een uitje plannen en mensen kunnen zich hier vervolgens voor aanmelden.
Succes
Je hebt allerlei websites(geen datingsites) waar je nieuwe mensen kan leren kennen.
Je moet dan wel een pasfoto uploaden maar je kan mee doen met uitjes en omgekeerd een uitje plannen en mensen kunnen zich hier vervolgens voor aanmelden.
Succes