Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was eerder Mal, 3 juni. Sylvie Meis is 1 dag na jou getrouwd volgens mij

Bam, gelukkig waren wij ook zo slim een fotograaf te nemen die ook het boek gemaakt heeft, dus dat is er wel. Nu de jongens nog

Een weekend met lekker weer, dat zou fijn zijn. Vent heeft gisteren de heg gesnoeid, we hebben de appelboom (die we met ons trouwen hebben gekregen ) ingeplant en de goot schoongemaakt. Vanavond spuit hij het straatje nog even schoon en dan zijn we er klaar voor!

Jin, wat goed van Oudste dat hij dat zo goed aan geeft!

Heb ik al verteld dat ik gevraagd ben klassenmoeder te worden bij Maxi? Even informeren nog wat het precies inhoudt, wel leuk!

Paps heeft om 11.30 de rechtzaak, dus vandaag ook nog even spannend...
Wij hebben 11 september een bruiloft. Vond ik ook wel een aparte datum, naar de aanstaande bruid zegt dat dat een dag is die mensen tenminste kunnen onthouden
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 17 mei 2010 @ 09:59:

Ik was eerder Mal, 3 juni. Sylvie Meis is 1 dag na jou getrouwd volgens mij

O ja, dat is waar ook.

Malman heeft toen nog zo'n rotstreek uitgehaald met mij. Hij heeft een vriend en die heeft dezelfde achternaam als Sylvie. Dus hij heeft toen een keer gezegd dat die vriend de neef was van Sylvie. Nou ja, prima, ik ga daar iemand dan verder niet mee lastigvallen of uithoren. Maar die vriend ging op onze bruiloft wat vroeger weg. Toen zei Malman, ja hij heeft nog een bruiloft morgen natuurlijk. Dus ik kijken naar dat huwelijk (is ook leuk als je net getrouwd bent) en zoeken naar die vriend, dus ik dacht dat ik hem zag zitten in de kerk, en ik Malman erbij roepen enzo. Duurde volgens mij nog een jaar of 2 voor ik hoorde dat hij daar niet eens was en ook geen familie is
Nou, lekkere vent ben jij getrouwd Mal, proest!

Vind het wel een goeie.
quote:amalia schreef op 17 mei 2010 @ 10:05:

Nou, lekkere vent ben jij getrouwd Mal, proest!

Vind het wel een goeie.Ik word er ook nog steeds mee gepest
Vals.
Nu je het toch over Malman hebt; wanneer is het Songfestival eigenlijk?
quote:Star schreef op 17 mei 2010 @ 10:10:

Nu je het toch over Malman hebt; wanneer is het Songfestival eigenlijk?

ik heb geen idee maar ik kijk wel samen met Viva, dat vond ik wel gezellig vorig jaar.
Ja ik moet ook alvast een beetje vooronderzoek doen en kijken wie er dit jaar gaat winnen
Sieneke natuurlijk!
25, 27 en 29 mei
Mmm, zit wat in maar ik zou 't zelf niet kiezen als trouwdatum (as if... ). Zeg, wat was dat met die drol dan?

Ha, Mamax for klassebitch! Klassemoeder bij Maatje op school doet een ochtendje in de week werkjes met de kinders. Best intensief.

Bridges, succes op kamp! Menu klinkt exquise. Ik duim voor een zonnetje en warme nachten.

Suus, ik zie dat je goeie plannen hebt voor de tuin, leuk!

Zomervakantiestress heb ik gelukkig niet echt. Als vriend en ik om en om de vrijdag vrij nemen, zijn we gedekt. Em dat is dan ook meer voor de gezelligheid dan dat het moet, want in principe is mijn moeder die dag beschikbaar. Handig hoor, een vriend met een driedaagse werkweek .

Kindje weer blij op school afgeleverd. Ze was goed te pruimen thuis maar ik vind die regelmaat wel weer fijn.
quote:Helenita2 schreef op 17 mei 2010 @ 10:15:

Klassemoeder bij Maatje op school doet een ochtendje in de week werkjes met de kinders. Best intensief.

Kan het nog droger.
Fijn weer die aswolk van Ijsland.. ben blij dat we gewoon met de auto op vakantie gaan dit jaar en geen vliegreis hebben geboekt...
Ik open wel even een topic Star!
Star, grappig, wij zijn in september 10 jaar samen. Heb je nog zin om te fröbelen? Bij http://www.101woonideeen.nl/zelfmaken/zelfmaakpoppen/ kun je een patroon downloaden om zelf Barbamama te maken.

Mal, maar wel gemeen! (mijn zusje pakte toen ze 12 was de verkeerde bus naar school, kon m'n vader d'r in Amsterdam van het CS pikken, wordt ze ook nog steeds mee gepest )
quote:Star schreef op 17 mei 2010 @ 10:16:

[...]

Kan het nog droger.Proest!
Haha Mal: Wel erg geestig van je man
Wij zijn de 27ste 5 jaar getrouwd..
Hel, dat klinkt wel intensief ja. Volgens mij is dat hier niet zo, maar ik zal eens informeren.

Ben ik de enige die het jammer vind dat de vakantie weer voorbij is?
Jaaaaaaaaaaaa topic

IK en FROBELEN?
Wat een moetjes allemaal
quote:mamax schreef op 17 mei 2010 @ 10:19:

Ben ik de enige die het jammer vind dat de vakantie weer voorbij is?Nee hoor, je billenmaatje vond het ook.
Het was meer jij en Barbamama . Maar misschien kun je hem beter naar je moeder mailen
O ja? Dat heb ik even gemist dan. Maar goed, dat verbaast me niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven