Entertainment alle pijlers

Deze dingen gebeuren alleen of juist nooit in films

15-05-2010 21:42 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is bekend dat films vaak fictie zijn, althans dat geldt voor Fantasy, Horror en Science Fiction films. Maar hoe zit het dan met Drama en Mystery films? Om een paar voorbeelden te noemen:

- Mensen sluiten nooit hun auto's af. Ze slaan de portieren dicht, lopen weg, en kijken zelfs niet achterom;

- Als iemand in paniek is, wil de auto nooit starten, of ze kunnen de contactsleutel niet vinden;

- Mensen hoeven nooit naar de WC;

- Als (vooral) vrouwen gaan douchen, sluipt iemand ongemerkt hun huizen binnen om ze te overvallen. Anders douchen ze zich nooit;

- Amerikanen hoeven nooit tol te betalen. Ikzelf was in New York en de meeste snelwegen zijn tolwegen;

- Mensen werken nooit met Windows of een ander bekend besturingssysteem (Mac OS) op de computer. Het is altijd een of ander lelijk grafisch systeem. Als ze moeten inloggen staat er met grote koeienletters op het scherm: ENTER YOUR PASSWORD;

Wie weten er nog meer?
World of Warcraft: Legion
mensen verliezen idioot snel hun bewustzijn, als ze klappen krijgen.
quote:rider schreef op 17 mei 2010 @ 10:23:

mensen verliezen idioot snel hun bewustzijn, als ze klappen krijgen.

Of juist andersom. Ze blijven idioot lang in leven en terug meppen terwijl ze allang al knock out hadden moeten gaan.

Nog wat van internet:

-"The phone rings. Caller says, "You better check out what's on the news on Channel 13". He turns on channel 13 and gets the report from the beginning. "

-A character turns on the radio just in time to hear a special announcement or some important news item. Then turns the radio off.

ex.:

CLICK

"Three escaped lunatics have been spotted in . blah blah blah."

CLICK
Wat ontzettend leuk zeg, dit topic is in een blog verwerkt. Gefeliciteerd Hans!

klik hier.
Dank je wel! Het is volgens mij één van de succesvolste topics die ik ooit opgestart heb.
quote:Waldorf114 schreef op 17 mei 2010 @ 10:20:

Ook zie je vaak een bepaald type vliegtuig opstijgen, in een volgende scene vliegt er een ander type door de lucht en bij de landing is het weer een ander type. Terwijl het wel zogenaamd om dezelfde vlucht gaat.Waarschijnlijk stappen mensen in de lucht over. Een vliegtuig vliegt ongeveer 10 km boven de grond, dus het zal daar wel koud zijn.
Als je gaat telefoneren moet je ook nooit met je rug naar de deur gaan staan want er is nl altijd iemand aan het afluisteren en die hoort dan dingen die je geheim had willen houden....

In soaps hangen in het ziekenhuis gordijntjes om het bed en die zijn geluidsdicht want erbinnen(of erbuiten ) kan je praten en niemand hoort je.

(ben atwt kijker en daar komen alle dingen genoemd in dit topic meerdere malen voorbij!)
Je huis is altijd schoon ook al steek je zelf geen poot uit.

Baby´s zijn altijd lief en vrolijk en nooit geen huilbaby
Een van de vorige medebewoners is helemaal gek van Amerikaanse auto's. In Amerikaanse films worden steeds verschillende auto's gebruikt terwijl het verhaal van de film spreekt van maar één auto. Bijvoorbeeld: een gezin gaat met de auto weg, en dat wordt zo gefilmd. Na enige tijd komt de auto bij de supermarkt. Volgens het verhaal één auto, maar mijn ex-medebewoner ziet verschillen die ik dus niet zie, omdat ik daar geen verstand van heb. Hij zegt dan: "Zie, ze gebruiken een andere auto. Eerst een Chrysler van 1977, en daarna een Chrysler van 1978, en die heeft iets andere koplampen." Mij valt dat niet op, maar hem wel.

Dit is eigenlijk een goof, een fout die de regisseur over het hoofd heeft gezien.
Als je bij House terecht komt, heb je vaak al jaaaaren een slopende ziekte die niet echt sloopt maar alleen maar lastig is,maar als hij ook maar naar je dossier kijkt, weet je zeker dat je binnen een dag op het randje van de dood bent. Doe je niks geks!
Bij het inschenken van drankjes doen ze altijd maar één slokje in het kopje.

Iedereen komt elkaar overal tegen op de meest gênante momenten waarna ze verliefd worden en nog lang en gelukkig leven.

Alles wordt tegelijk gepland zodat ze zich tussen twee afspraken moeten verplaatsen en uiteraard van kleding wisselen.

Alles komt weer goed en iedereen vergeeft elkaar alles.
Niemand heeft last van een ochtendhumeur, of hoeft zich te haasten om op tijd op zijn werk te zijn.
quote:hans66 schreef op 15 mei 2010 @ 21:42:

- Mensen hoeven nooit naar de WC;

He, da's niet waar. In Eyes Wide Shut gaat Nicole Kidman naar de wc. En in Pulp Fiction gaat Bruce Willis (ja daar is tie weer) of is het nou Vincent Vega naar de wc.
Als mensen elkaar in een kamer of andere kleine ruimte onder 4 ogen willen spreken gaan ze altijd in de (open) keuken staan, nog geen 3 meter verwijderd van de rest van de aanwezigen. Om vervolgens daar een uitgebreid drama gesprek te voeren (vaak nog met stemverheffingen ook).
Als twee mensen een ernstig gesprek hebben gehad waarbij wat dingen aan het licht zijn gekomen die geheim moeten blijven of wanneer iemand heeft gelogen, dan loopt er één weg, doet de deur dicht (terwijl de ander achterblijft) en die pakt dan op de gang, voor de deur, zijn telefoon alweer om iemand te bellen en tegen diegene te zeggen dat ie gelogen heeft of om een geheim door te vertellen.
Oja en dan gaan ze ook nog schichtig om zich heen kijken in de hoop dat niemand hen ziet/hoort.
Als iemand iets vraagt, wordt er altijd geantwoord met 'I would like that'.
Vrouwen gaan met make up naar bed en staan smorgens kreukvrij op

Als mensen zich gedouched hebben, zijn hun haren DIRECT droog
Als iemand voor de politie op de vlucht is, maar toch besluit een café ofzo in te gaan, staat net altijd de tv aan met zijn/haar opsporingsbericht.
Als er een ramp of iets spannends gaat gebeuren, dan zit er ineens een reclame pauze stilte voor de storm in. Dat heb ik nou ook nog nooit meegemaakt in het echte leven. Een break voor een gebeurtenis die mijn wereld op zijn kop zet.
Vluchtende vrouwen komen altijd toevallig een stoel tegen die ze half half naar hun belager kunnen werpen.

Alle natuurrampen worden nog net 5 minuten van te voren op televisie voorspeld, zodat de hele gemeenschap gezellig in een file kan komen te staan.
quote:Bergje65 schreef op 17 mei 2010 @ 16:38:

Vrouwen gaan met make up naar bed en staan smorgens kreukvrij op

Als mensen zich gedouched hebben, zijn hun haren DIRECT droogEn als ze wel een keer hun haar willen föhnen valt dat stomme ding gegarandeerd in de nog met water gevulde badkuip.
En een huwelijksreis gaat altijd naar Parijs, of Venetië.
quote:rider schreef op 17 mei 2010 @ 10:22:

[...]

irl ook Echt niet toch? Dat zouden beelden zijn van zo achterlijk hoge resolutie dat ze bijna niet op te slaan zijn. Statisch beeld, ok, maar realtime wat er gebeurt in een stad? No way!
quote:Zamirah schreef op 17 mei 2010 @ 18:36:

En een huwelijksreis gaat altijd naar Parijs, of Venetië.En toch heb ik in 2008 in Parijs niet zoveel Amerikanen gezien... of ik heb niet goed gekeken of geluisterd.
Ik bedoel in de fillum, Hans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven