EuroClix?

15-10-2007 16:04 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie doet hier aan mee? Werkt het ook echt? Hoe vaak ontvang je dan mail? Heb je ook al daadwerkelijk geld of spullen ontvangen voor je Clix?

(Euro-Clix=online spaarprogramma door mails te lezen en enquetes in te vullen)
ik doe hieraan mee, maar overweeg te stoppen....elke zoveel clix staan gelijk aan minder dan 1 cent, dus voordat je een bedrag bij elkaar hebt ben je een paar jaar verder. heb nu 87 cent en ben al 6 maanden bezig
Mijn ervaring is anders. Elk jaar kan ik cashen en heb dan ongeveer 20 euro. Nog geen vetpot, maar wel meer dan mijn voorganger schrijft.

Carrrie.
Ik doe al jaren mee, en heb er al veel geld mee verdiend.

Ik krijg gemiddeld 10 tot 15 mailtjes per week, en klik alleen de link even aan. Bekijk de pagina normaal niet, alleen als je meer clix kunt verdienen door iets in te vullen. Je hoeft ook niet op de site te blijven dus kan hem meteen weer dichtgooien. Bij sommige sites moet je 30 sec. blijven, hier dus niet. Ideaal.

Vul altijd wel een fictief telefoon nummer in, anders wordt je platgebeld vrees ik.

Ik laat me altijd uitbetalen in geld, is aantrekkelijker dan de kadoos.

Ik heb nu bijna 5000 clix opgespaard en kan het dan laten uitbetalen tegen 60 euro. Daar heb ik misschien een jaar over gedaan. Makkelijk verdienen dus.
Hmm ik doe ook al jaren mee, dagelijks twee tot 3 mailtjes en het is geen vetpot, maar ik heb toch al geregeld uit laten betalen. Ga ook af en toe op de site kijken, daar staat vaak ook genoeg wat je in kunt vullen voor extra clix. Zelf doe ik ook nog met Moneymillionair mee, zelfde principe, zelfde snelheid van uitbetalen.
rectificatie..het is een andere site waar ik over schreef...bij euroclix zit ik nu aan 8 euro
ik heb al 2 keer 10 euro uit laten betalen, maar krijg nu om de 1 of andere reden bijna geen mail meer van euroclix, terwijl dit er normaal 2 a 3 per dag waren. beetje vreemd. verder doe ik ook aan moneymiljonair, al 1 keer uit laten betalen en ben hard op weg naar de 2e keer.

ik heb er nog een aantal, maar die richten zich meer op langere vragenlijsten, krijg je dan ook punten voor. de 1 betaald uit in geld, de ander in bol.com bonnen, dus 1 keer in de zoveel tijd kan ik lekker een boek bestellen.
Het kan zijn bij Euroclix dat je mailserver de mails tegenhoudt (hebben wij al geregeld gehad ) Of dat je even je profiel moet aanpassen, dus wat meer interesses aanvinken, dan krijg je meestal wel meer mails.

Ik zou eerst proberen om je mailadres te wijzigen in bv gmail
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 15-10-2007 17:39
Reden: pff niet met zoonlief bezig zijn en typen, je maakt de gekste typo's
% gewijzigd
ik snap alleen die gereserveerde clix nooit...krijg ik die nog? zit er al maanden naar te kijken...
Die gereserveerde clix kunnen heel lang duren voor je die krijgt, als je ze krijgt.

Klik je bv een mail van Neckermann aan, dan krijg je er meteen 2 voor het aanklikken, en zijn er bv 50 gereserveerd als je een bestelling plaatst.

Komt die bestelling niet binnen, vervallen de gereserveerde clix, bestel je wel dan worden de gereserveerde clix beschikbaar.

Ik wacht nu al sinds juni op 700 clix verdiend met een onderzoek, zijn nog steeds gereserveerd...kan dus echt lang duren.
Het werkt perfect.

Ik heb al een keer 25 en een keer 10 euro gehad..

Zit nu al weer aan de 4000 punten.
Ik kan ieder halfjaar een tientje laten uitbetalen. Nu zelfs bijna 20 euro. Ze sturen ook regelmatig enquetes en dan schiet het wel op.

Ik doe ook aan moneymiljonair en intomart gfk.
Het is al een paar jaar geleden dat ik heb laten uitbetalen, maar nu ben ik dan ook al bijna aan de 150 euries. Leuk voor mee te nemen op vakantie. Het kan helemaal geen kwaad en is een van de weinige die je ook echt uitbetalen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 15 oktober 2007 @ 21:23:

Het is al een paar jaar geleden dat ik heb laten uitbetalen, maar nu ben ik dan ook al bijna aan de 150 euries. Leuk voor mee te nemen op vakantie. Het kan helemaal geen kwaad en is een van de weinige die je ook echt uitbetalen.Waar krijg jij niet uitbetaald dan? Ik doe aan verschillende dingen mee maar heb nog nooit ergens problemen gehad.
Ik ben al een hele tijd lid van EuroClix, en sinds kort ook van MoneyMillionair.

Bij Moneymillionair heb ik nu 15 euro verdient, maar nog niets laten uitbetalen.

Ik heb Fri 1/05/07 2000 clix geint = 25 euro en nu heb ik weer 982 clix. En eigenlijk heb ik alleen maar op mailtjes geklikt.

Je verdient best aardig wat punten bij het invullen van enquetes e.d, maar daarbij moet je verplicht je adres opgeven. En hoewel ik altijd nee invul als ze vragen of je geintereseert ben in iets, ben ik toch bang dat ik dan heel veel ongewenste post zal ontvangen, dus enquetes waarbij ze je adres willen weten vul ik gewoon niet meer in.
Alvast bedankt voor jullie reacties!quote:lucky_birdie schreef op 16 oktober 2007 @ 21:53:

Je verdient best aardig wat punten bij het invullen van enquetes e.d, maar daarbij moet je verplicht je adres opgeven. En hoewel ik altijd nee invul als ze vragen of je geintereseert ben in iets, ben ik toch bang dat ik dan heel veel ongewenste post zal ontvangen, dus enquetes waarbij ze je adres willen weten vul ik gewoon niet meer in.

Daar ben ik dus ook zo bang voor!

Is dat zo ontvangen jullie nu meer geadresseerde reclame?
Nee, ik ontvang geen reclame aan huis. Vul dus wel al die enquetes in. ALhoewel ik steeds makkeleijker wordt, heb geen kinderen,geen man,geen auto, geen huisdieren....enz...anders duurt me die enquetes te lang

En bij telefoonnummer vul ik een ficief nummer in. Mobiel nummer vermeld ik nooit.
Ik doe die enquetes ook en ontvang nooit reclame, niet per post, niet per mail. En ik word ook nooit gebeld voor telefonische enquetes.
Ik heb geen geld uit laten keren maar een cadeau genomen (USB box, werkt prima). Maar het kan erg lang duren voordat je genoeg bij elkaar hebt. Ik neem zelf regelmatig een proefabonnement op iets (dat deed ik toch al regelmatig maar als het via Euroclix gaat, krijg ik er ook punten voor).
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-02-2011 21:11
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven