Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
quote:feder schreef op 19 mei 2010 @ 22:22:

Beetje stomme vraag, maar waar in wijzig profiel of bij fotobeheer kan ik die foto instellen?Ja dat klopt. wijzig profiel en dan portret toevoegen,
Gelukt!!

Dan duik ik ook mijn bedje in, met een boek. Slaap lekker iedereen!
Ik ga zo even lekker douchen en ik ben nu helemaal confuus want er is een ballotagecommissie voor de meet . Dus ik moet toch nog haren verven, maskers opdoen, ontharen, zonnebanken (Raggel ) en shoppen voor een nieuwe outfit *note to self: mascara is bijna op dus moet echt gehaald* Doe ik niet hoor! Ik ben gewoon zoals ik altijd ben
quote:Ratteke schreef op 19 mei 2010 @ 22:27:

[...]

Ja dat klopt. wijzig profiel en dan portret toevoegen,Handig zo´n kat die net even op de muis gaat staan doen het pijltje bij portert toevoegen stond.. Waardoor ik wel een ding zag van avatar, bladeren enzo. Daarvoor Zag ik het dus niet...
TH,ik lig in een scheur om dat zenuwengedoe voor zondag.

Ik vind jullie allemaal leuk...lekker belangrijk hoe jullie eruit zien...de binnenkant ken ik al
feder
Ik ga echt niet zonnebanken hoor. Die creme van dove heb ik ook. MV, wel gelijkmatig uitsmeren, het is heel licht maar als je het niet goed uitsmeert krijg je toch vlekken.

Make up heb ik altijd op. En op voorraad. Don't leave home without it!

Ik ga alleen nog mijn haar verven. En alleen omdat het moet, niet voor de meet.
Mooi kan ik met dat applaus mooi mijn bedje in

Nogmaals, slaap lekker allemaal!
En foetsie!

Ivm mogelijke briljante plannen waarmee we een rusthuis voor bejaarde dierentetters gaan opzetten....
Iets anders
Stoere chick die latex Loesje!

Maar ziet er serieus een stuk comfortabeler uit dan die rotkap (cone of shame)

patent al op aangevraagd?
Wat een geweldige constructie Babs!! En die laatste foto, ze kijkt wel broeierig idd
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hahahaha, nee ik heb er geen patent op aangevraagd... Naah... zou toch niks worden zoiets? Of wel... *zucht*

Man wilde ook al iets gaan vastleggen of patenteren of weet ik veel... Maar dat wil hij met ieder idee dat er hier in huis geopperd wordt
Iets anders
Haha, zien we Babs de volgende keer bij 'Het beste idee van Nederland? '
quote:Olijfje_ schreef op 19 mei 2010 @ 22:47:

Haha, zien we Babs de volgende keer bij 'Het beste idee van Nederland? 'Cool!!
Ik ga met mijn vers van de bieb gehaalde boek naar boven:

Truste!
Ohhhhhhh wat goed Babs, wat heb je dat mooi gedaan. Wel bewaren hoor dat ding, je weet nooit of het nog van pas komt.

Hoe gaat het met haar?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik moet zeggen dat ik het serieus geen slecht idee vind om er patent op aan te vragen Babs. Het is echt een uitkomst voor katten. Zo'n lampekap op je kop is gewoon vreselijk onhandig. Vooral op de bak gaan. Honden hebben daar geen last van, die moet je buiten uitlaten.

Er zitten nog wel wat praktische problemen aan, formaat bijvoorbeeld. Niet elke kat/hond past in een standaard ding. De kappen kan je instellen op de dikte van de nek. Maar lijfjes zijn wat anders.

Denk er eens over na.

Ik ga nu ook naar bed. Ik hoop op ongestoorde slaap. Ik kan me nu heel goed in Olijfje verplaatsen. Het is NIET leuk, slecht slapen.

Tot morgen!
Latex Loesje , nu nog een zweepje en een paar handboeien! Oh ja en een motor vind ik ook wel passend:

Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik gooi er nog even 'n foto van de gildedag tegenaan...

't Was zó gaaf! Al die kleuren en geluiden... En de setting ook trouwens, het gebouwtje op de achtergrond is het poortgebouw bij de toerit naar het kasteel (staat helemaal rechts, net náást de foto ). Het gebouw daar weer achter, met het torentje, is een klein kapelletje wat aan de andere kant van die toerit staat. En dan met die zon... *smelt*
Iets anders
Weet je wat ik doe? Ik neem dat Latex stoeipoezenpakje gewoon mee zondag! Kunnen jullie d'r allemaal (tenminste, degenen die willen ) op- en aanmerkingen over maken, en wie weet wat voor briljante aanpassingen er uit komen rollen!

Maar ikke bij het beste idee van NL? Brrrr.... moet er niet aan denken....
Iets anders
Ziet er idd heel kleurig uit Babs, lekker dat je zo genoten hebt!

Qua slapen gaat het hier trouwens iets beter weer, rust in het koppie helpt wel merk ik. Tenminste, inslapen gaat beter, nu nog doorslapen en uitgeruster wakker worden. Moet morgen de slaappoli bellen trouwens om even een update te geven.

Slaap lekker voor wie slapen gaat!!
Het gaat nu trouwens redelijk goed met Zoë. Eet weer gewoon Tom Poes, heeft geen kap meer om, geen latex pakje meer aan. Maar wel zichzelf bijkans gescalpeerd.... Er is nu 1 plek ter grootte van een 2 euro munt ongeveer, tussen d'r schouderbladen. En daar is alle vacht weg, en een soort schaafwond. De 2 kleinere plekjes (die hoger in d'r nek zaten) zijn wel weg.

Ik knip nu iedere dag de puntjes van de nageltjes aan d'r achterpootjes bij, en de wond wordt steeds rustiger. Ze kan er nèt aan likken, aan die wond, maar doet dat niet obsessief gelukkig. Wond is mooi schoon en heel oppervlakkig.

Het rust-regime lijkt 'r goed te doen. Ze heeft zich wat teruggetrokken, en we laten d'r lekker met rust. Komt wel geregeld even kletsen, maar friemelen, frotten en aaien heeft ze wel even gezien. Voor mij een bevestiging dat ze idd rust nodig had en heeft. Ze is nog wel heel speels, maar dan in d'r eentje. Heeft ze eventjes niemand bij nodig. Prima, komt wel weer. Of niet. Ze is hoe ze is en zo mag ze zijn.
Iets anders
Zoë is wel kinky hoor in d'r latex verpakking . En een tip als je er verder mee wilt qua patenten e.d.: eigenlijk alle foto's voor jezelf houden! Want nu zouden wij allemaal aan de haal kunnen gaan met jouw constructie (en geen - soms grijze - haar op mijn hoofd die daar aan denkt) omdat er al "gepubliceerd" is. Ik moet toegeven dat mijn lessen merkenrecht van lang geleden dateren maar dat is me wel bijgebleven.
Bieb: mooie en wijze woorden! Want dat is het aardige van hier, we hebben elkaar gevonden op de inhoud.
Da's een goeie TH, van die foto's... Geldt dat ook als ik de foto's op onze hyves zet eigenlijk? Omdat dat besloten is?
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven