Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
woensdag 19 mei 2010 om 23:03
woensdag 19 mei 2010 om 23:12
Het is echt lang geleden dat ik (in het HBO, dat was 20 jaar geleden) iets over eigendomsrecht heb geleerd en dat was sowieso in een tijdperk dat internet alleen nog maar door computernerds werd gebruikt. Dus wat de invloed is op de status van een eventuele deponering durf ik niet te zeggen. Maar het forum is sowieso erg openbaar.
talkinghead wijzigde dit bericht op 19-05-2010 23:13
Reden: Ben echt oud ;-)
Reden: Ben echt oud ;-)
% gewijzigd
woensdag 19 mei 2010 om 23:20
O ja, man zegt net "zou jij niet naar bed gaan" . Ja, dat zou ik geloof ik ook . Maarja, zit ik hier weer te beppen .
Dus ik zeg nu toch maar welterusten, doe de lapslet uit en laat mijn telefoon beneden zodat er ook niet meer mobiel geforumd kan worden . Ik moet morgen helaas pindakaas ook zomaar weer eens vroeg in een trein zitten...
Bieb, geniet van Midas Dekkers, ik vond het echt erg leuk (en soms ontroerend) om te lezen.
Dus ik zeg nu toch maar welterusten, doe de lapslet uit en laat mijn telefoon beneden zodat er ook niet meer mobiel geforumd kan worden . Ik moet morgen helaas pindakaas ook zomaar weer eens vroeg in een trein zitten...
Bieb, geniet van Midas Dekkers, ik vond het echt erg leuk (en soms ontroerend) om te lezen.
woensdag 19 mei 2010 om 23:35
ja hoor,sluit mij maar weer buiten. Ben ik weer nèt te laat voor latex loesje.. En t spreekt zo tot de verbeelding dat ik super nieuwsgierig ben geworden haha. (verbeeld je hier een sarcastisch kijkend emoticonding). Was ik net aan t bellen met een vriendin die ook in t onderwijs zit, zit ze me helemaal in de put te praten. Ik had het erover dat ik me rot voelde over t feit dat ik bij meerdere scholen tegelijkertijd solliciteer,zegt zij.. Hoeveel andere kandidaten waren er eigenlijk? Ik: 8. Zij: oh dan moet je nog maar afwachten wat t wordt joh... Stomme vriendin. Zeg dan gewoon 'Ja heartwork! In the pocket! Goed gedaan. Fijn hé zo'n 1e gesprek die goed gaat,lekker voor je zelfvertrouwen'..ofzo. Bah. Ben nu bij mijn ouders aan t logeren en zij hebben kleine katjes van 8weken. Zo gezellig, zo lief, zo leuk.. En vooral zó moeilijk om er geen eentje mee naar huis te nemen!
Poelepoelepoelepoes!
woensdag 19 mei 2010 om 23:38
Hoi HW ik ben er nog hoor maar heb geen latex loesje..
Wat een lullige ontmoedigende opmerking zeg, nou laat mij jou vertellen dat JIJ HET GEWOON MOET WORDEN, ok genoeg geschreeuwd.
Ik wil foto's van jou kleine poezenbroertjes en zusjes!
Wat een lullige ontmoedigende opmerking zeg, nou laat mij jou vertellen dat JIJ HET GEWOON MOET WORDEN, ok genoeg geschreeuwd.
Ik wil foto's van jou kleine poezenbroertjes en zusjes!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
woensdag 19 mei 2010 om 23:39
morgen reageer ik weer inhoudelijk op alles trouwens,maar nu op mobiel internet is dat beetje lastig. Ik weet dat ik met heel mijn gevoel ratteke een dikke knuffel wil geven.. Wat lijkt me dat moeilijk,maar wat zeg je dat toch volwassen en op een lieve moederlijke toon. Dat je in een positie bent om haar een lijdensweg te besparen. die katten van jou zullen wel blij zijn met zon superpoezenmoeder!
Poelepoelepoelepoes!
donderdag 20 mei 2010 om 00:01
wat was er nog meer.. Oja olijf die bijna in een kant-en-klaar-bakje was geperst. Goed dat je in staat was zo snel te reageren. Moet je toch niet aan denken op zon mooie dag als deze en dan ook nog door zon lullo! En leo.. Die net doet alsof ze keihard aan t acteren is in een snackbar,maar stiekem gewoon eindelijk een manier gevonden heeft om van haar droom (hele dag ongezond eten frituren en uitgeven..maybe zelfs zelf opeten!) haar baan te kunnen maken. Heel veel plezier en doe je best. You can do it! Verder;iedereen heel veel succes met ontharen, haren verven, nagels lakken en snorren harsen..haha ik weet zeker dat t super gezellig wordt met t groepje en dat ik er spijt van krijg niet meegegaan te zijn, maar t kan ff niet anders. Oh.. Wat stom is dit toch... Je verheugen op reacties, verhalen en foto's van een paar spontane vrouwen op een forum. Zou ik niet morgen uitweiden?doe ik t toch! Haha. Ik ga nu gauw slapen. Krijg echt een smsduim nu..
Poelepoelepoelepoes!

donderdag 20 mei 2010 om 03:31
quote:Babsjuh schreef op 16 mei 2010 @ 23:06:
Hallo Tetterettes!!! (Waar is de Tetteraar eigenlijk gebleven? Afgehaakt na het verhaal van ZM?)
De tetteraar heeft het de laatste tijd een beetje druk gehad en is het hele weekend weggeweest, dus vandaar dat het de laatste tijd wat stil was.. .. Verder ben ik een beetje verslaafd geraakt aan Farmville, dus dat vreet ook wat van mijn online tijd op..
Ik ben inmiddels wel bij een asiel in de buurt geweest, op zoek naar een leuk katje, want ik kan natuurlijk geen 'echte' tetteraar zijn zonder poes om over te tetteren .. maar ik moest later nog maar eens terugkomen zeiden ze, want op dit moment zat er niet veel en degene die erover ging was er nu niet.. Dus later nog maar eens binnen wandelen..
Maar goed, inmiddels heb ik het hele topic weer bijgelezen en zal proberen m'n leven te beteren en wat meer te schrijven..
ps. MV; jij zou nog bellen!..
Hallo Tetterettes!!! (Waar is de Tetteraar eigenlijk gebleven? Afgehaakt na het verhaal van ZM?)
De tetteraar heeft het de laatste tijd een beetje druk gehad en is het hele weekend weggeweest, dus vandaar dat het de laatste tijd wat stil was.. .. Verder ben ik een beetje verslaafd geraakt aan Farmville, dus dat vreet ook wat van mijn online tijd op..
Ik ben inmiddels wel bij een asiel in de buurt geweest, op zoek naar een leuk katje, want ik kan natuurlijk geen 'echte' tetteraar zijn zonder poes om over te tetteren .. maar ik moest later nog maar eens terugkomen zeiden ze, want op dit moment zat er niet veel en degene die erover ging was er nu niet.. Dus later nog maar eens binnen wandelen..
Maar goed, inmiddels heb ik het hele topic weer bijgelezen en zal proberen m'n leven te beteren en wat meer te schrijven..
ps. MV; jij zou nog bellen!..

donderdag 20 mei 2010 om 07:48
Jeetje Boogje, nachtbraker! Half 4 posten... Ik had met je mee kunnen doen, ik was toen al weer wakker helaas. Ben je zo vroeg wakker om naar je werk te gaan of was je nog gewoon wakker?
Rare vriendin HW... op zulke opmerkingen zit je dan toch echt niet te wachten? Vandaag weer een gesprek, ik hoop dat ie net zo goed gaat als die van gisteren! Straks kan je kiezen bij welke school je wil werken
Rare vriendin HW... op zulke opmerkingen zit je dan toch echt niet te wachten? Vandaag weer een gesprek, ik hoop dat ie net zo goed gaat als die van gisteren! Straks kan je kiezen bij welke school je wil werken
donderdag 20 mei 2010 om 08:52
Mogguh!
Welkom terug Boogje!
Ben het met Ratteke eens hoor HW, rare vriendin met zulke opmerkingen! Iig veel succes met je gesprek vandaag!
Ratteke, weer zo slecht geslapen? Kan dat niet ook deels aan het veranderende weer liggen?
Ik zit te luisteren hoe man in de clinch ligt met UPC... Ik heb zóóóó'n zin om m'n "I told you so, I told you so!" dansje te gaan doen, maar de stoom die uit z'n oren komt vertelt me dat ik daar beter nog éventjes mee kan wachten...
Man wilde en moest en zou met digitale tv, bellen via de kabel èn internet naar UPC... Ik zag de bui al hangen, maar neeeeeeeejj.... dat zou heus allemaal goed komen!! *proest*
We zijn een half jaar verder en nòg kloppen de facturen niet, zijn we bezig aan decoder nummer 3 en hebben we de pakketten niet die we moeten hebben.
*neurie* I told you so.... I told you so...
Welkom terug Boogje!
Ben het met Ratteke eens hoor HW, rare vriendin met zulke opmerkingen! Iig veel succes met je gesprek vandaag!
Ratteke, weer zo slecht geslapen? Kan dat niet ook deels aan het veranderende weer liggen?
Ik zit te luisteren hoe man in de clinch ligt met UPC... Ik heb zóóóó'n zin om m'n "I told you so, I told you so!" dansje te gaan doen, maar de stoom die uit z'n oren komt vertelt me dat ik daar beter nog éventjes mee kan wachten...
Man wilde en moest en zou met digitale tv, bellen via de kabel èn internet naar UPC... Ik zag de bui al hangen, maar neeeeeeeejj.... dat zou heus allemaal goed komen!! *proest*
We zijn een half jaar verder en nòg kloppen de facturen niet, zijn we bezig aan decoder nummer 3 en hebben we de pakketten niet die we moeten hebben.
*neurie* I told you so.... I told you so...
Iets anders
donderdag 20 mei 2010 om 09:22

donderdag 20 mei 2010 om 09:33
Ik kan gelukkig weer aan het werk vandaag. Hoe leuk het ook is soms om niks te doen te hebben, 8 uur lang is iets te veel van het goede.
Babs, dat slapen, tsja, ik weet het niet. Ik heb gisteravond gewoon de balkondeur open gedaan. Het was dus best fris in de kamer maar toch heb ik het warm en dan weer niet. Weer onder de dekens liggen en het dan weer warm hebben. Ik blijf bezig met draaien en doen. Als het een bijwerking is kan ie nog weggaan. Ik hoop het wel want ik wil toch graag weer gewoon slapen en uitgerust wakker worden. Nu krijgt mijn lichaam ook bijna geen rust door al dat gewoel. Ik merk het nu aan mijn rug. Die kan niet meer zo veel hebben.
Babs, dat slapen, tsja, ik weet het niet. Ik heb gisteravond gewoon de balkondeur open gedaan. Het was dus best fris in de kamer maar toch heb ik het warm en dan weer niet. Weer onder de dekens liggen en het dan weer warm hebben. Ik blijf bezig met draaien en doen. Als het een bijwerking is kan ie nog weggaan. Ik hoop het wel want ik wil toch graag weer gewoon slapen en uitgerust wakker worden. Nu krijgt mijn lichaam ook bijna geen rust door al dat gewoel. Ik merk het nu aan mijn rug. Die kan niet meer zo veel hebben.

donderdag 20 mei 2010 om 09:37
HW....Héél veel succes vandaag!! En die vriendin zegt stomme dingen, waar je je niks van aan moet trekken! Want je hebt het retegoed gedaan en nou en dat er meerdere waren...dan kan jij toch net zo goed de beste en leukste zijn?!?!?! Ik vind je een topper dat je ondanks al je zenuwen zo'n goed gesprek hebt gehad en hoop op herhaling vandaag! You go girl!!
Boogje...misschien kun je ook eens kijken op de site van Mirtos Project. Van de opvangkatten uit Kreta?!?! Staan ook echt zulke vreselijke droppies op die nog wel een fijn huisje kunnen gebruiken...Kletsmajoor kan je er eventueel meer over vertellen (of haal ik nu wéér iedereen door elkaar?)!
Babs...wat knap dat je je zo kunt inhouden
En staat latex loesje al op de hyve, heb het gisteren natuurlijk weer gemist...
Boogje...misschien kun je ook eens kijken op de site van Mirtos Project. Van de opvangkatten uit Kreta?!?! Staan ook echt zulke vreselijke droppies op die nog wel een fijn huisje kunnen gebruiken...Kletsmajoor kan je er eventueel meer over vertellen (of haal ik nu wéér iedereen door elkaar?)!
Babs...wat knap dat je je zo kunt inhouden
En staat latex loesje al op de hyve, heb het gisteren natuurlijk weer gemist...
donderdag 20 mei 2010 om 10:04
HW succes vandaag.
Wie moest er vandaag naar de da?
Hoe was de uitslag Ploes van Jade?
Vanaf maandag heb ik even niets aan mijn hoofd Boogje, kan ik even wat uitzoeken. Ik moet namelijk ook nog zorgen dat alles van die kapotte laptop afgehaald moet worden en ik zit nog op de leentop dus schiet allemaal niet zo op. Maar ik bel je dan.
Wie moest er vandaag naar de da?
Hoe was de uitslag Ploes van Jade?
Vanaf maandag heb ik even niets aan mijn hoofd Boogje, kan ik even wat uitzoeken. Ik moet namelijk ook nog zorgen dat alles van die kapotte laptop afgehaald moet worden en ik zit nog op de leentop dus schiet allemaal niet zo op. Maar ik bel je dan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 20 mei 2010 om 11:21
quote:Ratteke schreef op 20 mei 2010 @ 07:48:
Jeetje Boogje, nachtbraker! Half 4 posten... Ik had met je mee kunnen doen, ik was toen al weer wakker helaas. Ben je zo vroeg wakker om naar je werk te gaan of was je nog gewoon wakker?
Nou, ik was nog steeds wakker omdat ik niet kon slapen, maar jij bent om half 4 alweer wakker geworden?.. Dat vind ik dan weer vroeg .. Wordt je vaker zo vroeg wakker?
Ik ben nogal een nachtbraker, wat niet zo heel handig is in combinatie met een fulltime baan, maar dat halen we qua slaap dan wel weer ergens in
MITTENS: ik zal er eens naar gaan kijken.. was hier toevallig bij een asiel in de buurt, dus dacht ik wandel er eens binnen..
MV: ok, ik wacht rustig af
Nou, ik was nog steeds wakker omdat ik niet kon slapen, maar jij bent om half 4 alweer wakker geworden?.. Dat vind ik dan weer vroeg .. Wordt je vaker zo vroeg wakker?
Ik ben nogal een nachtbraker, wat niet zo heel handig is in combinatie met een fulltime baan, maar dat halen we qua slaap dan wel weer ergens in
MITTENS: ik zal er eens naar gaan kijken.. was hier toevallig bij een asiel in de buurt, dus dacht ik wandel er eens binnen..
MV: ok, ik wacht rustig af

donderdag 20 mei 2010 om 11:26
Goedemorgen!
Lekker lang met een boek in bed blijven liggen. Vanmiddag werken en vanavond door naar mijn ouders.... Dus straks mijn tas inpakken.
Heartwork, succes met je sollicitatie! En als je hem al hebt gehad hoop ik dat die goed verlopen is. Maar waarom voel je je rot dat je bij meerdere scholen solliciteert? Het is toch juist goed om meer kansen te creeren? En mogelijk als je bij meerdere wordt aangenomen heb jij het voor het kiezen in plaats van hen.
Zij kiezen toch ook uit meerdere mensen.
Babs, ik heb Latex Loesje nog even voorbij zien vliegen, zag er leuk uit!
Lekker lang met een boek in bed blijven liggen. Vanmiddag werken en vanavond door naar mijn ouders.... Dus straks mijn tas inpakken.
Heartwork, succes met je sollicitatie! En als je hem al hebt gehad hoop ik dat die goed verlopen is. Maar waarom voel je je rot dat je bij meerdere scholen solliciteert? Het is toch juist goed om meer kansen te creeren? En mogelijk als je bij meerdere wordt aangenomen heb jij het voor het kiezen in plaats van hen.
Zij kiezen toch ook uit meerdere mensen.
Babs, ik heb Latex Loesje nog even voorbij zien vliegen, zag er leuk uit!