De Pfaff´s
woensdag 18 november 2009 om 23:39
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,
Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
donderdag 20 mei 2010 om 16:28
quote:mjdh schreef op 20 mei 2010 @ 07:10:
Ons Lins met haar grote canvasfoto/schilderij van ons Shanaaijaake. tijdens die (overdreven opgezette) eerste commune. Djeez, weer wat om aan de muur te hangen!!! Heeft dat kind een muur fetisjisme ofzo?
Inderdaad. ALLES moet aan de muur: 26.000 foto's van ons Broeske, dennen Hoed van dennen Bompa.... ALLES.
Bovendien wordt ik ook helemaal gestoord van haar eeuwige
"schattig he"?
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ons Lins met haar grote canvasfoto/schilderij van ons Shanaaijaake. tijdens die (overdreven opgezette) eerste commune. Djeez, weer wat om aan de muur te hangen!!! Heeft dat kind een muur fetisjisme ofzo?
Inderdaad. ALLES moet aan de muur: 26.000 foto's van ons Broeske, dennen Hoed van dennen Bompa.... ALLES.
"schattig he"?
donderdag 20 mei 2010 om 18:24
quote:_Soleil_ schreef op 15 mei 2010 @ 00:57:
Haha, ik kan me voorstellen dat je je dan meer een Nederlandse voelt.
Ik vind het Vlaams over het algemeen niet zo mooi. Alleen zo rond de regio Maastricht spreken ze vaak nog heel mooi Vlaams, heel kalm en articulerend, lieflijk bijna.Je weet dat Maastricht nog NL is??? HIHI....
Haha, ik kan me voorstellen dat je je dan meer een Nederlandse voelt.
Ik vind het Vlaams over het algemeen niet zo mooi. Alleen zo rond de regio Maastricht spreken ze vaak nog heel mooi Vlaams, heel kalm en articulerend, lieflijk bijna.Je weet dat Maastricht nog NL is??? HIHI....
donderdag 20 mei 2010 om 18:38
quote:Bergje65 schreef op 20 mei 2010 @ 16:28:
[...]
"schattig he"?
Ja, en 'schatteke' tegen iedereen die maar in de buurt is.
[...]
"schattig he"?
Ja, en 'schatteke' tegen iedereen die maar in de buurt is.
donderdag 20 mei 2010 om 19:55
donderdag 20 mei 2010 om 22:23
quote:Jala5 schreef op 20 mei 2010 @ 15:57:
Las net op het topic Hello Goodbye een reactie van iemand die eraan heeft meegedaan, aan dat programma.
Nu zit ik te denken: zou er ooit één van 'onze' familie meelezen, en wat zullen zij dan hier over denken.
Er is trouwens ook een pfaff forum, op hun eigen site.
Onze Lins is toch de PR persoon van den Pappa? Die zal het toch wel lezen iero zennu?
Saluukes he! Byebye, Dada! Tot sebiet he!
Las net op het topic Hello Goodbye een reactie van iemand die eraan heeft meegedaan, aan dat programma.
Nu zit ik te denken: zou er ooit één van 'onze' familie meelezen, en wat zullen zij dan hier over denken.
Er is trouwens ook een pfaff forum, op hun eigen site.
Onze Lins is toch de PR persoon van den Pappa? Die zal het toch wel lezen iero zennu?
Saluukes he! Byebye, Dada! Tot sebiet he!
vrijdag 21 mei 2010 om 15:39
Zo zeg, die herhaling van gisteren!
Nu weet ik waarom ons Debby de camera's wil ontlopen en eigenlijk liever niet aan het programma meedoet.
Wat een l*l zeg, die uitvreter van een Nicolas
Ze zijn met de kinderen op de manege. Gaat 'ie eerst in gezelschap zitten zagen dat Debby 'er niets aan vindt, met zweepjes, hè schat' en blijft daar dan 10 minuten over doorgaan. Debby deed maar alsof ze hem niet hoorde.
Daarna moest ze van hem met een kind op zo'n pony gaan zitten, gaat 'ie daarna 'grapjes' maken dat die pony door haar gewicht begint te trillen op z'n benen, dat de pony ineens 10 cm kleiner is etc.
Mijn man hoeft zoiets echt niet te zeggen hoor, en al zeker niet op camera!
Wat ziet ze toch in hem?
Awel, het zal vast wel een schoon bruiloft worden hè, zunne.
TADAAA, salut, tot subiettekes *smak* *smak*
Nu weet ik waarom ons Debby de camera's wil ontlopen en eigenlijk liever niet aan het programma meedoet.
Wat een l*l zeg, die uitvreter van een Nicolas
Ze zijn met de kinderen op de manege. Gaat 'ie eerst in gezelschap zitten zagen dat Debby 'er niets aan vindt, met zweepjes, hè schat' en blijft daar dan 10 minuten over doorgaan. Debby deed maar alsof ze hem niet hoorde.
Daarna moest ze van hem met een kind op zo'n pony gaan zitten, gaat 'ie daarna 'grapjes' maken dat die pony door haar gewicht begint te trillen op z'n benen, dat de pony ineens 10 cm kleiner is etc.
Mijn man hoeft zoiets echt niet te zeggen hoor, en al zeker niet op camera!
Wat ziet ze toch in hem?
Awel, het zal vast wel een schoon bruiloft worden hè, zunne.
TADAAA, salut, tot subiettekes *smak* *smak*
vrijdag 21 mei 2010 om 16:28
toen ze hun verloving bekend maakten was eigenlijk alleen die moeder van Nicholaas heel erg blij en ontroerd, ik vond dat JM als een boer met kiespijn zat te lachen, ook toen Nicholaas hem om de hand van zijn dochter ging vragen. Hij is een uitvreter, vindt dat ie hard werkt, dat ie meer verdient dan dat ie krijgt en dat ie zijn vrouwtje mag afzeiken om te laten zien hoe grappig en goed hij is.
Elk familielid van de Pfaffs heeft zo zijn minpunten, het blijven mensen (ook al komen ze van diep en hebben ze zich geheeeel op eigen kracht helemaal naar de top gewerkt...) maar die Nicholaas zit ergens heel erg klem. En Debby eigenlijk ook omdat ze maar met hem blijft en nu zelfs 'ja' gaat zeggen.
Elk familielid van de Pfaffs heeft zo zijn minpunten, het blijven mensen (ook al komen ze van diep en hebben ze zich geheeeel op eigen kracht helemaal naar de top gewerkt...) maar die Nicholaas zit ergens heel erg klem. En Debby eigenlijk ook omdat ze maar met hem blijft en nu zelfs 'ja' gaat zeggen.
vrijdag 21 mei 2010 om 19:03
quote:Miss Moneypenny schreef op 21 mei 2010 @ 15:39:
Ze zijn met de kinderen op de manege. Gaat 'ie eerst in gezelschap zitten zagen dat Debby 'er niets aan vindt, met zweepjes, hè schat' en blijft daar dan 10 minuten over doorgaan.
ik vond dit eerlijk gezegd een beetje genant.. Debby die heel duidelijk hem probeert te negeren!!!!! en tot slot toch vroeg ze 'wablief'???
Ze zijn met de kinderen op de manege. Gaat 'ie eerst in gezelschap zitten zagen dat Debby 'er niets aan vindt, met zweepjes, hè schat' en blijft daar dan 10 minuten over doorgaan.
ik vond dit eerlijk gezegd een beetje genant.. Debby die heel duidelijk hem probeert te negeren!!!!! en tot slot toch vroeg ze 'wablief'???
vrijdag 21 mei 2010 om 20:16
quote:liefie2003 schreef op 21 mei 2010 @ 19:03:
[...]
een beetje genant??, ik vraag me echt af waarmee Nicolas Debby chanteerd, om nog bij hem te blijven. Hij heeft iets, boven haar hoofd hangen, anders blijft ze toch niet bij zo'n zulthoofd.
(kijk de mooie kinderetjes zijn al gemaakt, want die zijn wel erg leuk)
[...]
een beetje genant??, ik vraag me echt af waarmee Nicolas Debby chanteerd, om nog bij hem te blijven. Hij heeft iets, boven haar hoofd hangen, anders blijft ze toch niet bij zo'n zulthoofd.
(kijk de mooie kinderetjes zijn al gemaakt, want die zijn wel erg leuk)
zaterdag 22 mei 2010 om 11:11