dames help

20-05-2010 22:32 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet hoe ik moet beginnen,

ik kan geen relatie aanleggen met meisje, ik weet niet waarom. Maar als ik hun wat ze van me vinden, ze vinden me heel erg lief aard, maar een vraag wat doe ik toch in godsnaam verkeerd.

ik ben in het begin verlegen, maar houd van humor lekker lachen,

dames wat kan ik beter als ik bij een vrouw ben, hoe ik haar vertellen dat ik haar leuk vind, en hoe weet ik dat ze me leuk vind. vroeger was ik hier beter in, maar toen vond ik het minder belangrijk. nu dat ik het juist graag wil, kan het niet meer,

ik kan met onbekend dames praten geen probleem, meer verder kan ik niet bijvoorbeeld nr. vragen of mail etc.

dames graag advies
Ben je zelf een man of een vrouw?

wel ooit een relatie gehad?

zie je er een beetje leuk uit?
Wat je verkeerd doet? Kan het zijn dat je te afwachtend bent waardoor ze je gaan zien als een vriend?

Wees wat uitdagend/flirtend, maak vrij snel duidelijk wat je bedoeling is (als je meer wilt met de vrouw in kwestie), dat zou al kunnen helpen.

Snap alleen je laatste zin niet: je durft hen wel aanspreken, maar hun nummer ed. niet vragen??
wil je niet te graag
Misschien meer werkwoorden gebruiken?
quote:biebelie schreef op 20 mei 2010 @ 22:34:

Ben je zelf een man of een vrouw?

wel ooit een relatie gehad?

zie je er een beetje leuk uit?

...

ik ben man.

wel en relatie maar geen vaste relatie?? ik weet , het klinkt raar maar waar. ja zeker ik zie echt leuk uit spontaan, gezellig
quote:mellie001 schreef op 20 mei 2010 @ 22:45:

Wat je verkeerd doet? Kan het zijn dat je te afwachtend bent waardoor ze je gaan zien als een vriend?

Wees wat uitdagend/flirtend, maak vrij snel duidelijk wat je bedoeling is (als je meer wilt met de vrouw in kwestie), dat zou al kunnen helpen.

Snap alleen je laatste zin niet: je durft hen wel aanspreken, maar hun nummer ed. niet vragen??

heeey,

ja, dat klopt. ik ben zeer terug houdend, ik wacht dat zij de eerst stap zet? hoe maak ik het uitdagend/ flirtend.

ik bedoel bij mij is het geen probleem om onbekende meiden aan te spreken, ik durf hun nr niet te vragen of mail? wat ik wel altijd jammer achter vind.
hun = hen
iets meer vertellen over jezelf is wel handig trouwens....zo kan nog niemand er wat zinnigs over zeggen.

waar loop je op vast?
Ik val persoonlijk trouwens niet zo op "gezellig"

Doe dan maar "woest aantrekkelijk" of "vlotte babbel" oid/enz

met "gezellig" wil ik alleen maar kletsen aan de bar en niet mijn bed mee insleuren.
Ik bedoel dit echt niet heel erg verkeerd maar euhm..... ik knap al af op het taalgebruik.....

En inderdaad, je moet sexy as hell zijn... dit kan op diverse manieren en hoef je absoluut niet good looking voor te zijn... Je moet gewoon charisma hebben... En persoonlijk zoek ik ook altijd een beetje de "naughty boys"
Persoonlijk krijg ik het gevoel dat je te veel als een gewone vriend gedraagd. Ik kan natuurlijk weining uit je beperkte text halen. Ik denk dat je te lief probeert te zijn, te veel je best doet, je te veel aanpast, en te afwachtend bent.

Je moet eigenlijk gewoon je zelf blijven, en durf je mening te geven, zorg dat je lekker in je vel zit bij zo'n gesprek, ontspan je.

Laat niet te snel blijken dat je haar leuk vindt, dan is de spanning er af.

Humor is goed, maar je kan het ook overdrijven, let daar op

Hoe zit het met je zelfvertrouwen?
Als we een "gezellig" iemand willen dan bellen we wel onze vriendinnen. Met vriendinnen heb je het gezellig, met mannen heb je sex. (net gezellig in de Viva ). Klinkt heel kort door de bocht, maar dat is over het algemeen wel hetgeen waar we op selecteren.

Wij staan niet in de kroeg te turen en te denken: zo, die is gezellig, daar gaan we op af!

Nee, wij turen en denken: OMFG, die is knap! Daar gaan we op af!
Overigens betekent dit niet dat je er uit moet zien als een mr. universe. Het gaat voornamelijk om uitstraling, want "knapheid" is subjectief.
quote:Vader85 schreef op 21 mei 2010 @ 17:45:

Persoonlijk krijg ik het gevoel dat je te veel als een gewone vriend gedraagd. Ik kan natuurlijk weining uit je beperkte text halen. Ik denk dat je te lief probeert te zijn, te veel je best doet, je te veel aanpast, en te afwachtend bent.

Je moet eigenlijk gewoon je zelf blijven, en durf je mening te geven, zorg dat je lekker in je vel zit bij zo'n gesprek, ontspan je.

Laat niet te snel blijken dat je haar leuk vindt, dan is de spanning er af.

Humor is goed, maar je kan het ook overdrijven, let daar op

Hoe zit het met je zelfvertrouwen?Soms raak me zelfvertrouwen kwijt, soms ben ik gewoon mezelf..het is afwisselend
Dan zou ik als ik jou was daar ook aan gaan werken, je kan zoeken via google voor tips, op dit moment zit ik op mijn mobiel dus gaat het wat lastiger om een goede site voor je te vinden. vrouwen willen eenmaal een zelfverzerkerde man. gewoon niet over je onzekerheden beginnen (of laten blijken) kan ook al een stuk schelen.

Het herkennen of een vrouw je leuk vindt of niet, zijn ook veel theorieën over te vinden, soms zijn het gewoon de kleinste dingen, een uitdagende opmerking, of ze helpt je met iets, een blik etc.

Je kan gewoon vragen of je wat met haar kan afspreken, zegt ze nee heb je pech zegt ze ja dan krijg je vanzelf wel haar nummer.

Niet te opdringerig doen daar hebben vrouwen hekel aan.

ik wens je succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven