Entertainment alle pijlers

X-Factor deel 4

07-05-2010 20:45 3253 berichten
Waar we beginnen met nog 7 acts van 4 juryleden en elke week de nieuwe stand van zaken noteren:

- Danielle

- Sarina

- Sumera

- Bad Boyz

- Janna

- Dony

- Maaike

- Jaap

- 4Granted

- Fierce

- Mathijs

- Kelvin

Waar we ons elke week verbazen over de styling die elke factor ontbeert.Waar we ons blijven verbazen over Stees haar gebrekkige komma-doseringWaar Martijn en Angela altijd lief zijn en die iedereen wel als papa en mama wil Waar je een sabeltandcavia het onzichtbare paard van Jaap kunt zien voeren Waar Bergje nog elke week haar nare herinneringen aan Janna wegschreeuwt.Waar we met ze alle kunne geniete van allerhande thema's als "Hollandse Hits" en "Wak".Waar niemand kan inbreken omdat iedereen gewoon van harte welkom is Geef de wokkels, de M&M's, de Malthesers en de bokkenpootjes door! Schenk nog een wijntje in of een kopje thee en kom er bij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 21 mei 2010 @ 21:08:

Wat heeft dit trouwens met paparazzi te maken, kan iemand me dat vertellen?Artiesten die veel met paparazzi in aanraking zijn geweest.
nou nee. Heb 'm beter gehoord.
Edsilia is te lief...
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:09:

[...]

John Mayor is ook wel eens in de roddelpers geweest. Dus.Zal Jaap dan een nummer doen van Wolter Kroes ?
Vreselijk. Hij heeft in elk geval bewezen dat het onteecht is dat Sumera eruit is, en Janna, en Sarina.
Kelvin.
Ok, bij die uithaal schrok ik even wakker. De rest kon ik niet verstaan. Hearbreak watte?
Ik vind hier dingen van.
quote:dutsel schreef op 21 mei 2010 @ 21:10:

[...]

Zal Jaap dan een nummer doen van Wolter Kroes ?

Jaaa!

Of nee: Dries!
Dat hele paparazzithema slaat nergens op he?
quote:Laura289 schreef op 21 mei 2010 @ 21:09:

ook al hees! Wel minder erg dan jaap. Hij moet nog beetje groeien, kelvin.? Jaap heeft toch nog niet gezongen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:noahtb schreef op 21 mei 2010 @ 21:10:

Nu ben ik toe aan een wijntje...

Ik ook,heb alleen niks in huis jammer genoeg...

Nou ja haal ik morgen wel in
Heeft Edsilia nou rare plekken op haar huid? Of moet ik mijn tv-scherm eens schoonmaken?
jezus, heerst daar een schorheidsvirus? Edsilia ook al...
Nou, die Sumera vond ik wel bijzonder onsympathiek ogen en ik hield ook niet van haar aparte stemgeluid..
quote:Sabeltandcavia schreef op 21 mei 2010 @ 21:10:

Ok, bij die uithaal schrok ik even wakker. De rest kon ik niet verstaan. Hearbreak watte?Hoooofeeeaa
Waardeloos !!

Slecht gezongen, wat mij betreft mag hij er uit.
quote:Sabeltandcavia schreef op 21 mei 2010 @ 21:10:

Ok, bij die uithaal schrok ik even wakker. De rest kon ik niet verstaan. Hearbreak watte?wooooorfèèèèr. Tssk, dat je dat niet snapte
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:10:

Vreselijk. Hij heeft in elk geval bewezen dat het onteecht is dat Sumera eruit is, en Janna, en Sarina.Ik geloof dat ik straks een paar dreunen moet gaan uitdelen....
Las net op Hyves dat Boy van BB een dochter heeft.
Moet je in de zaal zitten om álle nummers en zang van vanavond goed te vinden? Ik vind het tot nu toe echt slecht in verhouding tot andere keren. Of heb ik gewoon een baalavond dat kan natuurlijk ook .
Ik denk dat ik iets anders heb gehoord dan de jury...

Ik ga ff een kopje thee zetten, heb een beetje keelpijn
Intiem????
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:_Soleil_ schreef op 21 mei 2010 @ 21:11:

Heeft Edsilia nou rare plekken op haar huid? Of moet ik mijn tv-scherm eens schoonmaken?Heb je Stees al goed bekeken?
wooorfair??? wat is dat in godsnaam?
quote:nostradame schreef op 21 mei 2010 @ 21:11:

[...]

Hoooofeeeaawaaaafèèèèè toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven