Schoonmaaktips gevraagd-sperma en het doucheputje (andijvie)
zaterdag 22 mei 2010 om 12:39
Ik ruk nog al eens onder de douche. Dat is een heerlijke manier om mezelf te ontspannen. Alleen als 'het' wegdrijft richting afvoerputje, blijft het op en rond de gaatjes van dat putje hangen. Dat maakt dat na een weekje de boel niet goed meer doorloopt. Hoe doen jullie dat? Die vraag stel ik ook nadrukkelijk aan de viva-vrouwtjes die 'het' onder de douche met hun vriendje doen. Nooit last van een verstopt putje?
zaterdag 22 mei 2010 om 12:42
Sorry hoor, maar ik voel me echt niet geroepen om op dit soort onzinnige en belachelijke vragen te antwoorden.
Als iemand zelf te dom is om te snappen hoe je een doucheputje schoon moet maken... Zal wel een flinke zwijnestal zijn bij hem in huis !!!
Denk eerder dat iemand geilt op het feit dat ie te horen krijgt hoe en wie het wel eens onder de douche doet.
De groeten,
Als iemand zelf te dom is om te snappen hoe je een doucheputje schoon moet maken... Zal wel een flinke zwijnestal zijn bij hem in huis !!!
Denk eerder dat iemand geilt op het feit dat ie te horen krijgt hoe en wie het wel eens onder de douche doet.
De groeten,

zaterdag 22 mei 2010 om 13:30
zaterdag 22 mei 2010 om 13:33
quote:Vierkant schreef op 22 mei 2010 @ 13:30:
Maakt toch niets uit dat het niet meer doorloopt? Heb je nooit een indoor swimmingpool willen hebben? Als het water van de trap begint te lopen heb je gelijk zo'n mooie waterval en dan alleen nog een paar palmbomen erbij en je hebt een sub-tropisch zwemparadijs in je eigen huis. Wat een luxe..
Ik zie t voor me.
Sorry Willem hier geen man in huis, geen sperma.
Maakt toch niets uit dat het niet meer doorloopt? Heb je nooit een indoor swimmingpool willen hebben? Als het water van de trap begint te lopen heb je gelijk zo'n mooie waterval en dan alleen nog een paar palmbomen erbij en je hebt een sub-tropisch zwemparadijs in je eigen huis. Wat een luxe..
Ik zie t voor me.
Sorry Willem hier geen man in huis, geen sperma.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter