Schoonmaaktips gevraagd-sperma en het doucheputje (andijvie)

22-05-2010 12:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ruk nog al eens onder de douche. Dat is een heerlijke manier om mezelf te ontspannen. Alleen als 'het' wegdrijft richting afvoerputje, blijft het op en rond de gaatjes van dat putje hangen. Dat maakt dat na een weekje de boel niet goed meer doorloopt. Hoe doen jullie dat? Die vraag stel ik ook nadrukkelijk aan de viva-vrouwtjes die 'het' onder de douche met hun vriendje doen. Nooit last van een verstopt putje?
Sorry hoor, maar ik voel me echt niet geroepen om op dit soort onzinnige en belachelijke vragen te antwoorden.

Als iemand zelf te dom is om te snappen hoe je een doucheputje schoon moet maken... Zal wel een flinke zwijnestal zijn bij hem in huis !!!

Denk eerder dat iemand geilt op het feit dat ie te horen krijgt hoe en wie het wel eens onder de douche doet.

De groeten,
Sjongejonge wat een loser...moet dit nou??
Misschien helpt het als je wat ongezonder vreet en na je rukken over het doucheputje piest. Dan vreet je zure pis misschien je lauwe drek weg.
Kun je niet gewoon precies op het gaatje mikken?!? Dan is het meteen weg en kun je ook niet uitglijden...
En als er dan ook nog haren in verstopt zitten wordt de boel nog onsmakelijker.
Ik zou een emmertje in de douche hangen wat je vervolgens 1 x p/week leeg kunt gieten in de wc!

Willem, je bent en blijft geweldig.
quote:Robin1973 schreef op 22 mei 2010 @ 12:43:

Kun je niet gewoon precies op het gaatje mikken?!? Dan is het meteen weg en kun je ook niet uitglijden...
roostertje van je doucheputje eruit halen? Kan die klodder meteen het grote gat in verdwijnen
Gewoon met je grote teen door het putje frutten.

Of voordat je gaat beginnen het putje eruit halen, glijdt het er zo in

Maar het is een veel voorkomend probleem, ik hoor er vaker over
Is het zo klonterig?
moet je zo'n basketbal bakje hangen, neem je je vriend mee en kunnen jullie een wedstrijdje doen wie raak schiet, word je daar nou niet heet van Willem? hahaha
Ik zou het opvangen in een teiltje en verkopen als eiwitdieet. Loop je gierend van binnen!
Na al die onzintopics vraag ik me toch écht af, wat voor raar figuur die Willem is....

Je spoort echt niet!
Maakt toch niets uit dat het niet meer doorloopt? Heb je nooit een indoor swimmingpool willen hebben? Als het water van de trap begint te lopen heb je gelijk zo'n mooie waterval en dan alleen nog een paar palmbomen erbij en je hebt een sub-tropisch zwemparadijs in je eigen huis. Wat een luxe..
Misschien is Willem wel een heel aantrekkelijke man ...
quote:Vierkant schreef op 22 mei 2010 @ 13:30:

Maakt toch niets uit dat het niet meer doorloopt? Heb je nooit een indoor swimmingpool willen hebben? Als het water van de trap begint te lopen heb je gelijk zo'n mooie waterval en dan alleen nog een paar palmbomen erbij en je hebt een sub-tropisch zwemparadijs in je eigen huis. Wat een luxe..

Ik zie t voor me.

Sorry Willem hier geen man in huis, geen sperma.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Sperma in het doucheputje?

Daar zijn washandjes toch voor uitgevonden? Thuis noemen we die ook wel spermahandjes.
Liever elitair dan een pauper!
Eerlijk is eerlijk, Willem: ik vind jou (meestal) en de reacties die daar op volgen een waar feest om te lezen

Dank je.
Een condoom gebruiken?
quote:Stoeptegel schreef op 22 mei 2010 @ 13:54:

Een condoom gebruiken?Wat een onzin! Dat is pas verspilling van zaad.
Opvangen in een emmer en op de compost hoop gooien.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Als mest gebruiken?? Daar gaat de boel vast lekker van groeien.
Willem hoe kóm je erop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven