Werk & Studie alle pijlers

oranjeark b.v enschede?? help...

11-05-2010 12:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en zit met een vraag...

Hoop dat iemand mij kan helpen... Alle reacties zijn welkom

Er is een vacature geweest voor administratief medewerkster bij Oranjeark.bv in Enschede.

Ik heb hierop gesolliciteerd en ben gebeld of ik a.s woensdag op gesprek kan komen.

Dus ik wordt morgen verwacht.

Nu ben ik een beetje gaan googelen en lees ik heel erg veel negatieve dingen over deze bedrijven.

Maar dan voornamelijk over de vertegenwoordigers.

Ik kan niets vinden over de administratief medewerkers..

Zijn er mensen die voor dit bedrijf hebben gewerkt, waar dan ook in het land?

En wat is het voor een bedrijf...

Bedankt alvast voor jullie reacties!!!
dit is wat ik bij tros radar lees

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 98&t=76279

het bedrijf ken ik verder niet
Bedankt voor je snelle bericht.. dat had ik inderdaad ook gelezen.

Maar gaat bijna allemaal over de vertegenwoordigers die de straat op gaan om te verkopen.

En dat is bij mij allemaal niet het geval
nee is ook.

Ik weet niet of ik het echt zou vertrouwen als ze zo met de vertegenwoordigers omgaan.

Maar misschien krijg je zo nog reakties van mensen hier die wel ervaring hebben met t bedrijf.

Ik zou anders gewoon een meeloopdag vragen en de a.s collega`s uithoren ;o)
haha ja dat is altijd een optie natuurlijk.

Dat zou ik dan ook zeker wel gaan doen om een beeld van het totaal plaatje te krijgen
Niet om het een of ander, maar krijg je als administratief medewerker ook geen boze klanten aan de telefoon?

Bij mijn vorige baan wel in ieder geval.
Poelepoelepoelepoes!
Ik weet het niet... werk al jaren in de financiele administratie, maar het takenpakket is erg breed en de telefoonafhandeling is niet een heel erg groot onderdeel. Weet niet hoe dat in dit bedrijf verdeeld is
Ik denk dat het altijd handig is om zelf een kijkje te nemen. Op mijn oude werk hadden mensen ook veel klachten over het bedrijf, maar aan de andere kant waren dat wel degene die zelf niet op tijd kwamen opdagen en mensen belazerden aan de telefoon. daar was ik later ook wel achter gekomen. Elk verhaal heeft twee kanten, denk ik dan!

Wens je in ieder geval veel succes met je sollicitatie!
Hoi!

Ben je ook op gesprek geweest ?

Ikheb een tijdje voor het bedrijf in Rotterdam gewerkt. Die in enschede is daar onderdeel van. NIET DOEN!

ze zitten al enorm onder controle van belasting e.d. schijnt zo'n piramide idee te zijn!
Ik zou graag willen dat jij je openingpost aanpast. Er zullen wellicht ook mensen zijn die geen negatieve ervaringen met het bedrijf hebben en op deze manier komt het bedrijf sowieso in een negatief daglicht te staan.
Jah ben op gesprek geweest...

terug gebeld dat ik mocht komen voor een tweede gesprek maar ben er niet mee verder gegaan.

Heb er geen goed gevoel bij...

Het bedrijf is ook aan het licht geweest bij Radar en Opgelicht etc...

Dus ik heb er geen goed gevoel bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven