Wat is het niveau hier?
zaterdag 22 mei 2010 om 19:30
Ik ben het eens met Sgaapie. Jij bepaalt zelf het niveau en niet dat papiertje. Dat papiertje laat alleen maar zien van wat je ooit hebt gedaan.Genoeg mensen die een universitaire studie hebben afgerond, maar niet op dat niveau kunnen functioneren. Andersom ken ik ook genoeg verhalen van mensen waarbij de functie die ze uitoefenen op hbo-niveau is maar geen hbo of universitair diploma hebben.
zaterdag 22 mei 2010 om 19:31
zaterdag 22 mei 2010 om 19:32
quote:lil_star schreef op 22 mei 2010 @ 19:17:
[...]
zo ongeveer vanaf wanneer de meeste mensen hun papiertje binnen hebben en een baan/huis etc bezitten...zeg rond de 25 jaar?
ik ben namelijk van plan om weer te gaan studeren, maar ik zit er eigenlijk een beetje tegenop.
Oke, dat dacht ik ook dat je bedoelde.
Ik ben nu ook 25. En ik ben van plan (99 % zeker) om in september een hbo studie op te pakken.
[...]
zo ongeveer vanaf wanneer de meeste mensen hun papiertje binnen hebben en een baan/huis etc bezitten...zeg rond de 25 jaar?
ik ben namelijk van plan om weer te gaan studeren, maar ik zit er eigenlijk een beetje tegenop.
Oke, dat dacht ik ook dat je bedoelde.
Ik ben nu ook 25. En ik ben van plan (99 % zeker) om in september een hbo studie op te pakken.
zaterdag 22 mei 2010 om 19:49
quote:Ligeia schreef op 22 mei 2010 @ 19:36:
Kan nou niemand eens gezellig komen vertellen dat ze de huishoudschool op hun tandvlees hebben doorlopen? Sjeetje...
Als dat zou was had ik dat verteld, hoor.
Maar MAVO ( met 2 vakken op C niveau ) en geen idee hoe mijn opleiding van toen zich zou verhouden tot het VMBO van nu, is dat niet laag genoeg?
Kan nou niemand eens gezellig komen vertellen dat ze de huishoudschool op hun tandvlees hebben doorlopen? Sjeetje...
Als dat zou was had ik dat verteld, hoor.
Maar MAVO ( met 2 vakken op C niveau ) en geen idee hoe mijn opleiding van toen zich zou verhouden tot het VMBO van nu, is dat niet laag genoeg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 22 mei 2010 om 20:05
zaterdag 22 mei 2010 om 20:29