Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04
zaterdag 22 mei 2010 om 10:30
thanks digi
Dat is precies het gevoel dat je beschrijft de waardering die je terug krijgt, elfje. Een glimlach, een kus, een hand op je rug of iemand die je naam zomaar ineens zegt terwijl ze nooit praten. Afscheid nemen heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig.
Het is ook de sfeer op je werk die het belangrijkste is. Dat maakt je werk uiteindelijk leuk of minder leuk.
Ik ben benieuwd naar het kapsel van Boro, zoeb
Dat is precies het gevoel dat je beschrijft de waardering die je terug krijgt, elfje. Een glimlach, een kus, een hand op je rug of iemand die je naam zomaar ineens zegt terwijl ze nooit praten. Afscheid nemen heb ik nog nooit meegemaakt gelukkig.
Het is ook de sfeer op je werk die het belangrijkste is. Dat maakt je werk uiteindelijk leuk of minder leuk.
Ik ben benieuwd naar het kapsel van Boro, zoeb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 22 mei 2010 om 13:16
Ja ik denk dat Bor's kapsel lekker heftig is.
Ik ben dit weekend weg. Dus als jullie me missen, ben ik er niet.
Manlief moet nu de vlinders loslaten. Ik heb er vanmorgen weer twee vrijgelaten. Nu 10 in totaal. Gisteravond was er opeens weer een uit. Maar het werd koud vannacht dus die is tot vanmorgen moeten blijven zitten. Vanmorgen kreeg die ook zijn vrijheid.
Fijne dagen allemaal.

Ik ben dit weekend weg. Dus als jullie me missen, ben ik er niet.
Manlief moet nu de vlinders loslaten. Ik heb er vanmorgen weer twee vrijgelaten. Nu 10 in totaal. Gisteravond was er opeens weer een uit. Maar het werd koud vannacht dus die is tot vanmorgen moeten blijven zitten. Vanmorgen kreeg die ook zijn vrijheid.
Fijne dagen allemaal.
zaterdag 22 mei 2010 om 13:36
Ben er weer; van relaxen komt tot zover weinig want gisteravond viel Ro met zijn arm door een glasplaat in de schuur.
Dus wij zaten van 21u tot 01.30 op de EHBO, waar te weinig artsen waren, met een arm die bloedde als een rund.
Nu heeft hij op vier plaatsen hechtingen en gaat het weer, maar ik had een zware huilbui gisteren, zat ik verdomme wéér in een ziekenhuis!!! Weliswaar niet voor mezelf, maar toch.
Nou, amper geslapen dus; man voelt zich superschuldig terwijl hij er ook niks aan kon doen (ongelukken gebeuren gewoon hè), maar mijn humeur is onder nul.
Ik ga mezelf nu dwingen van de zon te genieten, want met die rode huilogen de hele dag binnen hangen helpt ook niks.
Sorry lieve allemaal, het is even niet beter; ik ben een beetje depri op het moment.
Dus wij zaten van 21u tot 01.30 op de EHBO, waar te weinig artsen waren, met een arm die bloedde als een rund.
Nu heeft hij op vier plaatsen hechtingen en gaat het weer, maar ik had een zware huilbui gisteren, zat ik verdomme wéér in een ziekenhuis!!! Weliswaar niet voor mezelf, maar toch.
Nou, amper geslapen dus; man voelt zich superschuldig terwijl hij er ook niks aan kon doen (ongelukken gebeuren gewoon hè), maar mijn humeur is onder nul.
Ik ga mezelf nu dwingen van de zon te genieten, want met die rode huilogen de hele dag binnen hangen helpt ook niks.
Sorry lieve allemaal, het is even niet beter; ik ben een beetje depri op het moment.
zaterdag 22 mei 2010 om 15:02
Jeetje Robo, je wordt ook niet eventjes gespaard hè? Ik las het al van de groeiende tumoren en nieuwe tumor op je heup. En ook al wist je ergens dat het niet goed was, het blijft slikken. En dan druk ik het nog voorzichtig uit. En nu ook nog eens je man die de klos is! Wat een domme pech. Gelukkig valt het bij hem relatief mee, maar het is wél weer stress. Tel daar bij op een gebroken nacht, en je voelt je zoals jij je nu voelt. Het is gewoon allemaal even klote, en ik denk dat het goed is dat je het even toelaat. Ga maar lekker uitrusten in de zon, je bent waarschijnlijk enorm moe nu. Als je straks wat rust hebt gehad ziet de wereld er hopelijk weer ietsjes anders uit.
Ps. Een week geleden zei je het jawoord tegen je man. Het is maar goed dat hij toen niet het 'lumineuze' idee had om met glasplaten te hannessen. De bruiloft was al absurd genoeg, met de dronken burgemeester
Ps. Een week geleden zei je het jawoord tegen je man. Het is maar goed dat hij toen niet het 'lumineuze' idee had om met glasplaten te hannessen. De bruiloft was al absurd genoeg, met de dronken burgemeester
zaterdag 22 mei 2010 om 15:09
agos....meisje dat kon je nu net niet gebruiken, dat is wel heel veel op jullie bordje. Gelukkig geen vitale onderdelen geraakt en met heel veel schrik vrij. Heel begrijpelijk dat het jou allemaal te veel werd. Enfjn je hebt het eruit gejankt, nu weer schoudertjes eronder hoor....Ja een vrolijke film of lekker spelen met een pup zou fijn voor je zijn. Weet je niet ergens een puppie?
zaterdag 22 mei 2010 om 18:11
Ah die hondjes
Die zijn lief!
Het gaat wel weer; arm van man gaat redelijk (het ware echt diepe gapende sneden, je zag zo de spieren liggen, brrrr) maar ik denk dat hij dinsdag niet gaat werken; hij kan niet eens rijden!
Ik heb lekker in de tuin gewerkt; onze notenbomen komen uit! We hebben vorig jaar een heleboel noten geplant en het komt nu op; supermooi om te zien.

Het gaat wel weer; arm van man gaat redelijk (het ware echt diepe gapende sneden, je zag zo de spieren liggen, brrrr) maar ik denk dat hij dinsdag niet gaat werken; hij kan niet eens rijden!
Ik heb lekker in de tuin gewerkt; onze notenbomen komen uit! We hebben vorig jaar een heleboel noten geplant en het komt nu op; supermooi om te zien.
zaterdag 22 mei 2010 om 18:56
Getverpielekes grote open wonden.......... brrr, ik voel mijn onderbuik draaien als ik er aan denk, wat een schrik!
Hier roepen we altijd keihard BILLEN als er iets engs met bloed is, omdat je dan zo'n raar gevoel in je billen krijgt.
Gelukkig zie je al weer een beetje de zon schijnen, hebben ze bij Ro op het werk wel gewoon een ziektekostenvoorziening zoals hier? Weet nog dat mijn ex zich echt niet ziek moest melden, dan liep hij groot risiko dat zijn contract niet verlengd werd.
fijne avond
Hier roepen we altijd keihard BILLEN als er iets engs met bloed is, omdat je dan zo'n raar gevoel in je billen krijgt.
Gelukkig zie je al weer een beetje de zon schijnen, hebben ze bij Ro op het werk wel gewoon een ziektekostenvoorziening zoals hier? Weet nog dat mijn ex zich echt niet ziek moest melden, dan liep hij groot risiko dat zijn contract niet verlengd werd.
fijne avond
zondag 23 mei 2010 om 09:37
Tjee wat erg zeg. Maar ondanks alles toch redelijk afgelopen. En huilen is goed. En nulpunt je humeur is. Tja je kan ook niet blijven lachen. Fijn weer mee zit gelukkig. Tja ziekenhuis kan mijn voorstellen je liever niet kom. Ben ik hard te zeggen mooi meer tijd voor elkaar. Vast wel he deze wijze. Ik hoop jullie fijn samen volop van weer en tuin genieten. En onder de notenboom die zo prachtig is fijn he. Knuffels anita. Ja itsme de sfeer is belangrijkste want kan je maken en breken. Liefs iedereen. Wens iedereen fijne warme liefdevolle dagen.
Soms is de dag donker grijs.
Dan is toch alles niet mag.
Kom geen einde aan.
Leeg doelloos loop je.
Dan kijk je in spiegel.
Oh wat een kop.
Nou daar knap je niet van op.
Dan voel je tranen de wind cikel om je heen.
Bah je voel je alleen.
Snap iemand nou dit.
Terwijl je uren in leegte staar.
Dan zeg ik kop houdt aub eens op.
Kijk de vogel wat zing deze mooi.
De lucht helder blauw zon straal op jou.
Je adem diep terwijl er nog traan op je wang liep.
Mar jij jezelf met glimlach geef.
En kijk op anderen wijze grijs is weg.
En open de venster naar alle goede kleine dingen.
Als aardbeien op met slagroom zoet en fijn.
En je wilde elke dag ze kon zijn.
Dus open je hart gaat voor deze dierbare momenten.
Klein wellicht maar groots onze harten.
Te zijn wie we zijn en maken dit ons toch wat blij.
Ondanks alle levens pijn. Knuffels anita
Soms is de dag donker grijs.
Dan is toch alles niet mag.
Kom geen einde aan.
Leeg doelloos loop je.
Dan kijk je in spiegel.
Oh wat een kop.
Nou daar knap je niet van op.
Dan voel je tranen de wind cikel om je heen.
Bah je voel je alleen.
Snap iemand nou dit.
Terwijl je uren in leegte staar.
Dan zeg ik kop houdt aub eens op.
Kijk de vogel wat zing deze mooi.
De lucht helder blauw zon straal op jou.
Je adem diep terwijl er nog traan op je wang liep.
Mar jij jezelf met glimlach geef.
En kijk op anderen wijze grijs is weg.
En open de venster naar alle goede kleine dingen.
Als aardbeien op met slagroom zoet en fijn.
En je wilde elke dag ze kon zijn.
Dus open je hart gaat voor deze dierbare momenten.
Klein wellicht maar groots onze harten.
Te zijn wie we zijn en maken dit ons toch wat blij.
Ondanks alle levens pijn. Knuffels anita
zondag 23 mei 2010 om 16:41
Beterschap voor Ro, klinkt echt heftig! Was het wel een beetje schoon glas? Kon je daar naar kijken als je zijn spieren zag? Heb het bij mijn vriend ook wel eens gehad maar dat vind ik het toch wel boeiend hoe ze het hechten.
Hoop dat de genezing goed gaat en de napijn meevalt.
Nee ben je 'vrij' moet je nog naar het ziekenhuis
Hoop dat de genezing goed gaat en de napijn meevalt.
Nee ben je 'vrij' moet je nog naar het ziekenhuis

zondag 23 mei 2010 om 18:51
Vandaag lekker weggeweest, terrasje, wandeling, heerlijk! Het is ineens 25° dus dat scheelt.
Ook hebben we het jaarlijkse dorpsfeest; met bijbehorende hoempapa-muziek
We hebben net voor de derde keer vandaag "Vivaaaa Espagnaaaaaa" langs horen komen! Gezellig
Verder gaat het wel; Ro's arm begint te helen maar het zullen denk ik lelijke littekens blijven. Het was een oude glasplaat uit een deur die tegen de muur stond; hij verloor zijn evenwicht en wilde tegen de muur leunen met zijn rechterhand maar was éven vergeten dat daar dus een glasplaat stond. Ik heb de stukken glas er zelf uitgehaald, het was best eng! Ik had best willen kijken naar het hechten maar ik werd weggestuurd.
Vanavond een barbecue; nog even van de zon genieten en morgen is ook nog een vrije dag!
Ik hoop dat jullie ook zo'n fijn weekend hebben, met zon!
Ook hebben we het jaarlijkse dorpsfeest; met bijbehorende hoempapa-muziek

Verder gaat het wel; Ro's arm begint te helen maar het zullen denk ik lelijke littekens blijven. Het was een oude glasplaat uit een deur die tegen de muur stond; hij verloor zijn evenwicht en wilde tegen de muur leunen met zijn rechterhand maar was éven vergeten dat daar dus een glasplaat stond. Ik heb de stukken glas er zelf uitgehaald, het was best eng! Ik had best willen kijken naar het hechten maar ik werd weggestuurd.
Vanavond een barbecue; nog even van de zon genieten en morgen is ook nog een vrije dag!
Ik hoop dat jullie ook zo'n fijn weekend hebben, met zon!

zondag 23 mei 2010 om 20:44
Jee, wat een toestand. Gelukkig dat het nu gehecht is. De meeste mensen komen al niet graag in het ziekenhuis, maar het lijkt me logisch dat het jou allemaal wat teveel werd. Wel heldhaftig dat je die glasscherven eruit hebt gehaald.
Wel fijn dat het zulk lekker weer is. Dat festival, haha, Viva Espagna. De burgervader nog gezien? Hik.
Wel fijn dat het zulk lekker weer is. Dat festival, haha, Viva Espagna. De burgervader nog gezien? Hik.
zondag 23 mei 2010 om 22:29
Hey Robo,
Fijn dat jullie nu ook eindelijk lekker weer hebben, goed te horen dat je er weer volop van kunt genieten! Voor ons gaat het nu weer wat minderen zeggen de voorspellingen. Nah ja we zien het wel, morgen heb ik ook lekker een vrije dag, misschien kunnen we een stuk fietsen, dat lijkt me echt heerlijk!
Wat een leuk stel die konijnen Phoehee, ik merk wel dat hoe ouder ik word, hoe meer ik voor de dieren ga nothing in particular tegen mensen hoor, die zijn ook leuk, maar die beestjes he? ze zijn zo aandoenlijk en onschuldig ........Mijn hamstertje loopt al weer fanatiek in zijn loopwiel, hier in de gang, horen en zien vergaat je gewoon, ik ga zo lekker op mijn knietjes naar hem kijken.
welterusten voor straks
Fijn dat jullie nu ook eindelijk lekker weer hebben, goed te horen dat je er weer volop van kunt genieten! Voor ons gaat het nu weer wat minderen zeggen de voorspellingen. Nah ja we zien het wel, morgen heb ik ook lekker een vrije dag, misschien kunnen we een stuk fietsen, dat lijkt me echt heerlijk!
Wat een leuk stel die konijnen Phoehee, ik merk wel dat hoe ouder ik word, hoe meer ik voor de dieren ga nothing in particular tegen mensen hoor, die zijn ook leuk, maar die beestjes he? ze zijn zo aandoenlijk en onschuldig ........Mijn hamstertje loopt al weer fanatiek in zijn loopwiel, hier in de gang, horen en zien vergaat je gewoon, ik ga zo lekker op mijn knietjes naar hem kijken.
welterusten voor straks
maandag 24 mei 2010 om 04:25
maandag 24 mei 2010 om 09:13
Nou fijn terras was bij ons zeer kort. Want zo warm nee dus lekker thuis film gekeken. Later film geweest met jongens. Over dolk dat je ermee terug in tijd kon. Weet titel effe niet Was best mooi Over dat oom koning wou worden over rug van drie broers. En ene broer was ergens opgepikt door koning door zijn moed. En werd van straat jongen prins dus. Een echte met goed hart. Nou fijn robo he dit weer morgen weer aan werk. Maar nu nog dagje vrij. Tja hier slapen ze lang best. Lief zeg die poezen zoebie. En konijnen liggen lief bij leuk hoor poehee Bij ons waren gisteren vele oude auto op de markt. Best mooi hebben ze bekeken. Sommige 100 jaar oud. En nog zo mooi. En ook muziek erbij jammer echt te warm was gewoon. Maar goed thuis heerlijk fruit bak gemaakt. Van vers fruit. Liefs iedereen fijne dag toegewenst