3000 plus deel 52

15-05-2010 17:11 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ja ja, deel 52 alweer.

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.

Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Bij het joggen gebruik ik mijn rechterhand niet.

We gaan zeker nog wel naar de Efteling.
Heb jij een wiplash, Minny? Dat wist ik niet.
quote:Sophiepapa schreef op 24 mei 2010 @ 15:55:

Bij het joggen gebruik ik mijn rechterhand niet.

We gaan zeker nog wel naar de Efteling.Lijkt me dat je hand meer heen en weer hopst en dus pijn doet bij het joggen dan bij het wandelen door het sprookjesbos Spapa dus lijkt mij "geen zin" geloofwaardiger
Yeps, opgelopen bij een auto ongeluk. En daarna erger geworden toen Dude me aan mijn hoofd optilde en door de kamer gooide. Ik verrek regelmatig van de pijn en het wordt alleen maar erger als ik stress heb, zoals de afgelopen maanden. Moet binnenkort sterkere pijnstillers hebben want dit gaat bijna niet meer. Maar echt, ik verrek het om die whiplash mijn leven te laten bepalen! Dus ik ga gewoon naar de efteling met kind, dat laat ik me niet afnemen en haar al helemaal niet.
En geen zin is helemaal niet erg hoor, ik doe ook weinig met mijn meiden wegens gebrek aan zin.

En dat zeg ik ze ook gewoon, geen smoesjes van geen geld of geen tijd of pijn, gewoon: "Mama heeft er geen zin in, vermaak je maar zelf."
Fysiotherapeut vroeg ook of ik geen whiplash had/kon hebben maar het enige trauma aan mijn nek is dat ik ooit tegen een deur omhoog ben gehangen en dat ging geheel anatomisch en ergonomisch verantwoord met de wervels recht tegen de deur dus lijkt me sterk dat dat het is

Blijkt dus toch dat de nekpijn en bijbehorende klachten uit het bekken komen, raar maar waar.
Kan me voorstellen dat jullie vinden dat ik me hier nogal zit aan te stellen en mssn is dat ook wel zo.

Zullen we het hierbij maar even laten?
SP misschien wel,

maar wij zijn geen doorsnee groepje.

Een pijnvrije dag. Dammm das lang geleden....
Heb ik dat?!
BAM dat kan toch niet ergonomisch zijn hoor zo'n harde deur. Met een kussentje er tussen ja. Maar dit is te spartaans om ergonomisch te zijn
Heb ik dat?!
Dat klinkt ook niet fijn Bammetje... Maar het kan idd wel. Ik heb 's nachts heel erg de neiging om mijn kaken op elkaar te klemmen, teken van stress bij mij, en daardoor wordt de pijn in mijn monnikskapspier en bovenrug nog erger.
quote:Sgaapie schreef op 24 mei 2010 @ 16:06:

maar wij zijn geen doorsnee groepje.

Zijn wij een groepje???
Dat kussentje wassie in het heetst van de strijd even vergeten Sgaapie, het was zegmaar een spontane actie
Sorry bam vervang groepje door verzameling mensen van allerlei pluimage
Heb ik dat?!
Les van BAM Neem altijd kussen ter hand
Heb ik dat?!
Hoop op zo'n manier nooit weer een kussen nodig te hebben Sgaap
Nu heb ik net het gourmetstel afgestoft en het vlees kleingesneden en nu schijnt de zon weer!
Dat zeker Bam. Dat zeker
Heb ik dat?!
Gourmet set mee naar buiten dan maar
Heb ik dat?!
De pijn straalt bij mij uit naar mijn armen, vingers (aan beide kanten pink en ringvinger verdoofd vaak) bovenrug, schouders, hoofd, kaken, soms het midden van mijn rug en met een beetje pech ook mijn onderrug. Als het heel erg is dan ben ik overgevoelig voor harde geluiden, wat met een kind in huis best lastig is. Ik ben die pijn zo ontzettend spuugzat en ik moet echt betere pijnstillers, want dit is niet meer te doen.
Klinkt niet fijn Min maar toch anders dan wat ik heb dus zal ik de peut morgen even geruststellen dat ik echt geen wiples hebt

Is er niks anders aan te doen dan pijnstillers Min?
Nou, gisteren heb ik gebadderd en gebubbeld, en dat helpt wel tijdelijk. Maar ik heb geen bad helaas... Ja, en wat nog beter dan pijnstillers helpt is alcohol, ook om te slapen. Maar om dat nou dagelijks naar binnen te gieten....och...
Nou, bij mij is gebied C8 getroffen, maar je kan op zeer veel manieren last van een whiplash hebben.
Ach als het helpt....

Wordt alleen niet vergoed door je zorgverzekeraar vrees ik?

Zit me weer even boos te maken om een topic: Of je van ¤1700 kan rondkomen met twee personen..... euh....
Tja, mag hopen van wel, anders heb ik een probleem met mijn geringe inkomen

Het helpt wel, maar is voor mij niet te betalen om elke week te gaan doen. Ik zei gisteren nog tegen Roos dat ik vond dat zoiets vergoed dient te worden eigenlijk, ter pijnbestrijding. Die massagestoelen daar werken ook goed voor mij, omdat ze met drukpunten werken en niet met dat gekneed dat mensen plachten te doen. Dat maakt het alleen maar erger voor mij.
Ik bedoelde de alcohol min

Ik mag morgen weer gekneed worden, joepie...kijk er enorm naar uit

Vanavond duik ik mijn bad in, zonder bubbels maar het helpt wel altijd even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven