3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 24 mei 2010 om 16:00
quote:Sophiepapa schreef op 24 mei 2010 @ 15:55:
Bij het joggen gebruik ik mijn rechterhand niet.
We gaan zeker nog wel naar de Efteling.Lijkt me dat je hand meer heen en weer hopst en dus pijn doet bij het joggen dan bij het wandelen door het sprookjesbos Spapa dus lijkt mij "geen zin" geloofwaardiger
Bij het joggen gebruik ik mijn rechterhand niet.
We gaan zeker nog wel naar de Efteling.Lijkt me dat je hand meer heen en weer hopst en dus pijn doet bij het joggen dan bij het wandelen door het sprookjesbos Spapa dus lijkt mij "geen zin" geloofwaardiger
maandag 24 mei 2010 om 16:01
Yeps, opgelopen bij een auto ongeluk. En daarna erger geworden toen Dude me aan mijn hoofd optilde en door de kamer gooide. Ik verrek regelmatig van de pijn en het wordt alleen maar erger als ik stress heb, zoals de afgelopen maanden. Moet binnenkort sterkere pijnstillers hebben want dit gaat bijna niet meer. Maar echt, ik verrek het om die whiplash mijn leven te laten bepalen! Dus ik ga gewoon naar de efteling met kind, dat laat ik me niet afnemen en haar al helemaal niet.
maandag 24 mei 2010 om 16:05
Fysiotherapeut vroeg ook of ik geen whiplash had/kon hebben maar het enige trauma aan mijn nek is dat ik ooit tegen een deur omhoog ben gehangen en dat ging geheel anatomisch en ergonomisch verantwoord met de wervels recht tegen de deur dus lijkt me sterk dat dat het is
Blijkt dus toch dat de nekpijn en bijbehorende klachten uit het bekken komen, raar maar waar.
Blijkt dus toch dat de nekpijn en bijbehorende klachten uit het bekken komen, raar maar waar.
maandag 24 mei 2010 om 16:13
De pijn straalt bij mij uit naar mijn armen, vingers (aan beide kanten pink en ringvinger verdoofd vaak) bovenrug, schouders, hoofd, kaken, soms het midden van mijn rug en met een beetje pech ook mijn onderrug. Als het heel erg is dan ben ik overgevoelig voor harde geluiden, wat met een kind in huis best lastig is. Ik ben die pijn zo ontzettend spuugzat en ik moet echt betere pijnstillers, want dit is niet meer te doen.
maandag 24 mei 2010 om 16:23
Tja, mag hopen van wel, anders heb ik een probleem met mijn geringe inkomen
Het helpt wel, maar is voor mij niet te betalen om elke week te gaan doen. Ik zei gisteren nog tegen Roos dat ik vond dat zoiets vergoed dient te worden eigenlijk, ter pijnbestrijding. Die massagestoelen daar werken ook goed voor mij, omdat ze met drukpunten werken en niet met dat gekneed dat mensen plachten te doen. Dat maakt het alleen maar erger voor mij.
Het helpt wel, maar is voor mij niet te betalen om elke week te gaan doen. Ik zei gisteren nog tegen Roos dat ik vond dat zoiets vergoed dient te worden eigenlijk, ter pijnbestrijding. Die massagestoelen daar werken ook goed voor mij, omdat ze met drukpunten werken en niet met dat gekneed dat mensen plachten te doen. Dat maakt het alleen maar erger voor mij.