Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Juud, wat jammer. Moest je een traantje laten?

Lieve Suze, ik denk aan je.

Enka, drukte in huize Thijmen dus! Leuk die verkoop. Ga je zelf ook je slag slaan? Oh, een puppie, dat is gaaaaaf!

Ik was net bij de dierenarts want poezen moesten ingeent worden. Wat ik wel vaag vond, ik was de enige op het hele spreekuur....
Ach, beter hoofdluis van dat mens hiernaast dan schaamluis toch?
Bambino, wat een gekke droom. Hoe gaat het nu met oma? Brussel is leuk he? Vond ik ook! Wij zijn vandaag naar Potsdam geweest. Dat was ook erg leuk. Oppas wil binnenkort kennismaken, dat is al een begin!!!! Heeft Julian twee nachtjes gelogeerd? Bij oma? Schoonfamilie komt inderdaad binnenkort niet alleen een weekend maar vier dagen. Dat wordt schrap zetten.

Helenita, wel fijn dat je wat opgelucht bent met je werk, maar wat een gehakketak. Gaan er veel mensen weg?

Bridges, gezellig het weekend! Jammer dat het niet geheel ongedwongen was.
Hè jammer Juud!

Enka: staan er ergens foto's van de pups dan? Heb ik wat gemist? Zo maar even op de groep kijken...

Jinny: Jinnyland is dus een gezond land voor dieren!

Mal: ik kan er ook niet tegen hoor, moet in ieder geval dezelfde kleur hebben!

Suze: hoe gaat het daar meis...

Hel: fijn dat ze met een beter bod kwamen, nu nog even een financiele strijd aangaan en dan heb je die strijd tenminste gehad...
Bridges, maar wel gek dat er helemaal niemand dan even met zijn gezonden dier kwam om na te laten kijken of zo...
Nee hoor geen traantje, eigenlijk alleen verwonderd dat ik mezelf zo voor de gek had gehouden.

He en een oppas, ik heb even wat gemist, vertel?
Haha op kdv heerst ook hoofdluis. Hebben ze een briefje op de deur hangen met: beste ouder(s), ik vind het erg leuk dat ik hier mag zijn! Mijn naam is Bob de luis en ik hou me graag huis in haren en jassen etc...

Vond het wel een leuke/grappige manier van zoiets vertellen.
Jin ik ga met mijn gezonde dier ook nooit naar de dierenarts hoor! Ja inentingen maar als er niest is...
en nu iedere dag kammen Bridge, of heb je een cap gekocht?
Ik blijf erbij, beter hoofdluis dan schaamluis (dat lijkt me ook erg vies).
Juud, ik kreeg via die Nederlandse dames waar ik geweest ben een mail dat via via een Nederlandse studente een oppasbaantje zoekt. Dus heb ik gemaild en hoop nu heel erg dat ze hier af en toe wil komen oppassen!
quote:bridges6 schreef op 16 oktober 2007 @ 19:16:

Jin ik ga met mijn gezonde dier ook nooit naar de dierenarts hoor! Ja inentingen maar als er niest is...Ik ook niet hoor, maar vond het zo gek dat er echt helemaal niemand anders was. Dat ben ik niet gewend namelijk.
Door die zwarte broek zie je toch geen witte onderbroek Jin?

Weet je wel zeker dat je bij de dierenarts was?

Bob de Luis? Wel onorigineel van het kdv zeg, ik vind Louis de Luis dan leuker
Dat zou fijn zijn een oppas, toch leuk die nieuwe contacten.

Volgens mij ben je eerder van schaamluis af dan van hoofdluis. Gewoon de hele boel kaal scheren en alleen wat kleren en je bed wassen. Ik wil gewoon geen van beide.
Wel door een linnen hoor. Maar dat is maar zelden want ik heb geen linnen broeken...
Nee hoor ik hou het in de gaten, maar nog geen luisjes gezien gelukkig! Moet er niet aan denken... Krijg er spontaan jeuk van...

Jin: al een idee wanneer ze komt kennismaken? Erg fijn al zeg! Hopelijk wordt het wat!
Getverderroe Juud, wat een luizige praatjes. Bah.
haha Juud dan moet je uit voorzorg elke dag maar alles alvast kammen!
Nee, Bridges, ik weet nog niet wanneer ze komt kennismaken.
Oh leuk, 9 nov hebben we een afspraak voor een pretecho, 3D/4D, heb er nu al zin in!!! Krijgen kindje niet helemaal in beeld omdat we geslacht niet willen weten, dus dat gedeelte omzeilen ze dan, maar dat maakt niet uit. Heb er evengoed zin in!
Enka, wat een leuke foto´s op msn! Inderdaad, een stoere kerel is Thijmen al zeg!
Leuk Bridge!
hey kletskousen

Heb begrepen dat het met oma wel goed ging, ze had praatjes voor 10. Ik heb het wel vaker, dat ik dingen zie en die dan uitkomen, het gebeurd me gelukkig niet heel vaak.

Jin: Hopelijk is het een leuk meisje, en als ze dan ook nog op wil passen is dat mooi meegenomen.

Hel: Fijn van het gesprek, dat het redelijk is verlopen, nu het salaris nog en dan kan je weer even door.

Kleurplaat staat er nog niet hoor, en actie ook niet, het is de bedoeling dat het van het weekend allemaal online gaat, maar of het gaat lukken.

Bridge: Leuk pretecho, veel plezier alvast.

Juud: Balen zeg. Erg he dat je jezelf zo voor de gek kan houden.
Op houden met die luizen, ik krijg jeukkkkkkkkkkkk
waar krijg je jeuk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven