Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen!

Wat een heerlijk weer is het toch steeds, ben er echt van aan het genieten.

Klein lijstje vandaag:

-Stofzuigen

-stoffen

-wc poetsen

-was vouwen

En vanmiddag wil ik even over een markt hier in de buurt lopen.

Fijne dag allemaal!
Mogguh

Gisteren een hele dag geen computer

Nou ja, heb wel heel even gegluurd en geprobeerd om uit te zoeken welke sloten er bij ons in de buurt zijn.

Niet naar de dancetour geweest. Het was geen doen met Middelste, en er liepen veel meer mensen naar dat terrein dan erop zouden passen (en ze waren allemaal groot).

Wel met een plastic bootje op de dichtsbijzijnde sloot. Die toch net iets boeiender was dan alleen maar recht op en neer

Vandaag ofwel de meren ofwel het zwembad

Gebezemd wordt er dus nooit, of het nu te koud is of te warm (respect voor de mensen die evenzogoed nog hun huishoudelijke taken doen).

Ik zie bij iedereen een fijne pinksterdag staan, alleen Jonna balen van de telefoon (een nieuwe Hyanduy om mee te touren is natuurlijk niet mis).

Nikkinuts, het lijkt me ook wel een beetje eng om zo'n tunnel te delen met snorders en brommerts.
Dancetour was vol hoorde ik Mamz.Mijn neef moest de openingsset draaien.Het was zo druk dat ze niet eens fouilleerden.Wat ik toch een kwalijke zaak vind na vorig jaar in Hoek van Holland.

Zal eens vragen of ik ze hier zo gek krijg om naar de meren te gaan.Dan kom ik je misschien nog wel tegen
HIer is allis met haar schuldgevoel. Lieverds, ik heb jullie veel te lang alleen gelaten, en ik kan ook nog eens niet veel beterschap beloven omdat het zo druk is. Ik denk dat ik maar één doorgaand topic kan doen, meer ruimte lijkt er niet te zijn in mijn hoofd, en nu ik dus vaak op het juli 2010 topic zit lukt het me niet om ook hier veel te typen.

Maar goed, lijstjes heb ik natuurlijk wel, de kinerkamer moet af, de laatste spulen van Brit moeten worden gehuisvest, en zijn ouders komen vrijdag, en dan moet natuurlijk ook alles aan kant zijn... ik moet nog geboortekaartjes bestellen, klossen onder het bed duwen ( bierkratjes, verder past er niks. Zou dat invloed hebben op het leven van mijn kind?) allerlei meuk en zooi aanschaffen, meubeltjes in elkaar schroeven, en ondertussen ontspannen enzo want ik ben inmiddels 34 weken zwanger.

hoe ist hier met jullie allemaal?
Moggûh lieffies!

Wat trots kun je dan zijn he MissM, al jouw kind ieders hart steelt en de oh's en de ah's niet van de lucht zijn!

Succes voor Sportman vandaag!!

Meren lijken mij errug koud nog Mamz!

Rainz, man weer thuis is dus nu dubbel genieten!

Its had natuurlijk de Tetteraarsmeet gisteren! Leuk gehad Its?

Zoeb, zijn de poppen bij Maleficent al uitgekomen? Oh, ik kan natuurlijk ook even op het vlindertopic kijken!

Gisteren de hele dag op het balkon gebivakkeerd, wat een genot!

Telefoon is nog steeds dood, ik ga morgen naar de winkel met het ding in de hoop dat ze iets voor me kunnen doen. En anders koop ik een prepaid en stop de simkaart daarin. Een nieuwe van hetzelfde soort is me te duur!

Zometeen ontbijten op het balkon, boek uitlezen en vanmiddag naar de meiden van Happy.

Geniet!
Voor jullie allemaal

Ik ben ook een weekend heerlijk aan het genieten. Gisteren de hele dag bij mijn vader geweest was erg gezellig ( Vriend is met A naar zijn ouders het weekend We zijn een opgesplitst gezin ) Kinderen lekker in het badje gespeeld bij Pa, daarna de grill aangedaan en lekker gegeten. Daarna heeft mijn vader ons thuis gebracht, Terror sliep in de auto, hij was zo moe dat hij niet eens merkte dat ik hem een luier om heb gedaan en in bed heb gelegd.

Daarna koffie gedronken met Pa en Tut. Pa weer naar huis, en tot mocht opblijven tot ik naar bed ging . Samen Harry Potter gekeken, en om 23.30 naar bed . Ze sliep bij mij.

Helaas was Terror om 6.30 alweer klaar wakker, en wij dus ook.

Nu wat gelanterfant, dan even een uurtje huishouden, en de rest van de dag weer lanterfanten .

Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hoi Allis

fijn dat alles goed gaat, weet je al of je een jongetje of meisje krijgt?

En je gaat al bijna met verlof, wat is dat snel gegaan!

Nog steeds helemaal happy met Brit?

Volgens mij is jouw scheiding zo'n beetje het beste geweest wat je kon overkomen (op het geregel en het geld na, maar ook dat komt wel weer goed).

Leuk om even iets van je te lezen
Buuf, ik heb volgens mij de hele dag zitten glimmen van trots
Ja klopt MissM, het had echt niet beter uit kunnen pakken dan hoe het nu gaat. Dat ik ben gaan scheiden is de beste stap ooit geweest in mijn leven. Ik ben een nare ex en een rare vriendengroep, 10.000 euro en veel kopzorgen armer, maar ik heb er een Brit, een kindje en een enwijs gelukkig leven voor terug. Ik kan me gewoon geen enkel moment in de afgelopen 8 maanden heugen dat ik me echt kut voelde, of dat ik twijfels had over mijn relatie, dat er nare woordenwisselingen waren... Ik sta elke dag nog zingend onder de douche, en ben gewoon hartstikke gelukkig!

Nu ga ik maar eens wat wassen drogen, strijken, en de zooi opruimen hier.
Allis dat klinkt erg goed. Wat fijn dat je leven zo'n andere wending heeft genomen. En je bent al 34 weken, wat gaat dat snel zeg.

Bierkratjes onder het bed heeft geen invloed op de baby hoor.

Dat doen er zo veel. Omdat het precies de juiste maat is.

Misschien dat je schoonouders het een raar idee vinden. Woont je Brit nu in Nederland?
Gelukkig maar zoeb, was al effe bang dat t kind er later alcoholistische neigingen van zou krijgen. We weten trouwens niet wat t wordt. Mensen vragen me nu nog steeds of ik "dat wil weten". Ik zeg nu maar ja, uiteindelijk wel. want de 20 weken echo is toch echt al een gepasseerd station, en als ie er uit komt wil ik wel weten wat ik heb gebaard.

Brit is afgelopen week verhuisd, en is nu voor het laatst terug naar engeland om het busje terug te brengen. hij vliegt vrijdag met zijn ouders hier heen.
Goedemorgen dames

Het was gisteren zeker gezellig, heb je wel gemist hoor zoeb. Volgende keer beter, ben ook wel nieuwsgierig naar jou ondertussen

Allis, wat fijn om te lezen dat je zo gelukkig bent. Ik ken je natuurlijk niet zo goed als de anderen maar je klinkt heel gelukkig

MissM, leuk is dat he als iedereen zo weg is van Mmetje

Mamz, je gaat toch niet zwemmen he. Het is volgens mij nog hartstikke koud. (ik heb een hekel aan koud water )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo hè, het is hier 29 graden in de zon, en 25 in huis!
Mogguh...

Allis, wat leuk om te lezen dat het zo goed met je (jullie) gaat!

Ik zou Mmetje ook wel eens in het eggie willen zien, het lijkt me werkelijk een scheetje.

Het was even wachten maar het is inderdaad lekker echt zomer nu.

Gisteren heb ik er lekker van mogen genieten, echt een leuke dag gehad met lieve vrienden. Vandaag mag ik weer werken.

Dat is in dit soort weer geen straf hoor, want ik sta lekker in de schaduw uit de wind, dus krijg op die manier ook een lekker kleurtje. Zaterdagavond kon ik het ook al zien

Voor iedereen een dikke

Ik ga nu ontbijten, douchen en zoef zoef aan het werk.
Moggû!

Allis, wat klink je goed, fijn! Houden zo!

Goldie lekker aan het werk?

Leuk dat je zo kan showen met Mmetje MissM!

Wij zijn een beetje verknetterd vandaag.

Het was warm in Druifje d'r woonplaats.

Sportman heeft het goed gedaan en ik heb lekker staan kletsen.

En staan te verbranden.

We zijn beide helemaal gaar en gaan straks naar bed.

Dan nog 1 dag werken én dan vakantie!!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Dag liefjes!

Ik kom ook weer even loeren. Het is hier hectisch, op het moment...

Druk met werk, druk privé, gezeik met ex-werk.... Even niet zoveel forumtijd dus

Maar ik denk aan jullie hoor!
668, the neighbour of the Beast
Its ik vond het echt jammer dat ik niet kon.

Misschien op de bezemmeet.
Wow, wat een drukte hier!

Blij toe, heeft iederen dus lekker genoten van het mooie weer!

Rosé! Proost!
Goed idee die rosé!
Hips!

Hhmm..... das te snel na één glaasje he?
ik heb heel netjes sap, tot zaterdag geen alcohol mee en nog eventjes op de lijn letten

(ik heb net een kleine stressfactor bedacht, wat als mijn jurk donderdag niet meer past )
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
In sap zit heel veel suiker Its! Misschien kun je beter water drinken?

Of heel veel hardlopen? Of heel veel trap op trap af? Of lopend naar je werk? Of iedere dag 3x naar de sportschool? Of alles tegelijk tot zaterdag?

Neem een rosé! Proost!
Da's heel snel Buuf!

Ik heb net mijn laatse ingeschonken en dan ga ik voorlopig mijn laatste dag werken!
Ben je op je verjaardag dan niet in het land?! Of maw. waar ga je naartoe?
We gaan donderdag weg, naar Zuid Spanje.

Jeetje wat typt dat rot zo in het donker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven