Gaan of niet?

25-05-2010 11:40 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Mijn partner is/kan vrij jaloers zijn...hij kan echt dingen zien gebeuren die er niet zijn zeg maar...even kort uit gelegt.

Wij krijgen hier dan echt ruzie om om dat hij mij dan beschuldigd van dingen die ik niet doe.

Nu hebben we binnenkort een verjaardag en ik weet dat er veel luidruchtige drukke mensen komen(waar ik zelf niet zo van hou maar dat terzijde)

Ik ben nu gewoon "bang" dat hij ook daar dingen gaat zien die er niet zijn omdat we dan een drankje doen en het erger kan worden..hoeft niet kan wel.

Als we samen zijn is er niks aan de hand, maar onder veel andere mensen(mannen)wel...ik zit er nu echt aan te denken niet mee tegaan omdat ik hier geen zin in heb ..wat vinden jullie

Ik hoop niet op antwoorden als DUMPEN want verder hebben we het leuk...
Ik zou me niet gaan schikken, omdat hij onterecht jaloers is. Dat is iets waar HIJ wat mee moet doen, niet jij. Dus gewoon gaan ja. Absoluut!
Nee, dat is een echt heel goed plan. GEwoon confrontaties (in de vorm van een feestje) uit de weg gaan door niet mee te gaan. Hoe lang zijn jullie samen? En heb je het er wel eens over gehad dat hij beren ziet die er niet zijn?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat is de volgende stap anders; kan je ook niet meer naar een pretpark/supermarkt/ vul maar in? Of kan/mag je niet meer met vriendinnen uit gaan, omdat je bang bent dat hij er een punt van maakt?
Gewoon gaan, misschien kan je je "angst" voor zijn reactie van tevoren vast bespreken..
Gewoon gaan en dit vantevoren met hem bespreken. Je kan moeilijk de rest van je leven lang contact met andere mannen vermijden als hij erbij is. Voor mij zal dit trouwens idd einde relatie betekenen maar dat terZijde
Je overweegt serieus om thuis te blijven omdat je vriend een aanstellerige kleuter onterecht jaloers is?

Gewoon gaan. Straks kun je nergens meer naartoe. Kom nou zeg. Als hij er een probleem mee heeft en zich niet kan gedragen, blijft ie lekker zelf thuis.
Ik zou in een hutje op de hei gaan wonen, alle communicatiemiddelen af laten sluiten en met niemand meer contact willen! Geen contact met andere mensen zolang je deze vriend hebt.

Hallloooo, wake up call: op deze wereld wonen meer mensen, waar je hoe dan ook contact mee zal hebben. Je kan je zelf niet to kluizenaar uitroepen, omdat je vriend dat niet aankan. Stuur hem maar naar een psych, lijkt me erg zinvol dat ie ZIJN probleem aan gaat pakken, voor jij er ook JOUW probleem van maakt!
Nope
Gelijk aanpakken dit probleem anders gaat het van kwaad tot erger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou als je het zo leuk met hem hebt, dan ga je die dingen uit de weg en ga je niet naar die verjaardag. Probleem opgelost.

Maar wordt je daar zelf gelukkig van en heb je het dan wel zo leuk met hem?

Ik probeer me een voorstelling te maken van zo'n figuur die al jaloers wordt als zijn partner naar een feestje gaat. Het is toch eigenlijk niet te geloven?

Persoonlijk zou ik me beledigd voelen als mijn partner jaloers zou zijn als ik alleen al zou praten met iemand van het andere geslacht want denkt zij nu echt dat ik bij het zien van elke vrouw meteen vreemd ga?
Gaan! natuurlijk, wat denk je anders? je laat je vrijdheden toch niet inperken door een jalourse partner die dingen ziet die er niet zijn?

Kom op zeg, als een feestje al voor problemen zorgt, wat gaat er dan nog meer gebeuren?
quote:midnight01 schreef op 25 mei 2010 @ 11:40:

Hoi allemaal.

Mijn partner is/kan vrij jaloers zijn...hij kan echt dingen zien gebeuren die er niet zijn zeg maar...even kort uit gelegt.

Wij krijgen hier dan echt ruzie om om dat hij mij dan beschuldigd van dingen die ik niet doe.

Nu hebben we binnenkort een verjaardag en ik weet dat er veel luidruchtige drukke mensen komen(waar ik zelf niet zo van hou maar dat terzijde)

Ik ben nu gewoon "bang" dat hij ook daar dingen gaat zien die er niet zijn omdat we dan een drankje doen en het erger kan worden..hoeft niet kan wel.

Als we samen zijn is er niks aan de hand, maar onder veel andere mensen(mannen)wel...ik zit er nu echt aan te denken niet mee tegaan omdat ik hier geen zin in heb ..wat vinden jullie

Ik hoop niet op antwoorden als DUMPEN want verder hebben we het leuk...

Ik vind dat je gewoon moet gaan. Als je vriend zich weer belachelijk maakt door idioot jaloers gedrag te vertonen lijkt het me zinvol daar thuis eens een goed gesprek over te hebben.

Het is niet nodig en het is zijn probleem (en jij hebt er last van) dus tijd dat hij daar aan gaat werken.

Je blijft toch zeker niet thuis omdat hij zich zo kinderachtig en idioot kan gedragen/gedraagt???

Tenzij je de ambitie hebt om een potentiele kluizenaar te worden en nergens meer heen te gaan waar mannen kunnen zijn.
Hoelang zijn jullie al samen en heeft hij misschien een goede reden om jou te wantrouwen met andere mannen?

Gewoon een vraagje..
quote:Nu hebben we binnenkort een verjaardag en ik weet dat er veel luidruchtige drukke mensen komen(waar ik zelf niet zo van hou maar dat terzijde)Waarom overweeg je uberhaupt te gaan dan?
gewoon gaan! Laat je je vriend anders maar thuis als hij er niet tegen kan dat je aandacht krijgt van anderen. Wat een kinderachtig gedrag!

Dit is iets waat HIJ mee aan de slag moet (onzekerheid?!) en jij best rekening mee kan houden maar je moet je niet alle leuke dingen gaan onthouden omdat hij er niet tegen kan.

Straks kan je nergens meer naar toe!
Bedankt allemaal...ja ik weet het dat het niet normaal is,

Hij zegt nu ook dat het niet gaat gebeuren maar ik weet gewoon dat hij later weer comentaar heeft.

Hij wil dolgraag dat ik mee ga,

Alleen spelen er nu bij mij 2 dingen..

1 is het zijn zowiezo niet zo mijn mensen en denk niet dat ik een top avond ga krijgen ten 2e... ga me nog meer niet op mijn gemak voelen door dit waar ik het nu over heb en gewoon geen zin in heb.
Spreek hem er echt ook wel over aan..en dan zegthij ja je hebt gelijk of.. ja was onzin wat ik zei..en dat is het dan.

Kijk ik kan ook weleens jaloers zijn maar je kan ook te ver gaan.

Nee hij heeft geen reden om mij te wantrouwen..hij is altijd zo geweest.
Vooral wel gaan.

Hoe lang zijn jullie samen?

Heb je hem ooit reden gegeven te twijfelen?

Als hij dingen ziet en het jou dan vervolgens moeilijk maakt, wat doet hij dan zelf op zo'n feestje? alleen maar bezig zijn met jou?

Stimuleer hem om ook andere dingen te doen dan?

En ga niet bewijzen aan hem dat zijn jaloezie onterecht is. Niets verdedigen wat je niet hoort te hoeven verdedigen.
..popcorn?
quote:elninjoo schreef op 25 mei 2010 @ 11:49:

[...]

Waarom overweeg je uberhaupt te gaan dan?Ja omdat iedereen verwacht dat hij zijn vriendin mee neemt, en het zo lullig/gek staat als ik niet mee kom...
quote:midnight01 schreef op 25 mei 2010 @ 11:51:

1 is het zijn zowiezo niet zo mijn mensen en denk niet dat ik een top avond ga krijgen ten 2e... ga me nog meer niet op mijn gemak voelen door dit waar ik het nu over heb en gewoon geen zin in heb.Als dit dan je redenen zijn, wees dan eerlijk en zeg gewoon waar het op staat en ga geen smoezen verzinnen...pfffff...het leven is niet zo moeilijk hoor!
Nope
En kan jij jezelf ook in zoverre aanpassen dat je zijn opmerkingen kan negeren en in de categorie niet belangrijk om me over op te winden plaatsen?

Maar wat je ook doet pas je niet aan zijn jaloezie aan.
..popcorn?
quote:midnight01 schreef op 25 mei 2010 @ 11:53:

[...]

Ja omdat iedereen verwacht dat hij zijn vriendin mee neemt, en het zo lullig/gek staat als ik niet mee kom...

Belachelijk dat je je daar door laat beinvloeden. Gewoon lekker thuisblijven! Je moet die mensen niet én je vriend gaat lopen zeiken: 2 redenen dus om thuis te blijven.

En ik snap dus ook werkelijk niet de reacties dat je vooral maar wél moet gaan. Waarom zou je? Je hoeft toch niet slaafs je vriend te volgen?
als je toch al niet wil ga dan gewoon niet.
Wat kan er erger zijn dan een drankje drinken... twee drankjes? En dan stocksloeber jij alle mannelijke bezoekers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven