Gaan of niet?

25-05-2010 11:40 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.

Mijn partner is/kan vrij jaloers zijn...hij kan echt dingen zien gebeuren die er niet zijn zeg maar...even kort uit gelegt.

Wij krijgen hier dan echt ruzie om om dat hij mij dan beschuldigd van dingen die ik niet doe.

Nu hebben we binnenkort een verjaardag en ik weet dat er veel luidruchtige drukke mensen komen(waar ik zelf niet zo van hou maar dat terzijde)

Ik ben nu gewoon "bang" dat hij ook daar dingen gaat zien die er niet zijn omdat we dan een drankje doen en het erger kan worden..hoeft niet kan wel.

Als we samen zijn is er niks aan de hand, maar onder veel andere mensen(mannen)wel...ik zit er nu echt aan te denken niet mee tegaan omdat ik hier geen zin in heb ..wat vinden jullie

Ik hoop niet op antwoorden als DUMPEN want verder hebben we het leuk...
quote:midnight01 schreef op 25 mei 2010 @ 11:40:

Ik hoop niet op antwoorden als DUMPEN want verder hebben we het leuk...Hoe kun je het leuk hebben met iemand die jou regelmatig beschuldigt van dingen die je niet doet?
is deze jaloerse man waarmee je het zo leuk hebt dezelfde over wie je al drie eerder topics hebt geopend dit jaar?

Die met onverklarebare krassen op zijn rug thuis komt en jou onderbuik gevoel je waarschuwd dat er iets niet pluis is?

Dezelfde man waar je begin dit jaar je al vanaf vroeg wanneer het genoeg is?

Dezelfde die veel blowt en te veel geld uit geeft?

Is het diezelfde man die nu ruzie met jou zoekt en dingen ziet die er niet zijn met andere mannen?

Wat is er verder zo leuk aan jullie relatie dat je hem niet zou dumpen?
Tja, als je niet wil gaan is dat je goed recht. Als je vriend een beetje lief is, snapt hij dat wel.

Soms doe je dingen voor je partner die je zelf niet perse leuk vindt. Je zegt dat hij heel graag wil dat je meegaat. Okee, dat zou een reden kunnen zijn om te gaan. Moet hij natuurlijk niet lopen zeiken als jij gewoon gezellig met iemand een praatje maakt.
quote:liselore schreef op 25 mei 2010 @ 11:58:

is deze jaloerse man waarmee je het zo leuk hebt dezelfde over wie je al drie eerder topics hebt geopend dit jaar?

Die met onverklarebare krassen op zijn rug thuis komt en jou onderbuik gevoel je waarschuwd dat er iets niet pluis is?

Is het diezelfde man die nu ruzie met jou zoekt en dingen ziet die er niet zijn met andere mannen?

maar hij is sow lieeeef
Ik zie hier reflectiegedrag!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:liselore schreef op 25 mei 2010 @ 11:58:

Maar waarom hou je dan van hem?

"Ik weet het niet "
quote:Fame schreef op 25 mei 2010 @ 12:15:

Ik zie hier reflectiegedrag!En de definitie daarvan is?
quote:yoyo2 schreef op 25 mei 2010 @ 12:21:

[...]

En de definitie daarvan is?Naar aanleiding van de andere topics van TO over het gedrag van haar vriend. Vreemde krassen op zijn rug??? En dan haar betichten van potentieel vreemdgaan?
dubbeltjes
quote:dangeensuus schreef op 25 mei 2010 @ 12:08:

[...]

maar hij is sow lieeeefJa echt een lot uit de loterij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
O ja, TO, hoe gaat het met je zwangerschap? IS je vriendje bang dat je met kind en al de kuierlatten trekt?
het is trouwens een serieuze vraag hoor....

Hebben we het hier nog steeds over dezelfde man? en zoja.... wat is er zo leuk aan jullie relatie dat je je alarmbellen wilt negeren, je bij de gedachte naar een feestje te moeten gaan met hem al druk maakt, en door blijft modderen in een relatie waarvan je een tijd geleden je al af vroeg of het niet eens genoeg was.

Wat levert deze relatie jouw op?
quote:Fame schreef op 25 mei 2010 @ 12:24:

Naar aanleiding van de andere topics van TO over het gedrag van haar vriend. Vreemde krassen op zijn rug??? En dan haar betichten van potentieel vreemdgaan?

Ik begrijp je

Het is alleen niet te vinden in de van dale en op google.

Maar lekker offtopic
hmm, en welke spoken ziet je vriend dan allemaal?

Denkt hij dat elke man met jou flirt? Dan moet hij zijn vrienden dan maar op aanspreken, want ik begrijp dat het een feestje van zijn vriendenkring betreft.

Verder eens met de anderen. Als dit dezelfde is waarover je al meerdere topics hebt geopend (waaronder een op-stel-en-sprong zoektocht naar een ander huis), vraag ik me oprecht af of jullie elkaar wel gelukkig maken.
TO, is het pas sinds je zwangerschap, dat jaloerse gedrag, of was het daarvoor ook al?
Gewoon gaan, en je niets van hem aantrekken!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Je zegt: Hij kan echt dingen zien, die er niet zijn

Volgens mij is dat pure projectie, want als ik net naar een van je andere topics kijk, zie jij juist dingen die er niet zijn, bij je partner?
Ooit was ik getrouwd met zo'n jaloerse man. Daar is echt niet mee te leven, ook al is het verder dan leuk.

Als we samen op een terras zaten begon hij: Ik zie wel dat je naar die leuke man kijkt. Die ik dus helemaal niet had gezien...

Als de tuinman bezig was in de tuin en ik dronk koffie met de tuinman, was hij jaloers.

De monteur van de wasmachine die de wasmachine kwam repareren, hij was jaloers...

Hij had een eigen (Shoarma)zaak, als een mannelijke klant gewoon een praatje met me maakte (in het weekend hielp ik wel eens): hij was jaloers.

Geloof me, dit wordt alleen amar erger...

Achteraf (na de scheiding): Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Wat bleek: Meneer ging zelf vreemd...
quote:binkie14 schreef op 25 mei 2010 @ 12:43:

Gewoon gaan, en je niets van hem aantrekken!Als ze zich niets van hem aan zou trekken, dan zou ze juist niet gaan omdat ze de mensen die komen niet moet
quote:Nammma schreef op 25 mei 2010 @ 12:54:

Als we samen op een terras zaten begon hij: Ik zie wel dat je naar die leuke man kijkt. Die ik dus helemaal niet had gezien...Als mijn vriend dat zegt, dan zeg ik dat hij een goede smaak heeft
quote:midnight01 schreef op 25 mei 2010 @ 11:40:

Ik hoop niet op antwoorden als DUMPEN want verder hebben we het leuk...

Het is anders wel het eerste waar ik aan dacht door alleen de eerste alinea van je OP te lezen.

En als ik wat andere bijdragen van je lees, vraag ik me helemaal af wat er leuk aan deze man is.
Is "Run Forest Run" al gezegd? Zo niet, bij deze en van harte.
Hij komt met vreemde krassen op zijn rug thuis...en jij zou niet naar een verjaardag kunnen gaan??
Hij zou een vrouw moeten nemen met een boerka.
quote:Groll schreef op 25 mei 2010 @ 13:14:

Is "Run Forest Run" al gezegd? Zo niet, bij deze en van harte.Nee, want ze hebben het verder zooo ontzettend leuk samen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven