Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
Ik kan gelukkig redelijk zelf bepalen wanneer ik naar huis ga. Zeker nu ik hier stop. Heb genoeg vrije dagen staan. Ik heb ook honger, helemaal sinds ik de taarten heb gezien.

Ik leren? Jij niet? Ik moet eerst nog een huis met keuken vinden daar in het noorden!
Misschien kunnen we het dan samen leren,
is prima.........ben jij een beetje een keukenprinses?

Is het moeilijk denk je?
Neuh, niet echt een keukenprinses, maar het is wel moeilijk denk ik. Bovendien schijn je nogal wat materiaal te moeten inslaan.
Nee hoor valt volgens mij reuze mee ( als ik me er ook mee mag bemoeien). Vriendin van me heeft van haar aanstaande zo'n taartenworkshop gekregen en die had echt een heel mooie taart gemaakt. Is een beetje crea met marsepein zijn.
Tuurlijk mag jij je ermee bemoeien. Of wil je ook meedoen? Gaan we met zn allen zo iets maken. lekker!
jaaaaaaaaaaa...met z'n allen.........maar eh.......materiaal?? Dan moet ik me er echt nog in gaan verdiepen.

taartenworkshop? Wist niet dat dat ook bestond.
heb een foto van mijn buik op mn hyves gezet!
Mooie foto, mooie buik, maar nu moeten wij dat ook gaan doen zeker?

Mag ik wel eerst al mn spekjes aan de kant gooien, haha
pfffffffff............mijn kont is ondertussen net zo groot als mijn buik hoor!

Zuslief heeft de foto gemaakt.
Volgens mij worden dat soort workshops door het hele land gegeven. En daar leer je dus dat soort taarten maken met marsepein bekleed en met figuurtjes van marsepein er op geboetseerd en zo.

Ga zo eens even een foto kijken. Zal er binnenkort een van mij plaatsen. Had me voorgenomen om nu regelmatiger een buikfoto te maken dan bij dochter, maar tot op heden blijf ik zwaar in gebreke.
Visje en Caro gefeliciteerd met jullie mooie echo!! Super joh!

Fijn Visje dat ze even extra de tijd hebben genomen en ik hoor op m'n werk ook vaak dat het buikje wat groter is niks om zorgen te maken dus. En een jongen... leuk joh! Een koningsgezin!

Caro en jij en meisje, ook super leuk! 2 zusjes. Ik zie je dochter echt al voor me als trotse grote zus.

Ik moet nog 1 nachtje slapen voordat ik de echo krijg. Ik heb momenteel goede afleiding door de voorbereidingen van de vakantie dus ben ik er niet zoveel mee bezig. Vindt het natuurlijk wel erg spannend. Ik heb de echo pas om 17.00

Eileen wat een mooie buikfoto heb je geplaatst op je hyves. Een flinke buik heb je al, prachtig hoor!

Met mij gaat het goed. Ik heb vandaag alleen iets te veel gedaan. M'n man heeft weer gewerkt dus ik had de zorg voor m'n dochter. Daarbij heb ik nog gehopt voor de vakantie. NU heb ik wel een beetje last gek he haha. Vanavond ga ik niets meer doen en op tijd naar bed.

Kloontje, laat je nog even weten hoe jou echo was?

Ik zal morgen ook laten weten hoe het gegaan is. Daarna gaan we lekker op vakantie (morgennacht)
Ja, hallo...voor taarten bakken moeten jullie bij mij zijn hoor! Hoewel het door drukke peuterzoon en zwangerschap de laatste tijd weinig van komt is dat echt mijn hobby. Inderdaad, van die echte, met marsepein en botercreme...(gek genoeg vind ik het onwijs leuk om te doen maar ben ik qua eten geen taartenmens). Ik heb een aantal creaties op mijn hyve staan, dus diegenen van jullie met wie ik al vriendjes ben kunnen die in mijn albums bekijken.
Marly, heel veel plezier en succes morgen bij de echo. Wilden jullie nu weten wat het is? Ben het af en toe even kwijt.

Waar gaan jullie naar toe op vakantie? Of heb ik dat gewoon gemist? Sorry in dat geval.

Happy, kunnen we dan bij jou geen workshop doen?? Ik zal eens kijken of wij al vriendjes zijn. Volgens mij nog niet. Ben zo slecht in nicknames vs echte namen. Zo niet, ga ik je zeker vriendje maken want wil wel even watertanden bij lekkere taarten.
Caro, gefeliciteerd met je meisje! Wat leuk dat je dochter nu een zusje krijgt. Wat zal je opgelucht zijn dat alles goed is, kan je vanavond eindelijk lekker slapen!

Visje ook van harte met het goede nieuws. Leuk dat je straks van elk 1 hebt!

Kloontje, hoe ging het bij jou? Jij had m toch ook vandaag?

Wow Eileen, ben jaloers op jouw mooie buik zeg! Ik wou dat ik al zo'n mooie ronde buik had... Ziet er echt heel mooi uit!

Het is maar goed dat ik nu pas kom lezen en niet vanmiddag al, dan had ik ook de hele middag zin in taart gehad! Ik vind het ook heel erg leuk om leuke en lekkere dingen te bakken. Wil daar eigenlijk een soort van zondag ritueel van gaan maken en dan ook af en toe iets gezonds tussendoor maken natuurlijk

We gaan dus met z'n allen op cursus bij Happy! Ik wil ook een marsepein taart kunnen maken, die zijn zooooow lekker en vooral ook mooi!
Het wordt al gezellig druk in de keuken van Happy
Daar ben ik dan :D en ja ik had vandaag ook DE echo :D

En ik ben helemaal verliefd!!

We krijgen een jongen :D:D:D

De baby was super, super druk dus het was allemaal best lastig om het goed te kunnen zien. Tot nu toe dacht ik niets gevoeld te hebben tot ik tijdens de echo een vreemde vlinderachtige trilling door mijn buik voelde, precies op dat moment zag ik de baby even zijn beetjes strekken en zich even afzetten tegen mijn buik! Nu weet ik dus hoe het voelt en ik voel het al de hele dag, zo fijn!

Dus nu is het echt, we krijgen een jongetje... wel even wennen hoor, een meisjes naam, daar waren we het al ongeveer over eens maar een jongens naam. Poeh... nouja ik ben helemaal in de wolken!!
Ik was trouwens sinds gister wel super zenuwachtig voor de echo, je weet het toch allemaal maar nooit he.

Gister heeft mijn vriend zijn dochter zich nog even hard afgezet op mijn buik toen ze anders wilde gaan zitten. Perongeluk natuurlijk maar heb toch wel de hele dag een zere buik gehad. (ook doordat je er op let natuurlijk).

Maar goed, het maakte het allemaal wel extra spannend, die zere buik, dat afzetten, wat als...

Maar gelukkig was alles goed :D
Kloontje jij ook gefeliciteerd met de goede echo. En natuurlijk met jullie zoontje. Ik vond het ook wel reuzespannend, vandaar dat ik waarschijnlijk ook om 3:00 uur wakker was vanochtend.

En was hartstikke nerveus vooraf. Ook toen ik daar al lag en vooral toen ze zo grondig het hartje bekeek.

Moet zeggen dat ik me nu wel enigzins gerust gesteld voel, alleen dat buikje blijft een beetje malen. Kan er gelukkig geen horrorverhalen over vinden als ik google en mezelf kennende is dat maar goed ook. Ik moet er gewoon op vertrouwen vanaf nu dat hij gezond ter wereld komt.

Jongensnaam hadden we de roepnaam nog op de plank liggen van zwangerschap dochter. Man zei ook gelijk: " Nou dat is in ieder geval 1 probleem minder." Tja zo kun je het ook zien.......

Nu mag ik me gaan richten op de styling van de babykamer. Maar wat is leuk voor jongens..... Bij dochter ben ik helemaal los gegaan in het roze ( zal wel eens kijken of ik een foto van haar kamertje op de hyves kan zetten) met hartjes en glitters.

Kan mezelf nog niet voorstellen als moeder van een knul.

Heb gelukkig nog even om daar aan te wennen.
Bapauw, hahahahaha muts ik dacht dat jij had gezegd dat het een knul zou worden maar las terug op hyves dat je juist een meid had gezegd

Caaaaaat nog een meid, gefeliciteeeeerd! En wat heerlijk dat het goed is! enne naam is er hoor, wij houden de naam aan die ik op hyves had gezet *hihih voor de meelezers * En jij??? Heb jij jouw 10kg aan mij geplakt? Want them back?

Visje gefeliciteeeerd met jullie knul! Fantastisch die foto's! Zet je ze nog op hyves?

Babouche, hoe gaat het vandaag met jou?

Eles, gezellie dat je er ook weer bent!

Eileentje, botercreme is lekker! Maar marsepein met vruchtjes ook! Ik leen mij wel voor een workshopje Ik zal straks wel een fotootje plaatsen van de taart van mijn lief, als ik hem kan vinden Jij morgen de echo, heb je er zin in?

Marly, doe je wel een beetje rustigaan met jezelf! En morgen succes met de echo! En daarna heerlijk op vakantie

Happy, vriendin! Jij maakt, ik eet?

Anneke ook al van de bak Zondagsritueel, dan groei ik dicht! Me loves kokerellen zowel echt voedsel uit div landen als high tea voedsel als koekjes en taart. Ik ben alleen a crea met marsepein, dat laat ik aan den man over (die overigens ook de rest heeeel goed kan )

Kloontje een kleine knul, gefeliciteerd! En leuk dat je het popje ook hebt gevoeld nu

Gwen, jij morgen ook de echo, laat je weten hoe het was?

Ik ben net terug van de gyn voor de normale controle. Heb meteen even de zwangerschapsverklaring meegenomen voor mijn uwv aanvraag (lang leven de p&o die ik zelf doe ) zodat ik dat kan afmaken volgende week. Ons kleine meisje was druk aan het zwaaien en we mochten weer even hartje luisteren. Allemaal helemaal goed. Donderdag de 20 weken echo, toch nog steeds even spannend
Moet nu weer naar hyves voor de naam van Tjeemp
sinterklaastaart van lief
quote:Tjeempie schreef op 25 mei 2010 @ 19:25:

sinterklaastaart van lief Mjammie doet ie ook aan bestellingen/ thuisbezorgen ( regio midden zeeland)
hahahaha wie weet als je lief kijkt! Hij heeft kokkerelzin dus daar zal het niet aan liggen Hij staat nu vanilleijs te maken. Hij heeft bedacht dat hij voor morgen Thais voor mij gaat koken. Tom ka kai (kippensoep met cocosmelk) fried rice (soort nasi) komkommersalde (is heel zoet met een spicey bite) thaise sate en toe gebakken banaan met roomijs. Welkom kilo 12 denk ik..... Waarom de man geen ander beroep heeft gekozen is mij een raadsel.

Maarre jouw mannetej doet toch ook kokkerellen? Of vergsi ik mij nou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven