Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemiddag!



Druifje,wat een aso vent zeg!Fijn dat jullie zo genoten hebben.Ging het slapen met het mannetje ook goed?Ik wilde je al het een en ander gaan uitleggen voor de r4 kaart,maar ik denk dat I'ts dat beter kan.Zou je die spellen ook kunnen mailen?Zoja dan heb ik er wel wat voor je.

Zoeb,succes in het ziekenhuis vandaag.Ook voor manlief!

Allis,zwaaizwaai.Ik las dat het allemaal goed gaat met je!Fijn om te lezen dat jij en Brit zo gelukkig zijn samen.Nu nog de laatste loodjes van de zwangerschap.Spannend!



Hier hadden we vanochtend een hele miereninvasie!Brrr!Huiskamer,keuken en zelfs in de toilet.Ben dus de hele ochtend al bezig met uitroeien van die viespeuken.:(

Vanmiddag nog even naar de pedicure.



Mamz,ik was niet op de Meren.Kreeg visite dus Ukkie en vriendinnetje hebben hier in het badje gezeten en s'avonds lekker de bbq aangestoken.Wel iets teveel trappist op



Bor,ik moet je nog mailen,en Goldie ook trouwens.Hopelijk heb ik daar vanavond tijd voor.Nichtje komt slapen,broer heeft sleutel andere huis al gehaald dus die zijn druk bezig.Update met pikantere details volgt op bh
Alle reacties Link kopieren
Hello!!



Zoeb, sterkte vanmiddag en deze week.. lijkt me inderdaad wel weer een heel spannende week. Krijg je wel snel/direct uitslagen of moet je daar lang op wachten?



Heb een heerlijk weekend gehad, veel buiten en de computer eigenlijk niet aangehad. Nu even een beetje in mineur.. kat is vanmorgen bij de dierenarts geweest en hij heeft 2 bultjes die de dierenarts niet helemaal vertrouwt. Er zijn nu puncties gedaan en over een week/10 dagen krijgen we daarvan de uitslag. Hij is niet heel jong meer dus je weet dat zoiets kan gebeuren maar.. mn maag draait 3x om bij het idee dat ie er niet meer zou zijn. Natuurlijk is dat op de zaken vooruit lopen maar ik maak me echt zorgen.. suf he dat je je zo kunt hechten aan zo'n dier. Ik hoop echt heeeeeeel erg dat het allemaal meevalt.



Nikki, lekker vakantie!! Hoe lang ga je?



Nou ik ga ff proberen mn gedachten te verzetten en te werken. Even mezelf schoppen!!
Alle reacties Link kopieren
Allis, leuk om even van je te horen en nog leuker dat het goed met je gaat!!

Wel balen van die monteur, is ook zooooo voorspelbaar he met die types... ik hoop dat ie nog komt..
Alle reacties Link kopieren
Gelf dat is inderdaad rot nieuws. Ik hoop met je mee dat het meevalt.



Vrijdag heb ik een afpraak op de mammapoli. Dan krijg ik de uitslag, maar ik denk dat het wel goed is allemaal.



Morgen manlief nog. Die moet dan maandag pas naar de oncoloog. Pffft dat het zo lang moet duren. Dat is helemaal een stresskip nu.



Coe weet je dat mieren hele schone beesten zijn. Ze ruimen je rommel op.

Wil niet zeggen dat ik ze in huis wil hoor.
Alle reacties Link kopieren
Yeah! Nikki heeft vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Ik hoop ook op goed nieuws voor jullie Zoeb!

Wel balen dat het allemaal zo lang moet duren bij je manlief.



Ik hoop ook op goed nieuws Gelf!

We gaan 3 weken weg, vanavond maar eens beginnen met de koffers.

Ik ga eerst ff uitpuffen op de bank, ben vannacht 'ziek' geweest.

Maagkramp en mijn darmen waren ook op hol geslagen.

Ik heb vannacht een uur met een emmer op de wc gezeten.

En nu dus een beetje gaar, moe en suf.

En koken, dat moet ook nog gebeuren hier, misschien krijg ik Sportman zo gek.

Die is zich nu aan het inschrijven voor de Ironman van Lanzarote.

We moeten nu nog op vakantie en hij is al bezig met de vakantie voor volgend jaar.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 25 mei 2010 @ 18:55:

Yeah! Nikki heeft vakantie!

YeaH

Moet morgenavond nog wel naar een werkbespreking.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Lekker uitgerust vandaag, hoop dat ik me morgen weer wat fitter voel (er zit dan in elk geval weer een massage van de fysio in).



Gelfling, ik hoop dat die bobbeltjes goedaardig zijn.

Nikki, fijn, alleen nog maar een werkbespreking (gaap)

Zoebie, snap best dat man een stresshaan is. Dat zal ook nog wel even duren voordat hij zich vrij voelt bij de oncoloog.

Druifje, wat een lummel. Gelukkig heb jij een stoere onverstoorbare vent.

Coebergh, bbq klinkt niet verkeerd Ben je de mieren al de baas?
Het is gelukt met de spelletjes hoor!!! Het probleem is, dat ik het wil kunnen zonder de aanwijzingen te lezen



Nikki, vakantie!!! Klinkt goed.
Alle reacties Link kopieren
Even een zwaai. Morgen nog werken en dan verlof, dan heb ik vast meer tijd om hier te zijn



Dikke voor jullie!



Its, is zaterdag nu de grote dag?
Mamz,dan kom je in de grote vakantie lekker een keer bbqen met je jongens!Die zullen zich hier vast vermaken



Nik,lekker,vakantie!Maar zo te lezen mag je pas donderdag met je pootjes omhoog



Fussie,voor jou schiet het ook al op.



Ik heb weer zachte voetjes,knalpaars deze keer



Mieren zijn iig uit huis verdwenen,in de tuin ook gestrooid anders lopen ze zo weer binnen.En ook al zijn het schone diertjes,ik gruwel ervan om ze in kolonne over mijn aanrecht te zien lopen.
Alle reacties Link kopieren
Moggûh lieve lieffies!



Ik hoorde gisteravond dat wij op onze eerste vakantiedag, op Schiphol, begeleid en gecontroleerd worden door mijn stoere nicht die mareschaussee is! Persoonlijke begeleiding!



Ixsje komt zo, bijna benieuwd hoe het met zijn bolletje gaat.

Nu even bijlezen en thee!



Geniet!
Moggu!



Buuf,Ixsje nog heel?



Oudste 2 zijn naar school.Ukkie en nichtje mogen zometeen mee boodschappen doen.

En ik vind het koud vandaag!



Fussie geniet van je laatste dag werken!Straks heerlijk genieten van je verlof!
Alle reacties Link kopieren




Routine's

Bedden verschonen ( Bwuh )

Strijken. ( Yay, 3 kleine wasjes , gaat lekkah )

Met Tut boodschappen doen want die gaat naar de efteling morgen op schoolreis ( )



Fussie ! Genieten idd van je laatste dag, en daarna van je verlof

Coebergh, het ís koud. Verdorie. Heel het weekend in de zon gehangen, lekker bij gekleurd. En nu weer een longsleeve, lange rok en dikke sokken aan. Getver.

NIkkie lekker vakantie.

En Itskie gaat idd zaterdag trouwen. Ik heb er zin an .



Fijne dag allemaal



( Oh oh oh, Terror is echt zindelijk. Echt zindelijk ! Hij poept en plast op de wc ! 's nachts nog wel een luier, maar ook die lijkt steeds minder vol te gaan zitten. Men wat ben ik opgelucht. Ik kneep hem wel hoor, bijna vier en weigeren zindelijk te worden is niet handig ivm school )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Ik vind het ook koud Coe, bah.



Wat luxe Buuf, persoonlijke begeleiding.

Wij vliegen vanaf Rotterdam, heb je niemand voor nodig.

Alles ok met Ixje?



Ik ga weer eens verder mer koffers inpakken.

Fietskoffer met boeken én fiets is al klaar, de rest nog niet.



Fuss, geniet van je laastste werkdag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Warm, koud, warm, koud ... doe mij maar bbq bij Coebergh in de tuin van de zomer.



Fijn dat Terror zindelijk is, Boro En tut boft..

Ik heb er ook zin in zaterdag, moet nog wel uitzoeken of het lukt om op tijd voor de plechtigheid te zijn (ov gedoe en zo). En iets leuks in elkaar frutsen om bruid of bruidegom in de handen te drukken.

Fussie, hartstikke super dat je aan je verlof mag beginnen!



Vandaag:

Studieboeken highlighten

Afwas

Fysio

Frutselspul

Woensdagmiddaggedoe.
Alle reacties Link kopieren
Brrrr, goeiemorgen allemaal! Wat is het koud opeens weer....



Fus, lekker dat je nu bijna verlof hebt. Dan wordt het rustig(er) aan doen denk ik een stuk makkelijker.



Buuf, veel plezier met Ixje vandaag.



Its, ben je erg zenuwachtig voor zaterdag?? Ik zal voor je duimen dat je mooi weer hebt, zou moeten kunnen toch zo eind mei. Maar.. het wordt vast hoe dan ook een hele mooie dag!!



Vandaag ga ik:

- werken natuurlijk

- sporten

- eh.... verder weet ik het nog ff niet



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Boro, wat gaaf dat Terror zindelijk is!! Dat vergat ik nog bijna te zeggen
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Zaterdag is inderdaad de grote dag. Ik ben nog steeds niet echt zenuwachtig geloof ik. Ja een beetje voor het weer, omdat ze regen voorspeld hebben. Maar we hebben nu tenten gehuurd en die kunnen dus eventueel opgezet worden.



vandaag nog werken en dan twee dagen lekker rustig aan doen en vooral mezelf laten verwennen



Fuss, bijna verlof, lekker genieten (en open op een beetje goed weer)



buuf, geniet van ixsje



Boro, wat goed dat terror zindelijk is en wat een leuke dag gaat Tut tegemoet (en natuurlijk een dikke knuffel voor jouw)



Mamz, we vinden het al leuk als je er bent. Dus niet teveel je best doen hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Mogguh maisjes...

Wat een K-weer.

Ik stond al op de tennisbaan, maar toen het ging regenen zijn we terug naar huis gegaan.

Hier is genoeg te doen na zo'n 4 dagen amper thuis te zijn geweest. .

Ik moet heeeeeel nodig boodschappen doen (Oudste riep gisteren 'echo' in de koelkast en ik zweer jullie dat het terugkaatste) én:

Ik ga zo meteen naar de Hema om rolgordijnen te bestellen ! Ja ja, na 5 jaar tegen mijn zin tegen lamellen aan te hebben moeten kijken komt er nu eindelijk wat ik vanaf het begin al wilde.



Even uit mijn hoofd:

Itskie, hoe is de weersverwachting voor zaterdag?

Spannend hoor! Het wordt vast een prachtige dag!



Boro, geflissiteert met een zindelijke Terror.

En ik weet hoe het voelt om je Troela voor het eerst in zo'n bus weg te moeten zien rijden...



Spannende week voor jullie alle twee Zoeb. Ik duim voor een goede uitslag voor beiden!



Coe, zullen wij proberen vrijdag te meeten?

Ik geloof dat er dan niks op het programma staat hier.



Fuss, ik vermoed dat jij het vandaag heel erg leuk, maar ook een beetje vreemd hebt zo op je laatste dag voor je verlof.



Allis, is de monteur nog geweest?

(En wat klink je goed!)

Nikki, veel plezier op vakantie!!! In Zuid-Spanje is het weer veel beter dan hier!



Buuf, gezellig met Ixje aan het keutelen?

En laat je hem heel?



Gelfje, werken en sporten vind ik een heel mooi lijstje hoor



Oke, to do:

Gordijn afhalen en meenemen naar de Hema, om de goede kleur te kiezen

Naar de Hema .

Boodschappen

Stofzuigen

Overhemden strijken



Tot later!
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini schreef op 26 mei 2010 @ 08:55:





Routine's boven gedaan

Bedden verschonen Gedaan ! En gelijk het oude beddengoed in de wasmachine

Strijken. ( Yay, 3 kleine wasjes , gaat lekkah )

Met Tut boodschappen doen want die gaat naar de efteling morgen op schoolreis ( )



Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Lekker Fus eindelijk verlof. Wat een kl... weer. Het regent weer eens en het is 12 graden kouder dan gisteren. Absurd gewoon.

Manlief heeft alle onderzoeken gehad. Er was iets te zien op de echo van de lever. Er werd flink gemarkeerd op steeds één punt van verschillende kanten. Maar volgens mij was dat de vorige keer ook?? (Zegt zij hoopvol). Ik heb het wijselijk verzwegen voor manlief. Die was behoorlijk zenuwachtig. Tot maandag wachten voor de uitslag. Alleen niet slim. Ik heb een afspraak bij de oogarts om 9.40u en manlief moet om 11.20u bij de oncoloog zijn. Dat gaan we dus niet redden als ik moet oogdruppelen. Ik ga mijn afspraak dus verzetten. Druk weekje.



Its het gaat er nu wel hard op aan hé.



Bor wat goeoeoed van Terror dat hij nu zindelijk is. Bij jongetjes duurt het altijd wel wat langer dan bij meisjes.

En ik heb ervaring. Alleen mijn oudste zoon was met 2 jaar al zindelijk. De anderen hebben er ook tot bijna vier jaar over gedaan. Maar het is helemaal goedgekomen hoor.



Ik heb helemaal nergens zin in met dit rotweer. Blugh
Alle reacties Link kopieren
Ligt dat aan jongens ? :-) Tut was met 2 jaar zindelijk, in een vloek en een zucht. Ik had geen luiers meer en zei: "Joh, mama heeft geen luiers, ga jij vandaag op de wc plassen en poepen ?" En zo geschiedde.



Terror heeft me tot wanhoop gedreven ( die naam he, Terror,ik vraag er natuurlijk om ) , door gewoon consequent niet te gaan. 10 natte broeken was niets. Tot hij in zijn broek poepte, en hij geen onderbroek aan had, de poep gleed zo langs zijn benen ( sorry voor het gore verhaal ) , dat vond hij zo goor dat ie gelijk op de wc ging poepen. Plassen duurde wat langer, en ik heb hem uiteindelijk omgekocht met een grote doos klei , want hij kon het wel maar vertikte het gewoon. Etter.



Zo, nu de routine's beneden.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Spannend Zoeb, wordt een lange week voor jullie denk ik.



Leuk Boro, naar de Efteling!



Joehoe Goldie, eindelijk gelukt!



Koffer 2 is klaar, nog 1 te gaan.

Verder moet ik vandaag,



- Huis opruimen en vakantie proof maken.

- Briefje schrijven voor ouders en schoonouders.

- Naar het centrum, ff bijkletsen met vriendin.

- Naar het werk, werkbespreking doen.

- Naar vriendin, in d'r nieuwe huis kijken.

- Handbagage tassen opzoeken en vullen.

- Laatste was draaien en opruimen.



Aardig lijstje, ik ga weer aan de slag!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Tjonge Zoebie, da's een lekker ziekenhuis weekje...

En weer even heel spannend ook, ik hoop dat alle uitslagen goed zijn. Jullie hebben wel een beetje rust verdient zo ondertussen.



Nog even in het algemeen, is er eigenlijk een datum geprikt voor een bezem-meet in juni of slaan we juni over? (misschien heb ik gewoon niet goed opgelet hoor, dat kan.. ik zal ook weer eens op de BH kijken)



Ok, ik ga weer verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven