Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Nik, je hebt vakantie hoor!! Ik vind het een veeeel te groot lijstje voor iemand met vakantie.
Alle reacties Link kopieren
Bezemmeet is in juli Gelf. ik zal eens kijken welke meeste stemmen gelden.
Alle reacties Link kopieren
quote:gelfling schreef op 26 mei 2010 @ 10:49:

Nik, je hebt vakantie hoor!! Ik vind het een veeeel te groot lijstje voor iemand met vakantie.Ik weet het, maar schoonouders komen de post en planten doen en ik moet mijn goede naam in stand houden hè!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Zo mijn afspraak voor de oogarts is verzet naar dinsdag. Een recept is besteld, dus ik heb mijn plicht weer gedaan voor vandaag. Is manlief ook weer gerust gesteld.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg spannend Zoeb.

En dat je dan nog bijna een week op de uitslag moet wachten.



Ze zijn besteld!!!

Wel eng hoor en helemaal niet leuk eigenlijk, zo alleenig een kleur moeten kiezen...

Nou, ja nu moet iedereen het gewoon doen met wat ik gekozen heb.

Ik vond het mooi, dus.



Nu wacht ik even tot het weer wat opklaart. Dan moet ik echt boodschappen halen. Er is nog brood, dus tussen de middag hebben we nog wel wat te eten.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, ik heb mijn te dure zonnebril weer gevonden!



Ben helemaal blij!

En ik heb twee broeken gevonden waar ik het bestaan niet van wist.

Broek 1 past prima, doe ik morgen aan. Broek 2 is te klein maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik 'm aan moet naar het feest van Sportman zijn werk, begin september.

De kaartjes zaten er nog aan en ik wist wel dat ik ze had, maar had ze lang niet gezien.

En ze lagen niet eens bij de zonnebril.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ha die Nikki. Ik heb ook altijd zoiets. Vind ik iets met de kaartjes er nog aan en dan pas ik het niet meer.

Nu zakken al mijn broeken af. Dat is een goed teken.
Alle reacties Link kopieren
Oh Nik en is die zonnebril niet toevallig van mij? Ik ben sinds gisteren de mijne kwijt. Spoorloos. En ik kan niet zonder dat ding. Ik rijdt nog auto met zonnebril als het regent.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb ook altijd en eeuwig mijn zonnebril op. Ik vind de lucht snel te fel.



Afzakkende broeken Zoeb? Da's mooi.

Daar kan ik op het moment helaas niet over meepraten.



Nikki, Tjonge jonge...
Alle reacties Link kopieren
Lijstje is afgewerkt, op zich waren de kinderen prima met zichzelf bezig maar wat een herrie in de tent, en je kunt er niks aan doen als het regent. Oudste was met het bootje weg en heeft zich prima vermaakt op het water. En ben ongeveer een halve middag bezig geweest met rondrennen voor een gekneusde vinger, die uiteindelijk alleen maar in mooie oranje tape zit. Morgen toch maar een afspraakje met de dokter, het is al sinds zaterdag hommeles met die vinger (of Middelste is een piepert).



Goldie, waarom eigenlijk niet de rolgordijnen uitgekozen samen met een huisgenoot (al is het maar Troela)?

Zoebie, 'iets' op de lever klinkt niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Even een snelle ego-post hoor, want ik kom maar niet aan forummen toe. Ja, gister, maar toen zat ik op het songfestivaltopic

Da's mijn favoriete jaarlijkse zelfkastijding, ofzo. Want ik vind het ver-schrik-ke-lijk, maar ik kijk elk jaar. Leg dat eens uit?



Lijstje voor vandaag;

- werken (done)

- naar de stad voor mascara en outfit (done)

- koken (done)

- afwassen (done)

- naar schoonouders wat rommel ophalen

- stofzuigen.



En ik ga toch maar vandaag stofzuigen, dan is het netjes. Tenminste, als ik straks de fut nog heb....
668, the neighbour of the Beast
Zo,toch wel weer een heel ander ritme met zo'n prul erbij!Wel heel gezellig!Morgenvroeg word ze weer opgehaald.



Gold,vrijdag heb ik begrafenis van oom van vriend in Drenthe dus ben er mooi de hele dag zoet mee.Door alle shit wilde vriend eerst niet gaan.Maar vandaag zei hij dat hij toch wilde gaan en of ik mee wilde.Volgende week zou wel kunnen.

Mamz,gekneusde vingers kunnen wel erg pijn doen!



Ik ga nog even aantutten en dan gaan de kleinsten zo naar bed.Rust
Alle reacties Link kopieren
Balen Coe, begrafenissen... Ellendig altijd. Een oom waar jullie goed contact mee hadden?
668, the neighbour of the Beast
Neuh Marels,ik heb die goeie man 3 keer gezien!Maar vriend had wel alleen met die oom,van de 13,een goed contact.Hij stuurde wel altijd kaartjes,ook als ik jarig was

Ik zie enorm tegen de confrontatie met zijn ouders op.Ben van plan om mijn mond te houden en ze links te laten liggen maar dat kreng kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen....



Hoe gaat het met de verkoop van huis?
Alle reacties Link kopieren
Toch vervelend Coe, een begrafenis.

Met mij meeten zou leuker zijn, maar dat stellen we dan nog maar een weekje uit. Geeft niks.



Mamz, ik had wel kunnen wachten tot er wel iemand mee kon, maar ik kon het gewoon niet meer ophouden



Wij hebben net een rondje avond-4-daagse gelopen. Het weer werkte fijn mee, het was zelfs best lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ohja Coe, ik was ff je schoonouders vergeten.

Sterkte ermee, negeernegeernegeer, zenzenzen.



De laatste was zit in de machine, ik ga straks de één na laatste was opvouwen, de koffers zijn klaar, we hebben vakantie!

En het lijstje is ook nog helemaal af!

Als ik een internetcafé vind kom ik ff langs om te kletsen, als ik die niet vind, zien jullie me 17 juni weer!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Its, ik hoop (weet het eigenlijk wel zeker) dat jullie een geweldige dag hebben zaterdag.

Geniet ervan, maak er jullie geweldig mooie dag van!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren




Nikki, alvast van harte gefeliciteerd!!

En een super fijn vakantie!
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:09:

Its, ik hoop (weet het eigenlijk wel zeker) dat jullie een geweldige dag hebben zaterdag.

Geniet ervan, maak er jullie geweldig mooie dag van!

Huh?? Gaat Its trouwen dan????
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:17:

[...]





Huh?? Gaat Its trouwen dan????Ja toch?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik niet, jij niet, wie dan?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:19:

Ik niet, jij niet, wie dan?



Oh ja....ik ben het hulpje van de fotografe die dag



Prettige Vakantie!!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, da's voor de show dat we al maanden over de bruiloft van Its bezig zijn



Verkoop van het huis is saai, er gebeurt niks

Wel vandaag opgegeven voor advertentie in het woonkrantje, wie weet komt daar wat uit.

Geen vriendjes met je schoonmoeder dus Coe?

Ben niet van de hele situatie op de hoogte geloof ik. Balen wel dat dat zo moeilijk ligt!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Nik! Fijne vakantie! Geniet er van!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ohnee, moet ik Happy en Buuf in het echt zien
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven