Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:38:

Zeg Happy? Waren wij geen film aan het kijken? Welke film?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:39:

Captain Corelli's Mandolin....Wat?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Wat is een harryharry?
Alle reacties Link kopieren
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:39:

Ik word gek van Sportman, die is alles op het laatste moment nog ff kwijt.

Autosleutels, paspoorten, de Harryharry. Wat is hij kwijt? De Harryharry???? Wat is dat nu weer voor kinky speelgoed??
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:39:

Captain Corelli's Mandolin....Ah, Nicolas Cage.
Alle reacties Link kopieren
Kijk Nik, das dan weer het grote voordeel van vrouw zijn. Multitasken!



TomTom, mensen......das niet zo moelijk!
Alle reacties Link kopieren
Marels? Die ken ik niet.



Film heb ik niet gezien overigens, wil ik die nog een keer kijken?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2010 @ 21:40:

[...]



Ah, Nicolas Cage.Ik kijk niet zo naar Nicolas Cage...doet mij niet zoveel....maar die andere donkere schone....tja.
Bij ons heet íe DomDom

(ik heb altijd het idee dat ie ons toch niet de meest efficiente route laat rijden).
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn haar verven...........
Alle reacties Link kopieren
quote:Happy_Me schreef op 26 mei 2010 @ 21:40:

[...]





Wat is hij kwijt? De Harryharry???? Wat is dat nu weer voor kinky speelgoed??

Tomtom van schoonvader en die heet Harry.

Ding heet hier Harryharry.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Marels schreef op 26 mei 2010 @ 21:41:

Marels? Die ken ik niet.



Film heb ik niet gezien overigens, wil ik die nog een keer kijken?

Neuh, alleen als je je verveelt.

Ik vond hem niet zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:42:

Ik ga mijn haar verven........... Heb ik van de week gedaan, ben pornblond nu.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:42:

Ik ga mijn haar verven........... Oeps....ze leest mee
Alle reacties Link kopieren
Marels, het is aardige film, beetje voorspelbaar. Wat ik dan zo gek vind is dat ze vloeiend Engels spreken in de jaren 40 op een Grieks eiland.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk eigenlijk nooit een film omdat er iemand in zit. Kan ook eigenlijk zelden tot nooit zeggen dat ik nou bij een film bewust denk "goh, die is fijn om naar te kijken"
668, the neighbour of the Beast
quote:nikkinuts schreef op 26 mei 2010 @ 21:43:

[...]



Heb ik van de week gedaan, ben pornblond nu.En dan nu lekker bruin bakken, tijgervelletje aan en hup
Alle reacties Link kopieren
Kijk helemaal nooit films, duurt me te lang.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ouch, vind jij dat ook zo irritant? Die talen die ze door elkaar mikken.... Mensen, in Griekenland spreken ze GRIEKS.



Of nog erger; in Victoriaans Engeland spraken ze GEEN Amerikaans. Dus.
668, the neighbour of the Beast
Ik kijk helemaal geen tv meer.

James wil alleen maar politiek of voetbal zien, ik ben alleen maar bezig om Mmetje in slaap te krijgen en zelf nog een tukkie te doen.

Heb ook al een half jaar geen krant of tijdschrift meer gelezen, al mijn informatie krijg ik momenteel van het forum en van nu.nl

Hmmz, niet zo gezond.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2010 @ 21:45:

[...]



En dan nu lekker bruin bakken, tijgervelletje aan en hup

Ja ik had het er al met HotPip over, pornoblond en benidormbruin.



Vreselijk, dat blonde was niet helemaal de bedoeling.

Het oranje moest eruit, ik heb te lang in de ontkleuring gezeten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 mei 2010 @ 21:44:

Ik kijk eigenlijk nooit een film omdat er iemand in zit. Kan ook eigenlijk zelden tot nooit zeggen dat ik nou bij een film bewust denk "goh, die is fijn om naar te kijken"Ik kijk juist wel een film als er iemand in zit.....een film zonder iemand is zo saai
Alle reacties Link kopieren
Niet persé Happy, soms kan dat een verademing zijn, een film zonder iemand
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een snelle kans op een foto voor je Benidormbruin bent?
Alle reacties Link kopieren
De dvd staat op pauze, we kijken al een half uur tegen twee flessen jodium aan..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven