Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 26 mei 2010 om 21:47
Ik kijk helemaal geen tv meer.
James wil alleen maar politiek of voetbal zien, ik ben alleen maar bezig om Mmetje in slaap te krijgen en zelf nog een tukkie te doen.
Heb ook al een half jaar geen krant of tijdschrift meer gelezen, al mijn informatie krijg ik momenteel van het forum en van nu.nl
Hmmz, niet zo gezond.
James wil alleen maar politiek of voetbal zien, ik ben alleen maar bezig om Mmetje in slaap te krijgen en zelf nog een tukkie te doen.
Heb ook al een half jaar geen krant of tijdschrift meer gelezen, al mijn informatie krijg ik momenteel van het forum en van nu.nl
Hmmz, niet zo gezond.
woensdag 26 mei 2010 om 21:47
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2010 @ 21:45:
[...]
En dan nu lekker bruin bakken, tijgervelletje aan en hup
Ja ik had het er al met HotPip over, pornoblond en benidormbruin.
Vreselijk, dat blonde was niet helemaal de bedoeling.
Het oranje moest eruit, ik heb te lang in de ontkleuring gezeten.
[...]
En dan nu lekker bruin bakken, tijgervelletje aan en hup
Ja ik had het er al met HotPip over, pornoblond en benidormbruin.
Vreselijk, dat blonde was niet helemaal de bedoeling.
Het oranje moest eruit, ik heb te lang in de ontkleuring gezeten.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 26 mei 2010 om 21:47
quote:Marels schreef op 26 mei 2010 @ 21:44:
Ik kijk eigenlijk nooit een film omdat er iemand in zit. Kan ook eigenlijk zelden tot nooit zeggen dat ik nou bij een film bewust denk "goh, die is fijn om naar te kijken"Ik kijk juist wel een film als er iemand in zit.....een film zonder iemand is zo saai
Ik kijk eigenlijk nooit een film omdat er iemand in zit. Kan ook eigenlijk zelden tot nooit zeggen dat ik nou bij een film bewust denk "goh, die is fijn om naar te kijken"Ik kijk juist wel een film als er iemand in zit.....een film zonder iemand is zo saai