Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:48:

Is er nog een snelle kans op een foto voor je Benidormbruin bent?

Mijn kop is nu al bruin, iemand vroeg gisteren of ik vakantie had gehad.

Was een weekje in een ander filiaal geweest.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zo maar eens afsluiten en boven mijn film af gaan kijken.
668, the neighbour of the Beast
Ik ben ook bruin voor mijn doen.

Bruin zonder zon
Alle reacties Link kopieren
Stond je buiten te verkopen dan?
Alle reacties Link kopieren
Hier staat het voetbal op en Sportman is weg, en ik ben te lui om naar de afstandsbediening te lopen,
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zou even een dutje gaan doen, maar dat hoeft nu onderhand niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Welke film Marels? Ps I love you?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat wij aan de Whisky gaan en die stilstaande flessen jodium weer in beweging gaan zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:50:

Stond je buiten te verkopen dan? Da's een ideetje, die gooi ik in de groep als ik terug ben!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2010 @ 21:51:

Ik zou even een dutje gaan doen, maar dat hoeft nu onderhand niet meer.Dan zou ik lekker blijven liggen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Yup Buuf, die was op tv, dus ik kijk dat maar. Met een half oog overigens.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss Moneypenny schreef op 26 mei 2010 @ 21:50:

Ik ben ook bruin voor mijn doen.

Bruin zonder zon Uit een flesje? Heb ik een keer gedaan en zag er daarna uit als een giraffe..........
Alle reacties Link kopieren
Die film hebben Happy en ik gekeken toen we net getrouwd waren.....janken, janken en nog eens janken



Maar kijk ze en slaap lekker voor straks!
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:53:

[...]





Uit een flesje? Heb ik een keer gedaan en zag er daarna uit als een giraffe..........

Dat spul van Dove, is wel aardig hoor.

Ik doe alleen mijn benen ermee, als ik voor het eerst in korte broek ga lopen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem wel aardig geloof ik, maar ik heb nog niet eens gejankt



Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een gevoelloze trut ben, misschien helpt dat.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook weer verder met de film.



Nikki, een hele fijne vakantie!! Geniet! En gefeliciteerd dus alvast! (mijn prachtige kaart is ondergesneeuwd)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mijn lezen uitdoen en naar bed, bril zit al in de koffer.

Toedeloe!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:55:

Wij gaan ook weer verder met de film.



Nikki, een hele fijne vakantie!! Geniet! En gefeliciteerd dus alvast! (mijn prachtige kaart is ondergesneeuwd)Dankdankdank!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Happy zit ondertussen op hardeschijven.nl te kijken
Alle reacties Link kopieren
Hardeschijven.nl.........



Dat klinkt als goedkope porno
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 26 mei 2010 @ 21:56:

Happy zit ondertussen op hardeschijven.nl te kijken Klinkt dubieus.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Anyhow, veel plezier met de porno, ik sluit af! Tot laters!
668, the neighbour of the Beast
Ik kan nog niet gaan slapen, over een uur weer een voedingsronde en ik ben zo moe *zucht*



ik heb nu bruin zonder zon die langzaam opbouwt van nivea, die is wel Oké. Alleen die geur, die is niet fijn.
Hey Fuss, je laatste werkdag zit er op

nu alleen nog maar broeden
Alle reacties Link kopieren
dag dames, dit was mijn laatste dag werken voor de grote dag



Lees al dat ik met andere mannen dan itsman moet zoenen. Zal ik dit dan maar tevoren even aan hem melden dan



Nikki geniet van je vakantie en kom bruin weer terug



Buuf en Happy, al aan de whiskey ondertussen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven