Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 27 mei 2010 om 07:13
Zo, volgens mij was het gezellig hier gisteravond 
Tis alweer bijna tijd om een nieuw topic te openen, wie neemt deze keer de eer op zich?
Gisteren een drukke dag gehad, de bovenverdieping gepoetst, naar de logopedist, Zoon had een logétje (flip de beer van Pier en Muis), dus die moesten we vermaken. We hebben kijkdozen gemaakt.
Verder ook nog even geverfd, gestreken, gestofzuigd en wat was weggewerkt.
Lijstje voor vandaag:
-Stofzuigen
-Dweilen
-Keuken poetsen
-Boodschappen doen
Nik, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een héle fijne vakantie gewenst!
Its, ik ga voor je duimen dat het weerbericht dat Jonna geeft zich doorzet.
Fijne dag allemaal!
Tis alweer bijna tijd om een nieuw topic te openen, wie neemt deze keer de eer op zich?
Gisteren een drukke dag gehad, de bovenverdieping gepoetst, naar de logopedist, Zoon had een logétje (flip de beer van Pier en Muis), dus die moesten we vermaken. We hebben kijkdozen gemaakt.
Verder ook nog even geverfd, gestreken, gestofzuigd en wat was weggewerkt.
Lijstje voor vandaag:
-Stofzuigen
-Dweilen
-Keuken poetsen
-Boodschappen doen
Nik, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een héle fijne vakantie gewenst!
Its, ik ga voor je duimen dat het weerbericht dat Jonna geeft zich doorzet.
Fijne dag allemaal!
donderdag 27 mei 2010 om 08:32
Moggûh lieffies!
Wat irritant, de overzichtspagina!
Fus, ik heb vannacht aan je liggen denken. Dat het voor jou heerlijk moet zijn om verlof te hebben en optimaal te kunnen genieten van Skippy.
Oh ja Its! De Jurk vandaag! Leukleukleukleuk!
Rainz, hoe is het?
Wel een lekker lijstje vandaag:
* werken
* camera's en toebehoren klaar voor morgen
* auto ophalen
* was opvouwen
Nu eerst waterdruppels vangen.
Geniet!
Wat irritant, de overzichtspagina!
Fus, ik heb vannacht aan je liggen denken. Dat het voor jou heerlijk moet zijn om verlof te hebben en optimaal te kunnen genieten van Skippy.
Oh ja Its! De Jurk vandaag! Leukleukleukleuk!
Rainz, hoe is het?
Wel een lekker lijstje vandaag:
* werken
* camera's en toebehoren klaar voor morgen
* auto ophalen
* was opvouwen
Nu eerst waterdruppels vangen.
Geniet!
donderdag 27 mei 2010 om 08:45
Mogguh
Wat is er met de overzichtspagina, Buuv?
Wat is er veel geschreven! Nikki, gefeliciteerd , al zal je dat nu niet meer lezen vermoed ik.
Vandaag:
PUINRUIMEN
Afwas
Misschien was
Op zoek naar intrinsieke motivatie Oudste voor een gezellig huis. O ja, en voor zijn spreekbeurt over een dikke week.
Wat is er met de overzichtspagina, Buuv?
Wat is er veel geschreven! Nikki, gefeliciteerd , al zal je dat nu niet meer lezen vermoed ik.
Vandaag:
PUINRUIMEN
Afwas
Misschien was
Op zoek naar intrinsieke motivatie Oudste voor een gezellig huis. O ja, en voor zijn spreekbeurt over een dikke week.
donderdag 27 mei 2010 om 08:51
Gold,volgende week vrijdag dan in de herkansing?
Lijstje vandaag:
keuken opruimen,van vlekken verlossen
wassen,vouwen
wc poetsen
stofzuigen
kast in elkaar zetten
collecteren voor epilepsiefonds
niet snaaien!!!
Oudste voelt zich niet lekker maar aangezien ze cito entreetoets hebben,heb ik haar toch naar school gestuurd.Als het echt niet gaat kan ze altijd nog naar huis komen.Voelt wel rot maar ze heeft me al vaker voor de gek gehouden door te zeggen dat ze ziek was,om vervolgens een uur later om snoep te vragen.
Lijstje vandaag:
keuken opruimen,van vlekken verlossen
wassen,vouwen
wc poetsen
stofzuigen
kast in elkaar zetten
collecteren voor epilepsiefonds
niet snaaien!!!
Oudste voelt zich niet lekker maar aangezien ze cito entreetoets hebben,heb ik haar toch naar school gestuurd.Als het echt niet gaat kan ze altijd nog naar huis komen.Voelt wel rot maar ze heeft me al vaker voor de gek gehouden door te zeggen dat ze ziek was,om vervolgens een uur later om snoep te vragen.
donderdag 27 mei 2010 om 09:14
Dat is fijn om te horen Rainz! En volgens mij genieten jullie volop! Fijn!
Mamz, door een hele lange topictitel hier op overig, is bij mij (en ook bij anderen lees ik net) de hele pagina uitgerekt in de breedte, irritant.
Zusenzo, getver, niet fijn. Geen kinderen vandaag? Beterschap en een
Coe, misschien schoolziek voor de cito? Ik zal voor haar duimen!
Mamz, door een hele lange topictitel hier op overig, is bij mij (en ook bij anderen lees ik net) de hele pagina uitgerekt in de breedte, irritant.
Zusenzo, getver, niet fijn. Geen kinderen vandaag? Beterschap en een
Coe, misschien schoolziek voor de cito? Ik zal voor haar duimen!
donderdag 27 mei 2010 om 09:20
goedemorgen dames
ik was weer wakker, en schoonmams is er ook al. Die gaat met me de jurk passen en ophalen. Ik ben benieuwd. Voor mijn gevoel wordt het dan heel echt. Mijn enige zenuwen van vandaag zijn dat ik verdwaal op weg naar de nagelstyliste.X-D
Coe, misschien is oudste gewoon schoolziek. Ik duim voor haar
ZusenZo, ziek zijn is niet leuk
Rainz, wat fijn te lezen dat het zo goed gaat. Lekker genieten
ik was weer wakker, en schoonmams is er ook al. Die gaat met me de jurk passen en ophalen. Ik ben benieuwd. Voor mijn gevoel wordt het dan heel echt. Mijn enige zenuwen van vandaag zijn dat ik verdwaal op weg naar de nagelstyliste.X-D
Coe, misschien is oudste gewoon schoolziek. Ik duim voor haar
ZusenZo, ziek zijn is niet leuk
Rainz, wat fijn te lezen dat het zo goed gaat. Lekker genieten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 27 mei 2010 om 09:43
Rainz leuk is Flip de Beer. En wat fijn dat het goed gaat.
Itske, vandaag de jurk. Ik ben benieuwd of de zenuwen nog op gaan spelen. Nog 2 nachtjes slapen.
Coetje, waarschijnlijk de zenuwen voor de citotoets.
Ik ben gisteravond om 8 uur op de bank in slaap gevallen en werd vanmorgen om 7 uur wakker. Bijna de klok rond geslapen.
Het was gezellig hier gisteravond.
Itske, vandaag de jurk. Ik ben benieuwd of de zenuwen nog op gaan spelen. Nog 2 nachtjes slapen.
Coetje, waarschijnlijk de zenuwen voor de citotoets.
Ik ben gisteravond om 8 uur op de bank in slaap gevallen en werd vanmorgen om 7 uur wakker. Bijna de klok rond geslapen.
Het was gezellig hier gisteravond.
donderdag 27 mei 2010 om 09:49
Neem je de Harryharry mee I'ts?
Veel plezier vandaag met de voorbereidingen.Ik vind je zo cool klinken!
Ik denk dat Oudste gewoon schoolziek is!Maar het was of vandaag de cito,of maandag,maar dan zouden we met 2 klassen naar Kamp Vught gaan.
Lekker klokje rond geslapen Zoebie.Je zal het wel nodig gehad hebben.Ik duim nog steeds voor jullie!
Draadjesvlees staat hier al te pruttelen,nu de rest van het lijstje.
Zus,ziek zijn sucks!Beterschap!Hopelijk heb je vandaag niet zoveel kinderen.
Veel plezier vandaag met de voorbereidingen.Ik vind je zo cool klinken!
Ik denk dat Oudste gewoon schoolziek is!Maar het was of vandaag de cito,of maandag,maar dan zouden we met 2 klassen naar Kamp Vught gaan.
Lekker klokje rond geslapen Zoebie.Je zal het wel nodig gehad hebben.Ik duim nog steeds voor jullie!
Draadjesvlees staat hier al te pruttelen,nu de rest van het lijstje.
Zus,ziek zijn sucks!Beterschap!Hopelijk heb je vandaag niet zoveel kinderen.
donderdag 27 mei 2010 om 10:31
Ik heb net een hoop telefoontjes afgehandeld.
Viva, Eci, Readers Digest en de krant opgezegd.
Oh ik moet Veronica ook nog doen. Nu ik toch bezig ben.
Ik zit er al maanden tegenaan te hikken en het zit er financieel niet meer aan. Wel handig dat het allemaal telefonisch kon. Dat wist ik niet eens. Ik ben zo slecht in brieven versturen.
Viva, Eci, Readers Digest en de krant opgezegd.
Oh ik moet Veronica ook nog doen. Nu ik toch bezig ben.
Ik zit er al maanden tegenaan te hikken en het zit er financieel niet meer aan. Wel handig dat het allemaal telefonisch kon. Dat wist ik niet eens. Ik ben zo slecht in brieven versturen.
donderdag 27 mei 2010 om 10:48
Goed bezig Zoebke! Wel jammer dat het om financiële redenen is. Hoe is het met je vlinders? De foto's waren prachtig!
Its, wat gaaf, je jurk gaan halen! Wow! Morgen kun je de hele dag zingen "morgen ben ik de bruid". Super! Mag er snel een foto van je op de BH via de fotografe?
Nikki, ik ben te laat (maar je vliegtuig ook ) dus hierbij alsnog een fijne vakantie! Moest vanmorgen nog aan je denken want het tasje dat toen bij de koffie en thee zat heb ik al die tijd gebruikt voor mijn werk. En nu heb ik het vanmorgen lkker in de kliko gegooid, mijn verlof is begonnen
Coe, ben benieuwd hoe het met dochter gaat. Het is ook wel heel spannend natuurlijk, Cito! Sterkte voor bij de crematie, in dubbel opzicht!
Gold, nog proficiat met theorie van Oudste Wanneer krijgt ze de uitslag van haar examens? En wat goed dat je rolgordijnen bent gaan kopen Dat wilde je al zo lang
MissM, is het echt zo druk met zo'n kleintje? Ik ben het echt allemaal al vergeten
Hier is dus mijn verlof begonnen. Wat een zaligheid! Wat is zwanger zijn op deze manier leuk! Gisteren nog wel een hele belachelijk hectische dag gehad op mijn werk dus langer gewerkt en niet op mijn kont gezeten. Daarna nog allerlei afspraken dus een beetje moe ben ik wel
Wel me vanmorgen aan mijn schema gehouden. Heb op advies van de praatjuf een rooster opgesteld om de dag niet al te lamballend door te komen. Dus het goede nieuws is dat ik om 10.15 al mag stoppen met mijn huishoudelijke taken elke dag
Moet trouwens zó lachen om de goudvis. Er hangt een stukje groen, nét boven het wateroppervlak, geplakt aan het aquarium. Doet hij steeds pogingen om het te pakken te krijgen. Hij kan zo het circus in
Its, wat gaaf, je jurk gaan halen! Wow! Morgen kun je de hele dag zingen "morgen ben ik de bruid". Super! Mag er snel een foto van je op de BH via de fotografe?
Nikki, ik ben te laat (maar je vliegtuig ook ) dus hierbij alsnog een fijne vakantie! Moest vanmorgen nog aan je denken want het tasje dat toen bij de koffie en thee zat heb ik al die tijd gebruikt voor mijn werk. En nu heb ik het vanmorgen lkker in de kliko gegooid, mijn verlof is begonnen
Coe, ben benieuwd hoe het met dochter gaat. Het is ook wel heel spannend natuurlijk, Cito! Sterkte voor bij de crematie, in dubbel opzicht!
Gold, nog proficiat met theorie van Oudste Wanneer krijgt ze de uitslag van haar examens? En wat goed dat je rolgordijnen bent gaan kopen Dat wilde je al zo lang
MissM, is het echt zo druk met zo'n kleintje? Ik ben het echt allemaal al vergeten
Hier is dus mijn verlof begonnen. Wat een zaligheid! Wat is zwanger zijn op deze manier leuk! Gisteren nog wel een hele belachelijk hectische dag gehad op mijn werk dus langer gewerkt en niet op mijn kont gezeten. Daarna nog allerlei afspraken dus een beetje moe ben ik wel
Wel me vanmorgen aan mijn schema gehouden. Heb op advies van de praatjuf een rooster opgesteld om de dag niet al te lamballend door te komen. Dus het goede nieuws is dat ik om 10.15 al mag stoppen met mijn huishoudelijke taken elke dag
Moet trouwens zó lachen om de goudvis. Er hangt een stukje groen, nét boven het wateroppervlak, geplakt aan het aquarium. Doet hij steeds pogingen om het te pakken te krijgen. Hij kan zo het circus in
donderdag 27 mei 2010 om 10:57
he fus, lekker he verlof. Kan me voorstellen dat dat genieten is. Natuurlijk mag buuf een foto op de BH zetten. Dat wilde ik haar nog vragen.
Coe sterkte, dat vergat ik helemaal
Mijn jurk is er. Hij is helemaal klaar, stond na een half uur alweer buiten. Was wel grappig. Sta ik mijn jurk te passen kom ik zo maar een bekende tegen. Terwijl ik in mijn hele durrep echt bijna niemand ken. Het was iemand van het terrein waar ik werk, dat is dan wel weer grappig
Coe sterkte, dat vergat ik helemaal
Mijn jurk is er. Hij is helemaal klaar, stond na een half uur alweer buiten. Was wel grappig. Sta ik mijn jurk te passen kom ik zo maar een bekende tegen. Terwijl ik in mijn hele durrep echt bijna niemand ken. Het was iemand van het terrein waar ik werk, dat is dan wel weer grappig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan