On strike!

26-05-2010 20:57 1173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Laat zien dat je het niet meer pikt.

Ga voor een beter modereerbeleid en een antwoord op onze vragen.

Verander je vrolijke avataro in een (bijvoorbeeld) grimmige piratenvlag zodat het zichtbaar wordt.

Vivaforum moet weer worden zoals het was: leuk en gezellig en bovenal: duidelijk*

*weet niet zeker of het altijd wel zo duidelijk hier was, maar goed, ik lees af en toe mee op het mod-topic*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Maleficent schreef op 27 mei 2010 @ 10:59:

On Strike!hij is mooi !!
rellen?? waren we aan het rellen?? Lees viva mod topic
Ja ja dit is rellen

Ik verwacht nog wel een paar waarschuwingen ivm traineren. Zou het?
Hallooooow

wat gaan we vandaag doen?
Ik druip ff af voor vandaag denk ik. Geld verdienen enzo.
quote:meds schreef op 27 mei 2010 @ 12:35:

Hallooooow

wat gaan we vandaag doen?zeg het maar..

Ik kan mijn oude Sparrow-avatar van maanden geleden niet eens meer vinden
Viva naar de knoppen.
Misschien is het tijd om je eens af te vragen of dit wel zo door moet gaan. Gewoon eens een einde maken aan de situatie dat je als volwassen persoon op een forum van een tijdschrift dat je niet eens leest of wilt lezen mag discussieren met andere volwassen personen onder leiding van een of ander meissie (wie zijn die moderators eigenlijk? is daar ergens een opleiding voor?) dat dan zo maar opeens mag bepalen dat jij niet meer mee mag doen aan die discussie!! De willekeur zegt wel iets over de personen die de knopjes mogen bedienen.

Waarom doen wij onszelf dit aan? Mag de uitgeverij van datzelfde blad niet gewoon dolblij zijn dat wij hier überhaupt willen discussieren en lezen? Denk je dat er nog één adverteerder is die hier wil zijn wanneer wij dat niet doen?

Boycotten dus dat forum! Kunnen de miderators tenminste weer rustig doorgaan met hun borduurwwerkjes.
quote:mie32 schreef op 27 mei 2010 @ 14:28:

Misschien is het tijd om je eens af te vragen of dit wel zo door moet gaan. Gewoon eens een einde maken aan de situatie dat je als volwassen persoon op een forum van een tijdschrift dat je niet eens leest of wilt lezen mag discussieren met andere volwassen personen onder leiding van een of ander meissie (wie zijn die moderators eigenlijk? is daar ergens een opleiding voor?) dat dan zo maar opeens mag bepalen dat jij niet meer mee mag doen aan die discussie!! De willekeur zegt wel iets over de personen die de knopjes mogen bedienen.

Waarom doen wij onszelf dit aan? Mag de uitgeverij van datzelfde blad niet gewoon dolblij zijn dat wij hier überhaupt willen discussieren en lezen? Denk je dat er nog één adverteerder is die hier wil zijn wanneer wij dat niet doen?

Boycotten dus dat forum! Kunnen de miderators tenminste weer rustig doorgaan met hun borduurwwerkjes.

Of iedereen aan de ban, al is het maar 24 uur.

Zie het als een 24-uursstaking!
Viva naar de knoppen.
....
quote:iris1969 schreef op 27 mei 2010 @ 16:49:

Ik was even verbaasd, maar ik wil geen problemen veroorzaken, dus weg ermee....Wat??? Werd je bijna verbannen of liep je het risico?
Viva naar de knoppen.
.....
Met al die toespelingen die je maakt wordt het voor nieuwsgierige Angels wel erg aanlokkelijk om even in de geschiedenis te duiken, Iris.
Jeetje wat een bannenregen weer. Ik had het al ergens gepost maar ik ben nog steeds verbaast.
Mal jou avatar is weer geweldig! En pannetje goede oplossing zo!
.......
Nou, haal alles dan weg. Doe ik het ook.
On Strike!
Dus is de strikemanie weer afgenomen
Viva naar de knoppen.
quote:delphicat schreef op 27 mei 2010 @ 18:10:

Met al die toespelingen die je maakt wordt het voor nieuwsgierige Angels wel erg aanlokkelijk om even in de geschiedenis te duiken, Iris.Angels kunnen weggehaalde posts of posts die ge-edit zijn gewoon lezen!
quote:Helaholalalala schreef op 27 mei 2010 @ 23:07:

[...]

Angels kunnen weggehaalde posts of posts die ge-edit zijn gewoon lezen!Kun je dan alsnog verbannen worden?
Viva naar de knoppen.
Maak je geen zorgen mensen, zo erg was mijn opmerking nu ook weer niet .
Krijgen jullie betaald voor al dat staken?
Nee

Maar dit lijkt dan ook niet erg op staken. Tenzij we even in een modtopic gaan zwaaien en een 24-uurs ban krijgen.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 27 mei 2010 @ 22:57:

Dus is de strikemanie weer afgenomen Toch denk ik wel dat het ietsje geholpen heeft, want in het Vraag het Naomi topic stonden een paar hele goede posts waarvan ik het idee heb dat ze zeker wel zijn aangekomen en daarnaast heeft Naomi al toegezegd dat ze het off-topic gaan op de Mod.topics onder de loep gaat nemen. De bans zijn dus niet geheel voor niets geweest (of ben ik nu ontzettend naief? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven