Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Fus doe je rustig aan. Dacht dat je na half tien geen huishouden meer mocht doen?
ja die tafels fuss, ik snap dat ook nooit. Ik ruim ze op en een dag later zijn ze weer vol

Ik weet het niet zoeb, maar dan hoor je het waarschijnlijk het volgende jaar
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat had ik ook gedaan voor kwart over 10 hoor Daarna heb ik echt geen moer meer gedaan. Zelfs een glas leegdrinken kost teveel moeite

Zometeen gezellig thuis eten met Zoon. Leuk. Plus dat het een dikke 10 euro per week scheelt

Hij is er al
Whaha, hier de tafel idem dito. Er kan niks meer bij.

Lijstje Zoeb, lees je lijstje.

Oh volgend jaar, dan hoop ik weer beter in mijn financiën te zitten.
ik snap ook echt niet waar het vandaan komt. Zondag naar de tettermeeting was hij leeg. Nu liggen er drie fotocamera's. Een enveloppendoosje, truffels, chocolade ferroro's, tijdschriften en een flesje drinken.
*schopt Zoeb*
Niet te hard natuurlijk
Ik wil jouw tafel Its. Jij hebt er tenminste lekkers op liggen.

Hier staan er potjes babyvoeding, een zak appels, een stapel nog op te vouwen was en een stapel post op. En een camera, een doos snoetenpoetsers en de agenda. Meer kan ik van hier uit niet zien
Nu ga ik omkleden, een deel van het potje appel van M zit nu op mijn kleding en in mijn haar.

Mmetje zelf ligt frisgewassen in bed, nu kan de wasmachine aan.
Wat een lijst Zoeb!

I'ts pas op dat je niet te lang weekt in bad
Zijn we al vol?
Ik heb even het verjaarscadeau van schoondochter ingepakt. Dat staat al de hele week in de gang te vragen om een cadeaupapierke.

Het is zo supergroot dat er een rol inpakpapier voor nodig was. Dus daar liep de hond nog even lekker overheen want er lag een speeltje van hem achter Toen kon ik het begin van het plakband niet meer vinden. Irritant is dat zeg. En vervolgens stoot ik keihard mijn kop aan de lamp want ik had even de tafel opgeschoven om het op het vloerkleed in te pakken. Er ligt nogal wat stof op de grond.

Ik ga die schoppen maar eens innen.
Bij mij liggen er 4 tuinstoelkussens op (op tafel dus) en schoolboeken van Oudste. En dan ook nog gewoon de fruitschaal die er altijd staat. Geen gezicht dus.

Goedendag buy the way

Tjeesis wat is er veel gepost.

Fijn om te lezen dat het zo goed met je/jullie gaat Rainzje

Leuke lijst heb jij Zoeb.

Je bent wel goed bezig met het opzeggen van al die abonnementen.

Geniet van je verlof Fussje!

Spannend de dag 'voor'. Ik kan me over mijn 'dag voor' weinig meer herinneren. Maar goed, dat is natuurlijk ook al een tijdje geleden

Ik ben natuurlijk te laat om Nikki te feliciteren, maar misschien leest ze het op een of andere manier toch nog wel: Geflissiteert lieverd!

Ik heb vanmorgen al getennist en heel decadent op een koffievisite gezeten. Tussen allemaal van die ehh... 'echte dames' ... En ook al schaar ik mezelf daar niet onder, ik voelde me opmerkelijk genoeg toch best op mijn gemak

Vandaag op de lijst:

Tennis.

Koffieleut.

Tuinstoelkussens naar de schuur brengen.

Keuken aan kant maken.

Stofzuigen

Pan spaghetti maken.

Avond-4-daagse lopen.
o zoeb, je bent zeker aan het puntje forummen toe, toch
Mijn tafel is ook vol. Wat daar allemaal op ligt. Absurd gewoonweg. Een fruitschaal met appels en mandarijnen. Twee snoeppotten. Eén met chocolade pinda's en een met chocolade toffees. (Zijn van manlief hoor, ik snoep niet). Mijn camera, een lege plastic doos. Een leren riem die geruild moet worden, kaartjes voor de Tribute band van de Cats. (Die spelen in juli hier in de straat). Een doos oud papier, mijn map met notulen die ik nog moet uitwerken, nog meer oud papier, schaaltjes die nog in de servieskast moeten. Mijn GSM ligt er ergens tussen en kabels van telefoons, Een doos negerzoenen en cakejes (Ook van manlief jaja). Ook nog twee glazen kaarsenhouders. Verder zwerven er nog 2 zonnebrillen, aanstekers en een Mp3 speler tussen.

Och jullie tafels zijn er niets bij.

Ja dat was het puntje forummen. Daar kan nu een smiley achter.

Wat erg dat ik zo melig ben zeg.
Hier alleen een bos bloemen en kaarsjes. Werkelijk, het is een wonder, mijn tafel zo leeg

Maar ik heb dan weer wel 2 copulerende duiven in mijn achtertuin. Hmz....

Zal mijn rooster eens openen, wat ik zometeen moet gaan doen. Ik hoop rusten maar denk dat het huishouden is....

Dit is dus mijn tafelzooi.

Rustig aan Fussie, rustig aan doen.
En ik vergat dus nog dat er ook 2 tassen en een stapel Viva's op lagen.
Die tafel Zoeb

Hier staat er een laptop op,verder niks.Maar dat komt omdat ik zelf de troep van de kinderen naar boven heb gebracht.
Troost je Zoeb, binnenkort liggen die viva's er niet meer

Zal ik eens even een nieuwe openen alvast?
Vol trots toon ik u mijn opgeruimde tafel. Hij is leeg en de zooi in de kamer is ook opgeruimd.

Klusje van niks natuurlijk, je moet alleen effe beginnen
Da's een mooie foto om mee af te sluiten Zoeb

(al meot ik eerlijk bekennen dat ik keek of alles nu niet ónder de tafel ligt )

het nieuwe topic: bezem nummer 8
quote:fussie schreef op 27 mei 2010 @ 13:11:

Da's een mooie foto om mee af te sluiten Zoeb

(al meot ik eerlijk bekennen dat ik keek of alles nu niet ónder de tafel ligt )

het nieuwe topic: bezem nummer 8Nee het ligt onder de mat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven