Positief relatie-topic

27-05-2010 15:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Post hier de dingen die fijn / lief / leuk / etc. zijn aan je partner / relatie / objectvanaffectie / etc.

Lieve plaatjes van verliefde mensen o.i.d. mogen ook natuurlijk , zolang het maar hoopgevend / hartverwarmend / positief is!

Maak elkaar en jezelf blij!

Liefde!
*gaat even op zoek naar een plaatje voor in de OP*
Oh ja, ik ben reuze verliefd! Ik wordt blij van hoe hij zo blij naar mij kan kijken, van zijn lach, van samen buiten spelen, samen koken, samen douchen.

Ik vind hem de mooiste en de liefste en de allerleukste.

Ik vind het elke morgen weer een feest om naast hem wakker te worden en ik loop al het hele jaar te zingen omdat wij gaan trouwen en samen kindertjes willen krijgen.
Ik vind het nog steeds heerlijk om hem iedere ochtend uit te zwaaien als hij naar zijn werk gaat. Dan loopt hij naar de auto en ik weet precies op welk moment hij zich omdraait om nog even naar me te lachen...
Vlammetje1203 en Kastanjez: Wat lief!

Ik word altijd heel blij erg van mensen die oprecht gelukkig met elkaar zijn.

Kan me niet schelen dat dit topic een mierzoete toestand wordt, ik vind het nu al geweldig.
Als ik aan hem denk krijg ik een glimlach om mijn mond. Hij is lief, leuk, aardig, gezellig, mooi, humoristisch en een lekkere knuffel die het leven leuk maakt en mij en mijn gedachtenkronkels, fantasieen en gedragingen niet veroordeeld of nutteloos bekritiseerd. Me zo af en toe een duwtje de goede richting in geeft en er altijd voor me is, met blijdschap, verdriet of problemen. Dat zorgt dat ik steeds weer uitkijk naar het moment dat we elkaar weer zien - vanavond!
Viva la vida
Mijn vriend is echt mijn vriend. Hij is uniek en ik kan van hem opaan. Ik heb een hele nieuwe man leren kennen sinds we een kind hebben.

Het allerleifste ritueel wat we hier thuis hebben: iedere ochtend als hij heeft gedoucht en aangekleed komt hij nog even een kwartiertje in bed liggen en dan lig ik zo heerlijk bij hem te waakslapen.
.
anoniem_85056 wijzigde dit bericht op 17-08-2010 10:57
Reden: .
% gewijzigd
quote:BosAap schreef op 27 mei 2010 @ 16:25:

Vlammetje1203 en Kastanjez: Wat lief!

Ik word altijd heel blij erg van mensen die oprecht gelukkig met elkaar zijn.

Kan me niet schelen dat dit topic een mierzoete toestand wordt, ik vind het nu al geweldig.wacht maar tot de afzeikbrigade langskomt

Als ie mijn hand zoekt als we gewoon boodschappen doen, een kus op mijn kruin als ie voorbij loopt.

Wat ooit als grapje begon..... (ik wilde hem nat maken door onder de douche vandaan klets nat in de huiskamer op zijn schoot te gaan zitten) is nu een ritueel geworden (droog me wel af): nestel me op schoot, en dan slaat ie een plaid of iets dergelijks om me heen en wrijft met mijn handdoek mijn haar droog. (en heel soms leest ie me dan ook een verhaaltje voor)
Viva la vida
Leuk topic!!

Ja, ben ook tot over mijn oren verliefd op een heerlijke, lieve, zorgzame en ook nog eens goed uitziende man

Hij heeft me gister in bed heerlijk voorgelezen (o wat kan ik daar van genieten) om daarna in zijn grote (hij is 2.04 ) en zachte lijf in elkaar verstrengeld in slaap te vallen en 's ochtends samen met een big smile weer heerlijk naast wakker te worden!!

We zijn pas 3 maanden samen, maar wisten vanaf het 1e moment dat wij bij elkaar hoorden en alles met elkaar wilden

Ik geniet volop van alle momenten dat we samen zijn.

Ik kan nog uren zo doorgaan om te schrijven hoe geweldig ik hem vind en hoe waanzinnig het is dat je je soulmate en grote liefde bent tegen gekomen
Ik ben zo blij met mijn vent, omdat het de allerliefste, aller leukste en allergekste is, omdat 'ie zo verschrikkelijk veel voor me doet, en gewoon eigenlijk omdat hij het is .
Ik word er zo blij van dat hij vorige week tussen neus en lippen door zei dat ik zn soulmate ben... hij is a-romantisch, soms houd ik hele verhalen over hoe gek ik op hem ben terwijl hij de Simpsons ligt te kijken (...), maar dit zegt hij dan wel weer. Of het de normaalste zaak van de wereld is :-)

En ik word blij van zijn lekkere warme zachte grote gespierde lijf (1.98), vooral als dat lijf 's nachts al slapend half bovenop me rolt, omdat ik me dan zo veilig bij hem voel
Waarom staan die twee in de openingspost in godshemelsnaam op een spoorrails? Lijkt me niet de meest verstandige plek om - nou ja wat dan ook te doen eigenlijk .

Verder geen positieve ervaringen in de liefde, of wat voor ervaringen dan ook. Sterker nog, jullie reacties zijn een absolute ver-van-mn-bed-show. Maar misschien krijg ik dat gevoel waar jullie het over hebben nog wel eens bij iemand, I hope so, de tijd zal het leren.
quote:fleecevest schreef op 27 mei 2010 @ 18:22:Verder geen positieve ervaringen in de liefde, of wat voor ervaringen dan ook. Sterker nog, jullie reacties zijn een absolute ver-van-mn-bed-show. Maar misschien krijg ik dat gevoel waar jullie het over hebben nog wel eens bij iemand, I hope so, de tijd zal het leren.

Ik hoop dat ook zo voor jou fleecevest!

Ook ik ben na heel wat jaren nog steeds zo verliefd en gek op mijn man!
Ik hou van hem omdat hij me neemt zoals ik ben! En ik ben af en toe best wel raar... dat vind ik zelf, dan - maar hij vind me toch leuk! En dat maakt me zo gelukkig.
Everything happens for a reason
ik ben nog zo onwijs verliefd op hem omdat hij is wie is. Hij is mijn droomman. Mooi, lief, goede papa en oprecht. Zomaar een knuffel, zomaar een kus. Een blik die alles zegt. Mijn grootste maatje. Even tegen hem aanleunen als ik moe ben. Zijn grote gespierde armen om me heen. Veiligheid. Goede gesprekspartner en heerlijke humor. Heerlijk dus.
als hij in mijn fauteuille zit en een boek leest, die uitdrukking op zijn gezicht.

Als we in de auto zitten of ergens wandelen en hij mijn hand vast pakt en kust.

Zwijmel!
Wat een fijne verhalen allemaal!

En fleecevest; als dat gevoel komt, dan snap je precies wat ze daar op die spoorrails doen . Het is je in ieder geval van harte gegund.
Ik verbaas me iedere keer weer over de lieve dingen die hij doet. Ik hoef me nooit meer ergens voor te verdedigen, alles is goed (wat ik denk wat ik voel etc). Hij geeft me zoveel dat ik kriebels in mijn buik krijg. Hij is 's ochtends altijd eerder wakker dan ik en dan sluipt hij stilletjes naar beneden om dan een paar uur later terug te komen met koffie en broodjes. En als ik dan zie hoe hij met mijn nichtje aan het spelen is en niets vermoedend iedereen de oren van het hoofd kletst ben ik hartstikke trots op hem. We zien elkaar alleen in de weekenden en zijn blij met elke minuut die we te besteden hebben. En vanavond zie ik hem weer!
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:fleecevest schreef op 27 mei 2010 @ 18:22:

Waarom staan die twee in de openingspost in godshemelsnaam op een spoorrails? Lijkt me niet de meest verstandige plek om - nou ja wat dan ook te doen eigenlijk .

Verder geen positieve ervaringen in de liefde, of wat voor ervaringen dan ook. Sterker nog, jullie reacties zijn een absolute ver-van-mn-bed-show. Maar misschien krijg ik dat gevoel waar jullie het over hebben nog wel eens bij iemand, I hope so, de tijd zal het leren.

Er zijn zo van die plaatsen waar het staan op treinrails gewoon romantisch is... (zelfs als er een trein aankomt, kan alleen een stoomtrein zijn....)

http://maps.google.nl/?ie ... 1d2KVw&cbp=12,330.25,,0,5

En wanhoop niet.... pas op het moment dat ik het gevoel had dat ik altijd alleen zou blijven en niet "op zoek was naar" stond ie letterlijk ineens voor mijn neus.....
Viva la vida
@ VivaFleur: wij zien elkaar ook alleen in het weekend, maar gelukkig begin voor ons het weekend al op donderdag... Alvast een heel knuffelig weekend!
Viva la vida
Oh heerlijk! Heb heel lang meegeschreven op Liefdesverdriet, maar ben nu zo ontzettend heerlijk verliefd! Zo'n fijn mens, hij geeft me echt het gevoel dat ik een prinses ben gewoon. Soort van soulmate gevoel, dat heb ik in eerdere relaties nou nooit zo sterk gevoeld. Wat een lieve man...*zucht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven