Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
quote:pipo79 schreef op 27 mei 2010 @ 16:18:

@Nukje: grappig, dan doen we ongeveer hetzelfde. Nou ja, ik heb nog geen idee waar je werkt hoor. Er zijn zoveel uni's in NL! Vraag me wel af of je bij een faculteit werkt of een ondersteunende dienst, maar dat zal je vast niet prijs willen geven, toch... ?

Als ik een gokje mag doen..... Nukje had het van de week over regen.....en volgens mij regende het toen alleen in het zuiden van het land......mmmm......dan zouden Tilburg, Eindhoven en Maastricht overblijven. Ik zet in op Tilburg.

Sorry....dit is heel erg en vooral heeeeel erg werkontwijkend gedrag. Oeps.
Even iets anders (in het kader van werkontwijking) weet iemand nog welke site het was waar je uit kon rekenen wanneer je ongeveer uitgerekend zou zijn als je in een bepaalde maand begon? Ik omschrijf het nu een beetje omslachtig maar het kwam er op neer dat je voor een half jaar ongeveer vooruit kon kijken wanneer je dan evt ooit misschien uitgerekend zou kunnen zijn.
@Assie: ik denk Utrecht en jij Leiden. Maarja, raden vinden jullie vast niet leuk
Pipo; met de site kan ik je niet helpen......denk dat dat een van de weinige sites is die ik nog nooit heb bezocht! haha

Pipo, waar zou jij kunnen zitten......mmm.....tja, daar heb ik eigenlijk geen idee bij. Zou ik even wat berichtjes terug moeten kijken......zien of ik daar iets uit zou kunnen halen. Klinkt wel heel erg werkontwijkend.....en dus aantrekkelijk....haha

Eerste gok Nijmegen (of was het juist randstad....geen idee)
@pipo: http://www.bellyfashion.nl/uitgerekende_datum.php

dat blad is idd een regelrechte hit...

Qua vorm zie ik het al helemaal voor me.. geweldig..

- Tik Tak Tik Tak

- Tringggggg

al met al toppertje!

maar goed, mijn vriend was net thuis.. en ja, nu weer weg, hij wist natuurlijk ook niet dat ik ziek thuis was... maar goed, hij is nu weer de deur uit en ik zie hem straks weer. Heb wel het cadeautje gegeven. Zijn opmerking: nee, he, iets over zwangerschap??!!!... God, nou leuk he zo'n reactie.. bah, moe word ik ervan. Maar goed, hij zag dat ik zijn reactie niet echt leuk vond. Toen kwam ie lief bij mij zitten dattie het nog allemaal moest laten bezinken en ik hem nog even de tijd moest geven om hem te laten wennen. Want ja, hij vindt leuk, alleen iets sneller dan meneer had verwacht.. argggggh.. mannen! echt hoor
moet ik ook gaan gokken.. ehmmm delft?
Pfffffft... Janine...

Die vent van jou! Het zal vast een goeierd en een lieverd zijn, maar nu zit ie toch echt te zeuren...

*gaat even heel werkontwijkend haar uitgerekende data voor de komende zes maanden berekenen*
Pipo en Amsterdam.....klinkt ook wel goed! haha

Oh Janine....erg zeg, zo'n eerste reactie. Daar word je niet echt vrolijk van. Kan me voorstellen dat je teleurstelling duidelijk te zien was. Wel goed dat hij daar op reageerde! Lijkt precies de beschrijving van Assieman!
Pffff, heb net even uitgerekend dat ik op zijn vroegst eind juni 2011 beval. Wat DUURT DAT NOG LANG. En dan te bedenken dat het dan ook nog gelijk raak moet zijn. Hopelijk ben ik net zo vruchtbaar als de rest hier

@Janine: irritant van je man. Het komt goed! Geef hem wat tijd, als hij aan het idee gewend is, vindt hij het vast ook super.
@Assie: ik zeg niks... En jij kennelijk ook niet, haha. Ja ik denk toch Leiden, of Utrecht? Groningen?
@pipo

Je moet idd wel lang geduld hebben hè. Ik zit op zijn vroegst op 10 mei 2011. Vriend en ik hebben 'afgesproken' dat ik iig zwanger ben als ik 30 ben.
haha....Pipo: ik zeg ook niets! Wil het eventueel wel mailen, maar niet hier neerzetten!....

Wat had ik tot nu toe: Nijmegen, Amsterdam en als extra toevoeging Utrecht?
Wageningen, ook leuk!
Dames, waar kan je dat uitrekenen? Ik hoop dat ik ongeveer tegelijk met Pipo kan beginnen en de boel in de vakantie naar voren kan krijgen

Gisteren moesten we een babykaartje versturen; nichtje van Assieman, maar moest ik maar schrijven.....ik was van de baby's.

In een andere context vroeg hij wat ik wilde.....heb zo'n soort opsomming gegeven gelukkig en gezond zijn, leuke dingen doen, van vakantie genieten, gezinnetje stichten met Assieman. Tja hij weet wel wat ik wil....nu hij nog!
http://www.leichte.info/f ... he_empfaengnisplanung.htm

Heb net bovenstaande gedaan . Superlachen. Blijkt dat mijn ontvankelijke periode in augustus tegelijkertijd valt met mijn eisprong, tijdens onze huwelijksreis. Dat wordt prijsschieten!

@Assie

De link staat op de vorige pagina bij janine.
quote:Frutje schreef op 27 mei 2010 @ 17:01:

@Assie

De link staat op de vorige pagina bij janine.Dom, dom....heb ik dat gewoon over het hoofd gezien
@Frutje: ik vind inderdaad dat ik lang geduld moet hebben. Ik schrijf bijna een jaar op dit topic -zucht-. Door huwelijksvoorbereiding tijdje niet zoveel met onderwerp bezig geweest maar nu het binnen handbereik is/lijkt, begint het toch weer enorm te kriebelen.

@Assie: ik gun je echt enorm dat Assieman in beweging komt. Ik hoop het zo voor je! Wil morgen wel even mailen over locatie. Maar vind het wel spannend hoor... Ik gok nog steeds op Leiden.
@frutje: ja, bovenstaande is de komische eisprong.. zo leuk!

pcies op het juiste moment (week na mijn menstruatie hebben we het gedaan..) en op de dag van mijn ovulatie.. Das een gouden tip! hihi

Ow, vriendje is weer bijna thuis.. dan ga ik lekker knuffelen..
bedoel.. stel dat je 2 eisprongen hebt (lijkt me niet, maar je weet maar nooit).. dan moet je indien mogelijk ook beide keren nemen..hahaha
@janine

Je moet alle mogelijke kansen benutten . En dat vinden vriendjes over het algemeen niet zo'n probleem!

Knuffelse en zeg dat ie moet ophouden met zeuren. Jij bent de vrouw niet hij. Maar dat dan liever geformuleerd.
Pipo; zie mail!
Zoals jullie hebben gemerkt, heb ik het afgelopen uur (minstens) niets nuttigs uitgevoerd (voor mijn werkgever dan....), dus ga ik maar naar huis!

Fijne avond allemaal en tot morgen.
Assie: je hebt mail!

Goedemorgen trouwens iedereen. Janine: nog lekker geknuffeld met Janinevriend?
Goedemorgen allemaal!

@Janine

Hoe ging het gisteren met vriend?

Enne, kan ik alvast een planning en plank gaan maken voor ons magazine ?

Ik had voor mijn verjaardag een boek gekregen dat ik al had, dus ging ik het gisteravond samen met vriend ruilen. Ziet vriend daar het boek Heavy shit liggen:

http://www.bol.com/nl/p/n ... 01004007524711/index.html

Hij was meteen helemaal enthousiast! Hihi, boekje dus meegenomen. Ben benieuwd, ik moet alleen eerst nog een nogal zwaar boek uitlezen waar ik doorheen aan het ploeteren ben...
Zo daar ben ik weer! Vanochtend zowaar geen tijd gehad om in te loggen.

Pipo; zie mail!

Janine; Ik ben ook heel benieuwd hoe het nu gaat en of vriend al een beetje gewend is.

Frutje; wat leuk toch dat jouw vriend zelf het onderwerp opzoekt. Dat is echt zeldzaam, dus wees er maar blij mee!

En de planning voor ons magazine; stel maar vast op. Met de ideeen van gisteren moet het helemaal goed komen. Maar misschien moeten we nog even een vergelijkend onderzoekje doen naar de huidige tijdschriften op dit vlak en wat ons onderscheidend vermogen is?? Misschien kunnen we het concept een beetje bijschaven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven