Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Zitten verder hoop kansloze dingen in (wat mij betreft...)
Nou koffers worden al voller, dus ik zeg gedag en tot over 2 weekjes. Amalia heel veel succes en ik hoop dat je gewoon lekker op tijd jullie dochter kan knuffelen. En Mal, ik hoop ook voor jullie iets moois.

Liefs en zwaai zwaai
Veel plezier Enka! geniet ervan!!!

Kon hier ook Suze!
quote:bridges6 schreef op 27 mei 2010 @ 20:44:

Hai!

Deze is het geworden...

Op deze site. echt enorm snelle bezorging dus! En geen verzendkosten, ook fijn

Aerosleep matras met speciaal hoesje hoor! Dan maar ruitjes, die zijn met minuut of tien weer weg. (of als je haast hebt, heel snel heen en weer met aluwe strijkbout... ) Anders is het effect wel beetje weg!

Sieneke: ik gok rond kwart voor tien ongeveer... Ben benieuwd. Zouden we het dan ein-de-lijk weer eens halen?[afbeelding]

Ja djeez, lekker dan, dezelfde post hiero

Enka, goed gedaan heur!

Even terug naar de Aerosleep: dat speciale hoesje, waar hebben we het over?!?

Man, ben ik sjacherijnig: eindelijk een aanhangfiets gescoord voor een fatsoenlijke prijs... Opgehaald in Gouda of all places. Past dat klote ding dus niet op mijn fiets want ander type bevestiging van bagagedrager. Ik fiets dit weekend dus nog niet. Gossamme!

Oh, Jeetje huilt... Slaap lekker!
Goedemorgen samen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Had gegoogled Suus, is hoeslaken van Aerosleep, 17.50.

Balen dat niet past, even langs fietsenmakerT?

Haai Mal!

Hier heerlijk twee meisjes thuis, net wakker.
Amaal, zat me echt boos te maken om die stomme lichtpuntje met haar oeeeeh, stom mens
O, jullie moeten even mijn hyves checken. Maneficent met een bekende NL-er.
Goeiemorgen ook hier.

L wilde net zo graag op de fiets naar school. Ik geloof dat dat echt echt echt voorlopig de laatste x was, au .

Hmmmm sieneke eruit .

Ik hoor ne babette labij op de radio met haar nwe liedje, die zangcoach van de X Factor. Erg matig en heel Nederlands Engels zeg maar. Niet zo leuk dus.

Man heeft vanavond een pokeravondje met vrienden. Gaat gelukkig met de auto dus drinkt niet. Ben ik wel blij om want stel dat het gast gebeuren.... Dan wil ik niet zelf naar het zkh rijden en dan zo'n walmende msn aan m'n BRD hebben
Hier dan misschien iemand met een Prenatal flessenwarmer?? Heb een Aventflesje met 110 melk, welke stand en hoelang???

Ik ben het echt helemaal vergeten whahaha
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Grappig Mal , kwam hij hem tegen? Vraagt msn dan: mag ik op de foto? Erg komisch
quote:Vishnu schreef op 28 mei 2010 @ 09:24:

Hier dan misschien iemand met een Prenatal flessenwarmer?? Heb een Aventflesje met 110 melk, welke stand en hoelang???

Ik ben het echt helemaal vergeten whahahaHelp! nee, ik heb ze nooit gebruikt, misschien weet iemand anders het. baby verder wel lief en zoet?
Vish hoe kom je aan die baby?

Ik heb geen idee, deed het wel eens in een pannetje maar altijd te warm. Paniek of huilt het nog niet ?

Is het nog gelukt met je vaio om online te komen?
quote:Maleficent schreef op 28 mei 2010 @ 08:46:

O, jullie moeten even mijn hyves checken. Maneficent met een bekende NL-er.Grappig
quote:Vishnu schreef op 28 mei 2010 @ 09:24:

Ik ben het echt helemaal vergeten whahahaStand met plaatje van flesje en dan wachten tot lichtje uit gaat
Babette Labij? Gaat die zelf nou ook al zingen? Moet ze nie doen nie. Zing jij nog Amaal?
Hij huilt nog niet

Ja die Vaio, stom ding.
Oh als het lichtje uitgaat istie klaar dus? hoe weet ik dan welke stand??
Bij mij staat er een plaatje van een flesje tussen stand 4 en 5
Shalalie

ja hoor ik zing nog. Al gaat het vaker niet door dan wel heel irritant. Volgend jaar ga ik of een ander zoeken of stoppen. Vind het wel erg leuk maar ik kom niet echt verder zo. Ik zing een liedje maar krijg niet echt heel erg tips hoe het beter kan. Wel van: probeer hier meer omhoog en daar langer aan te houden. Allemaal leuk maar ik wil meer met de ademhaling enzo leren. Dat soort dingen.

Shalalie shalala. Hele nacht in m'n hoofd gehad
Hmmm ja dat klikt als commentaar wat ik als leek ook kan geven inderdaad. Zonde van je geld dan, kan je beter een andere zoeken.
Goedemorgen
Compu, CG op schoolreis, wat leuk! Had ze er zin in?

Balen Suus, inderdaad fietsenmaker of een handige man?
Dochterlief vindt me niet aardig en zegt dat ze bij opa en oma gaat wonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven